به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

قیچی اپی زیاتومی

مدل: پاکستانی
دسته بندی: جراحی عمومی
شناسه محصول: 6657

55000

پاکستانی

55000
جزییات

اپی زیاتومی J-22-137 surgicon 14cm

تماس بگیرید
جزییات

اپی زیاتومی J-22-138 surgicon 22cm

تماس بگیرید
جزییات

اپی زیاتومی J-22-560 surgicon 18/20cm

تماس بگیرید
جزییات

  • قیچی اپی جراحی در شکل و سایزهای متفاوت وجود دارند.
  • قیچی اپی در جراحی اپی زیاتومی، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قیچی اپی زیاتومی برای بریدن ناحیه بین واژن و مقعد جهت سهل و آسان شدن زایمان صورت می گیرد.

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

قیچی اپی زیاتومی جراحی

قیچی اپی جراحی در شکل و سایزهای مختلفی موجود است؛ از این ابزار برای بریدن بافت های ظریف و ضخیم بدن، جای بخیه و… استفاده می شود. قیچی های جراحی برای استفاده راحت، با دسته های بلند و تیغ های کوتاه ساخته می شوند.

قیچی اپی در جراحی اپی زیاتومی، مورد استفاده قرار می گیرد. جراحی اپی زیاتومی برای بریدن ناحیه بین واژن و مقعد به جهت سهل و راحت شدن زایمان صورت می گیرد.

در بعضی زایمان ها، به دلیل نامناسب بودن وضعیت جنین، پیشگیری از پارگی شدید واژن و سرعت بخشیدن به خروج نوزادان از جراحی اپی زیاتومی استفاده می گردد‌. برای این روش و ایجاد برش از قیچی اپی( اپی زیاتومی) استفاده می شود تا مدخل واژن بزرگ تر شود. اپیزیوتومی، می تواند مدت مرحله دوم بارداری را به اندازه ۵ تا ۱۵ دقیقه کاهش دهد. 

جراحی اپی زیاتومی در قدیم خیلی معمول تر از الان بود و در زایمان های طبیعی یک روتین محسوب می شد ولی امروزه به علت معایبی که این نوع جراحی دارد، به یک جراحی غیرضروری تبدیل شده است و از حالت عادی خود در آمده است. از معایب و عوارض این جراحی می توان به عفونت، خون ریزی، التهاب و زمان بهبود بلند مدت اشاره کرد.

پارگی های طبیعی که در اثر زایمان طبیعی به وجود می آید، به اندازه برشی که طی اپیزیوتومی ایجاد می شود عمیق نمی باشد و زودتر بهبود می یابد و ناراحتی کم تری ایجاد می کند. قیچی اپی در سایز های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ موجود است و از آن برای بریدن بانداژ و پانسمان نیز استفاده می شود.

برند univer، در زمینه فروش تجهیزات پزشکی فعالیت می کند و از سال 87 فعالیت خود را شروع کرده است. این برند انواع قیچی های جراحی، پنس ها و … را به فروش می رساند. لازم به ذکر است که کلیه مراحل تولید این ابزار آلات طبق اصول بهداشتی اروپایی و استاندارد های جهانی صورت می گیرد و تا کنون با بیش از ۸۰۰ مرکز درمانی همکاری کرده است. شما می توانید قیچی جراحی اپی برند univer را از فروشگاه ها تهیه کنید.

قیمت قیچی اپی

نگه داری از قیچی اپی

برای شستن قیچی اپی بهتر است از آب معمولی با مواد آلی بسیار استفاده نکنید و بهتر است برای این کار از آب مقطر استفاده کنید. از مواد ضد عفونی کننده ی مناسب برای استریل کردن قیچی اپی استفاده کنید و همیشه به خاطر داشته باشید که استریل کردن هیچ هنگام جایگزین پاکیزه کردن نمی باشد.

از روی هم گذاشتن قیچی اپی و دیگر وسیله و ایجاد تماس با یکدیگر پیشگیری کنید چراکه این موضوع موجب خراشیده شدن این ابزار وکاهش طول عمرآنها می شود.

نباید ابزار آلات جراحی را به صورت متراکم روی دیش ابزار قرار داد و باید به وزنی که دیش ابزار قادر به تحمل آن است، توجه کنید.

در صورت وجود گرد و غبار، لکه های خشکیده خون و سایر مواد آلوده، قیچی اپی، به مرور، دچار خوردگی و شکستگی می شود. در هنگام شستشوی ابزار آلات جراحی، نباید از وسایلی که باعث سایندگی می شوند، استفاده کرد.

توجه داشته باشید تنها ابزاری دچار خوردگی می شوند که با آب یا محلول های آب داردر تماس داشته باشند و محلول های کلر دار سبب سوراخ شدن ابزار می شوند وسوراخ ها محل هایی برای ایجاد خوردگی هستند لذا دقت کنید پس از هربار استفاده ازکلریدها یا سایر یون های هالوژنی آنها را تمیز کنید.

برای طول عمر قیچی اپی، باید از روغن هایی که در آب حل می گردند ( مانند پارافین) استفاده کرد، استفاده از این محلول ها، طول عمر وسیله را افزایش می دهند و از ساییدگی و اصطکاک پیشگیری می کنند‌‌.

قیچی اپی زیاتومی

قیمت قیچی اپی زیاتومی

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و ابزار آلات جراحی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و ابزار آلات جراحی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید ابزار آلات جراحی را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلایل گوناگونی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج وسیعی پیدا کرده می باشد به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

اپی زیاتومی

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    شرایط ارسالتون چی هستش؟؟؟؟؟

  • جاوید ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    منظورتون از شرایط ارسال چیه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی