به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

قیچی یکسر تیز

مدل: suture scissor
دسته بندی: جراحی عمومی
شناسه محصول: 6656

تماس بگیرید

suture scissor

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز J-22-010 surgicon 12cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز J-22-011 surgicon 13cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز J-22-012 surgicon 14cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز J-22-014 surgicon 16cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز J-22-015 surgicon 18cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز J-22-016 surgicon 20cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز JT-22-606 surgicon14cm TC

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز JT-22-607 surgicon16cm TC

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز کرو J-22-032 surgicon 11cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز کرو J-22-034 surgicon 14cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی یک سر تیز کرو J-22-036 surgicon 16cm

تماس بگیرید
جزییات

یک سر تیز JT-22-608 surgicon18cm TC

تماس بگیرید
جزییات

14

85000
جزییات

16

95000
جزییات

  • از قیچی یک سر تیز برای تشریح به کار برده می شود.
  • قیچی جراحی یک سر تیز معمولا از سایز ۸ به بالا موجود می باشد
  • برای بریدن نخ بخیه می‌توان از قیچی نخ یک سر تیز  استفاده کرد .

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

قیچی نخ جراحی یکسر تیز

قیچی ها، از ابزار های بسیار پر کاربرد جراحی میباشند و در شکل ها و اندازه های مختلفی وجود دارند. قیچی ها با توجه به کاربردی که دارند، در مرحله های متفاوت جراحی، از آنها استفاده می شود.

 قیچی ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که یک نوع از آنها، قیچی یک سر تیز است. قیچی یک سر تیز برای بریدن بافت چربی و بافت های ضخیم استفاده می شود.

همچنین از این قیچی برای تشریح به کار برده می شود. برای بریدن نخ بخیه نیز می‌توان از قیچی یک سر تیز  استفاده کرد .

جنس این قیچی از استیل کربن می باشد. قیچی ها  معمولا از سایز ۸ به بالا موجود است و با توجه به کاربرد، از نوع مناسب آن استفاده می شود. برای استفاده آسان تر و و کنترل بهتر در دستان، دسته قیچی ها از سر آنها بزرگتر است.

 توجه به این نکته الزامی است؛ برای جراحی های عمیق تر از  قیچی های بزرگ تر استفاده می شود. این قیچی، ساخت کشور پاکستان است. قیچی ها معمولاً به دو مدل ساده و ضد زنگ تقسیم می شوند که نسبت به نوع، اندازه و سایز دارای قیمت های گوناگونی هستند.

 قیچی های جراحی برای هدف های مختلفی در عمل های جراحی استفاده می شوند. در دسته بندی دیگری می توان قیچی ها را به دو نوع ساده و فنری تقسیم بندی کرد.

در جراحی های پلاستیک و جراحی چشم، بیشتر از قیچی های فنری استفاده می شود. برای استفاده و نگهداری ابزار آلات جراحی باید نکاتی را رعایت کرد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

قیچی نخ یکسر تیز

در هنگام نگه داری قیچی یک سر تیز باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همانطور که می دانید، خون دارای خاصیت اسیدی است. بنابراین بعد از آلوده شدن قیچی به خون، حتماً باید آن را با یک دستمال مرطوب پاک کرد زیرا باقی ماندن لکه خون بر روی قیچی باعث خشک شدن آن می شود و اسید موجود در خون امکان دارد باعث آسیب رساندن به قیچی یک سر تیز شود.

 خشک کردن ابزار آلات جراحی دارای اهمیت بالایی می باشد. بعد از شست و شوی هر یک از ابزار آلات جراحی، باید آن را توسط دستمال های نرم، کاملاً خشک نمود و در مکان خشک نگهداری کرد.

 برای شستن قیچی یک سر تیز، بهتر می باشد از آب گرم و برس لاستیکی نرم استفاده کرد و تمامی قسمت های قیچی از جمله آج های آن را تمیز کرده و شستشو دهید. آغشته کردن قیچی یک سر تیز به پارافین می تواند، طول عمر  ابزار جراحی را افزایش داده و از اصطکاک و سایش پیشگیری کند.

در صورتی که ابزار آلات جراحی هرگونه تماسی با محلول های اسیدی داشته باشند، خاصیت حفاظت کننده خود را از دست می‌دهند و این امر باعث خوردگی و شکنندگی شده و در کارکرد ابزار آلات جراحی، خلل ایجاد می کند.‌

 نگهداری درست از این وسایل،  اهمیت زیادی دارد. نگه داری شامل پاک کردن و ضدعفونی می باشد. ضدعفونی ابزار آلات جراحی به سه صورت انجام می گیرد.۱) بخار با درجه پایین ۲) جوشاندن و ۳) روش های شیمیایی.

پاک کردن به موقع قیچی یک سر تیز، بسیار مهم می باشد و باید قبل از این که پسماندها خشک شوند، اقدام به پاکیزه نمودن آنها کرد. نکته دیگری که در مورد با نگه داری ابزار آلات جراحی وجود دارد این می باشد که اگر وسیله ای دچار خوردگی شود، منجر به آسیب دیگر وسایل می‌شود؛ بنابراین باید سریعاً دور انداخته شود تا از خوردگی سایر وسایل پیشگیری شود.

 زمانی که ابزار جراحی را با آب آشامیدنی شست و شو می دهید، املاح و ترکیبات گوناگونی که در آب آشامیدنی وجود دارد، موجب می شود که بعد از خشک شدن آن ابزار، لکه هایی روی آن ایجاد شود. هم چنین وجود برخی از عناصر مانند کلر می تواند به ابزار شما آسیب وارد کند.  بنابراین بهترین روش شستشوی این ابزار استفاده از آب مقطر است.

قیمت قیچی یک سر تیز

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و ابزار آلات جراحی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و ابزار آلات جراحی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید ابزار آلات جراحی را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلایل گوناگونی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده است به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

 

 

2.5

میانگین امتیاز

50%توصیه شده(1 از 2)
0%
0%
50 %
50 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ارسال به شهرستان هم دارین؟؟؟؟؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    هزینه ارسال داره؟

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی