به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مولاژ ستون مهره گردنی

مدل: مولاژ ستون مهره گردنی
شناسه محصول: 1498

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مولاژ استخوان بندی مهره های گردن

مولاژ ستون فقرات گردنی، همچنین به عنوان دستکاری یا تنظیم ستون فقرات گردنی شناخته می شود، تکنیکی است که معمولا توسط کایروپراکتیک ها و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی برای درمان گردن درد و شرایط مرتبط استفاده می شود. این درمان شامل اعمال نیروی کنترل شده به ستون فقرات گردنی به منظور دستکاری مفاصل و کاهش درد است.

ستون فقرات گردنی از هفت مهره تشکیل شده است که روی هم قرار گرفته و توسط دیسک های بین مهره ای از هم جدا شده اند. این استخوان ها از سر حمایت می کنند و امکان حرکت گردن را فراهم می کنند. با این حال، به دلیل وضعیت نامناسب، آسیب دیدگی یا افزایش سن، ستون فقرات گردنی می‌تواند به هم نخورد و منجر به درد و ناراحتی شود.

دستکاری ستون فقرات گردنی شامل اعمال یک رانش سریع و کنترل شده به یک مهره خاص در ستون فقرات گردنی است. این رانش باعث می شود که مفصل از محدوده حرکتی طبیعی خود خارج شود، که می تواند به بازیابی تراز مناسب و کاهش درد کمک کند. این روش معمولاً توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده، مانند یک متخصص کایروپراکتیک یا استئوپات انجام می شود.

چندین تکنیک مختلف وجود دارد که ممکن است در حین دستکاری ستون فقرات گردنی استفاده شود. یکی از روش‌های رایج، تکنیک متنوع است که شامل یک رانش با سرعت بالا و دامنه کم است که به مفصل آسیب‌دیده اعمال می‌شود. تکنیک‌های دیگر عبارتند از روش فعال‌ساز، که از یک دستگاه دستی برای ارسال یک ضربه ملایم به ستون فقرات استفاده می‌کند، و تکنیک Gonstead، که شامل تنظیم دقیق‌تری با استفاده از اشعه ایکس برای هدایت این روش است.

نشان داده شده است که دستکاری ستون فقرات گردنی در کاهش درد گردن و بهبود دامنه حرکتی در بسیاری از بیماران موثر است. در واقع، مروری بر بیش از 50 مطالعه در سال 2012 نشان داد که دستکاری ستون فقرات به اندازه سایر درمان‌ها، مانند دارو و ورزش، برای درمان گردن درد مؤثر است. علاوه بر این، نشان داده شده است که دستکاری ستون فقرات گردنی در صورت انجام صحیح عوارض جانبی کمی دارد.

با این حال، مانند هر روش پزشکی، خطرات مرتبط با دستکاری ستون فقرات گردنی وجود دارد. عوارض نادر اما جدی می تواند شامل سکته مغزی، تشریح شریان مهره ای و آسیب نخاع باشد. به همین دلیل، مهم است که فقط به دنبال دستکاری ستون فقرات گردنی از یک متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایطی باشید که در این روش آموزش دیده است.

در نتیجه، دستکاری ستون فقرات گردنی می تواند یک گزینه درمانی موثر برای گردن درد و شرایط مرتبط باشد. با این حال، فقط باید توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده انجام شود که می تواند وضعیت بیمار را به درستی ارزیابی کند و روش را با خیال راحت انجام دهد. اگر گردن درد یا ناراحتی را تجربه می کنید، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید تا تعیین کنید آیا دستکاری ستون فقرات گردنی ممکن است برای شما مناسب باشد یا خیر.

  • ERLER ZIMMER

  • جمجمه اسکلت و لگن

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی