به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

قوطی در فشاری

مدل: ظروف آزمایشگاهی
دسته بندی: ظروف نگهداری
شناسه محصول: 6355

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

قوطی در فشاری با قابلیت پلمپ 

در برخی از صنعت‌های دارویی، مواد شیمیایی، پودری و غیره ریخته شدن مواد بسیار حائز اهمیت است.  در صورتی که این مواد در جای‌گاه مناسبی ریخته نشود، باعث به وجود آمدن خسارت‌های زیادی می‌شود. همین مورد باعث شده تا قوطی در فشاری با قابلیت پلمپ تولید شود. اما این نوع قوطی به قدری قابلیت دارد که در مورد آن بهتر است، صحبت کوتاهی داشته باشیم.
قوطی در فشاری با قابلیت پلمپ چه مشخصاتی دارد؟
اگر بخواهیم به مشخصات قوطی در فشاری با قابلیت پلمپ بپردازیم. اولین مشخصه آن جنس  اتیلن است که اگر درجه یک و باکیفیت باشد، کاملاً آب بندی شده و همان طور که از نام آن نیز پیداست، درب فشاری قوطی هست که به راحتی روی آن قرار و پلمپ می‌شود.
این پلمپ به گونه‌ای است که به درب حرارت داده می‌شود تا در جای خود و به درستی قرار گیرد. علاوه بر آن‌که دور تا دور قوطی پلمپ باید شود. به دلیل آن‌که درون این قوطی‌های پلاستیکی پر می‌شود، از وزن سبک و کمی باید برخوردار باشد.
یکی دیگر از مشخصات ظاهری، رنگ این مدل از قوطی‌ها است که حتماً دارای رنگ سفید هستند. لازم به ذکر است که اندازه و سایزهای مختلفی نیز دارد که این سایزها از کوچک، متوسط و یا بزرگ تشکیل شده است. به دلیل آن‌که این قوطی‌ها از جنس اتیلن ساخته شده‌اند، به هیچ عنوان نباید بیشتر از یک‌بار مصرف شوند.
 

سایزبندی قوطی در فشاری با قابلیت پلمپ
اگر قصد خرید و استفاده از قوطی در فشاری با قابلیت پلمپ را دارید، با سایزبندی آن‌ها باید آشنا باشید تا انتخاب درستی انجام دهید. این سایزبندی ‌ها بدین صورت هستند. صدونه در صدوچهل با ظرفیت هزاروصدوپنجاه سی سی، صدونه در صد با ظرفیت هفتصدوپنجاه سی سی، شصت‌ودو در نود با ظرفیت دویست‌وپنجاه سی سی، شصت‌ودو در شصت با ظرفیت صدوهفتادوپنج سی سی می‌باشد.
از سایزبندی‌های دیگر این مدل قوطی به سایز پنجاه‌وهشت در چهل‌ونه با ظرفیت صد سی سی، پنجاه در چهل با ظرفیت پنجاه سی سی، سی‌ویک در چهل‌وهشت با ظرفیت سی و بیست‌وپنج در بیست‌ونه با ظرفیت بیست‌وپنج سی سی می‌توان اشاره کرد.
همان‌طور که از این سایزبندی‌ها  مشخص شده، هر چه سایز و اندازه قوطی کوچک‌تر، دارای گنجایش کمتر و هر چه سایز و اندازه بزرگ‌تر باشد، پذیرش گنجایش بیشتری را دارد. لازم به یادآوری است که ظرفیت و اندازه قوطی با این نام، کاملاً طبق اندازه‌های استاندارد تعیین شده است.

مزیت‌های استفاده از قوطی در فشاری با قابلیت پلمپ
در صورتی که  از قوطی در فشاری با قابلیت پلمپ استفاده کنید، از مزیت‌های زیادی بهره خواهید برد. در برخی  مواقع مواد شیمیایی، دارویی و یا غیره با نور نباید مواجه شوند که پیشنهاد ما استفاده از این نوع ظرف است.
یکی دیگر از مزیت‌های مهم آن، درب پلمپ قوطی می‌باشد که از ریختن و هدر رفتن مواد داخل قوطی جلوگیری می‌کند. به دلیل آن‌که برخی از مواد به قدری گران و یا نایاب هستند که با ریختن آن‌ها  به صنعت مورد نظر، خسارت‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند و یا باعث آلوده شدن محیط اطراف و زیست می‌شود که خطرات زیادی را به همراه دارد. 
از مزیت‌های دیگر استفاده از قوطی با در پلمپ، سالم بودن مواد داخل قوطی می‌باشد که به هیچ عنوان در برابر آب و یا رطوبت از بین نمی‌روند. علاوه بر آن‌که نگهداری از مواد داخل قوطی آسان‌تر صورت می‌گیرد. برخی از موادی که داخل قوطی ریخته می‌شوند، در صورت باز بودن هر نوع باکتری و یا ویروسی را به خود جذب می‌کنند که قوطی در فشاری پلمپ از نفوذ باکتری جلوگیری به عمل می‌آورد. 

کلام آخر
در کلام آخر، این چنین می‌توان نتیجه گرفت که قوطی در فشاری با قابلیت پلمپ به برخی از صنعت‌ها کمک فراوانی کرده است. به طوری‌که بسیاری از نگرانی‌های ناشی از خسارت و یا هدر رفتن مواد برطرف شده است. 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی