به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

شیشه درپیچ دار ساده

مدل: 50
دسته بندی: ظروف نگهداری
شناسه محصول: 6349

140000

50

140000
جزییات

100

155000
جزییات

250

210000
جزییات

500

250000
جزییات

1000

410000
جزییات

2000

620000
جزییات

  • برند : زیماکس (چک)

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بطری پلاستیکی مدرج

امکانات آزمایشگاهی دربردارنده انواع وسایل و ظروفی می‌شود که در آزمایش‌های متعددی که در آزمایشگاه‌ها ممکن است مورد استفاده قرار گیرد. یکی از این تجهیزات بطری مدرج آزمایشگاهی است که در اندازه‌های متفاوت ساخته شده و در آزمایشگاه‌ها کاربردهای موجود دارد. این بطری‌ها، ممکن است از جنس پلاستیک و یا شیشه باشد و مانند بطری‌های معمولی باشد.
بطری مدرج آزمایشگاهی شامل درجه بندی است و برای نگهداری مقدار معینی از محلول ها استفاده می شود. زمانی که در آزمایشگاه‌های مانند شیمی‌های بیولوژیکی و یا صنایع غذایی مانند شیمی‌ای، کاملاً نیاز به بطری را احساس می‌کند، زیرا در طول آزمایش به حجم‌هایی از مواد مصرفی نیاز دارد. بنابراین بطری‌های مدرج گزینه خوبی برای شما خواهد بود.
بیشترین اختلاف در نوع جنس آنها و مکانی است که مورد استفاده قرار می گیرند. مانند بطری شیشه‌های که در اثر حرارت و یا فشار ممکن است خراب شود ولی نوع پلاستیکی مدرج نمی‌تواند این شرایط را گرما و حرارت را تحمل کند. بطری‌های آزمایشگاهی بررسی برای نگاهداری نمونه به کار می‌روند.

تفاوت بطری های مدرج آزمایشگاهی

این بطری آزمایشگاهی که برای نگهداری از نمونه استفاده می‌شود، می‌توان به دو شکل شیشه‌ای و پلاستیکی وجود داشت. کاربرد این نوع وسایل بسیار زیاد و پرکاربرد است. از این ظروف بر اساس نوع جنسی که دارند، می توانند برای نگهداری انواع نمونه ها مورد استفاده قرار گیرند.

بطری مدرج پلاستیکی

نوع پلاستیکی این ظروف برای نگهداری مواد شیمیایی که در آزمایشگاه سنتز (ترکیب) ساخته می شود و یا موادی که به صورت صنعتی تهیه می شود استفاده می شود. نوع مدرج پلاستیکی بطری از جنس پلی‌پروپیلن است که می‌تواند در آزمایشگاه‌ها محل نگهداری انواع حلال‌ها باشد و همچنین در برابر مواد غذایی مقاوم نیز باشد.
زمانی که از بطری آزمایشگاهی پلاستیکی استفاده می‌شود، باید این موضوع را در نظر گرفت که چه ماده‌ای در آن قرار می‌گیرد و چه مدتی در این ظرف باقی می‌ماند زیرا جنس و نوع بطری بر روی ماده و برعکس تأثیرگذار خواهد بود.
 
نوع پلاستیک بطری مدرج می‌توان تحمل فشار و فشار اتوکلاو را نیز داشته باشد و از این طریق استری شود. بطری آزمایشگاهی شیشه‌های نسبت به نوع پلاستیکی آن بیشتر رایج است. همچنین استریل کردن و شستن این ظروف نیز راحت تر است و برای شستن بطری می توان از مواد متنوعی استفاده کرد.

بطری مدرج شیشه ای

این نوع بطری‌ها یکی از وسایل شیشه‌ای آزمایشگاهی است که کاربردهای فراوانی دارد. این ظروف توسط درب پیچ دار بسته می‌شود و از قابلیت‌های این ظرف است که می‌تواند هر نوع ماده‌ای را نگه دارد. درب این ظرف از جنس پلی‌پروپیلن است. این حجم‌های بطری را دارد که نوع شیشه‌ای این بطری مدرج در آزمایشگاه‌های ایران به نام درب آبی معروف است.
در آزمایش‌هایی که نیاز به نمونه‌گیری دارد، استفاده از روش‌های آزمایشی انجام می‌شود و همچنین می‌توان از آزمایش‌هایی استفاده کرد که می‌توان برای آزمایش‌های مختلف استفاده کرد، یا باید برای مدتی در مکانی نگهداری شود تا در ادامه آزمایش‌ها مورد استفاده قرار گیرد. می گیرد که در اینجا بطری آزمایشگاهی کاربرد دارد.

روشهای مختلف ساخت بطری مدرج گیج دار

طراحی، ساخت و تولید انواع بطری‌های مدرج گیجدار با استفاده از دستگاه‌های بادی پلی‌اتیلن انجام می‌شود. گیج دار بودن این بطری به معنای واضح بودن بخشی از آن است، به صورتی که رنگ و مایع داخل آن را از شفاف بطری معلوم می‌شود. همچنین درکنار ظرف شفاف به شکلی طراحی شده است که کاملاً می‌توان آن را مشاهده کرد.

روشهای ساخت بطری

  • بطری مدرج گیج دار به روش کششی
  • بطری مدرج گیج دار به روش تزریقی
  • بطری مدرج گیج دار به روش فشاری

استفاده شیشه درپیچدار ساده در آزمایشگاه شیمی

در لابراتورهای شیمی از هر گونه گرایشی مثل شیمی تجزیه و یا آلی مدام جهت انجام آزمایش به مقداری از ظرف‌های آزمایشگاهی احتیاج می‌باشد. اما شکل کار در شیمی تجزیه به صورتی است که به کار بردن ظرف‌های شیشه‌ای بیشتر است و تولید کردن محلول‌های گوناگون با فرمول‌های مختلف در این آزمایشگاه‌ها زیاد به چشم خواهد خورد . رقیق کردن محلول و یا ماده در شیمی خیلی متدوال می‌باشد و یا تولیدکردن محلول براساس دستور یک آزمایش احتیاج به ظرفی خواهد داشت که بتوان در آن محلول‌ها را نگه داشت. بعضی از حلال‌ها فرار می‌باشند و باید به سرعت به ظرف‌های دردار انتقال یابند و یا اگر محلولی ساخته شده که در روز دیگر هم به آن احتیاج بوده شیشه درپیچدار ساده بهترین گزینه برای ذخیره‌ی این محلول می‌باشد. جابجایی بعضی مایعات از یک نقطه به نقطه دیگر جز استفاده‌ی مهم این ظرف آزمایشگاهی می‌باشد.

خرید بطری مدرج

خرید ظروف شیشه‌ای آزمایشگاهی برای استفاده در آزمایشگاه‌های علمی ، کارخانه‌ها و منازل بسیار متداول می‌باشد. پیش از هر چیزی باید آگاه باشید که استفاده از شیشه درپیچدار ساده برای ذخیره و نگهداری از مایعات و محلول‌های گوناگون خواهد بود. فروشگاه‌های مختلفی ارائه‌دهنده‌ی انواع شیشه‌های درپیچدار، قیف آزمایشگاهی، بالن، ارلن مایر و دیگر ظروف آزمایشگاهی خواهند بود . ولی برای خرید شیشه‌های درپیچدار ساده باید به فروشگاه‌های معتبری رجوع کرد که این نوع ظروف را از شرکت‌های معروف به فروش می‌رسانند چون این شرکت‌ها از مواد و متریال با کیفیت و مرغوب در محصولات خود استفاده می‌کنند.

بطری درپیچ دار با کیفیت بالا را معرفی می کنیم، راه حلی عالی برای ذخیره و حمل و نقل مایعات آزمایشگاهی ایمن و ایمن. این بطری از شیشه بوروسیلیکات با کیفیت عالی ساخته شده است که بسیار بادوام و مقاوم در برابر شوک حرارتی است و برای استفاده در طیف وسیعی از کاربردهای آزمایشگاهی ایده آل است.

بطری درپیچ دار ما با درپوش پیچی ایمن خود مایعات شما را ایمن و عاری از آلودگی نگه می دارد و از نشت و نشت احتمالی جلوگیری می کند. طراحی منحصر به فرد کلاهک، مهر و موم محکمی را تضمین می کند که مایع شما را به خوبی حفظ می کند، حتی در محیط های سخت آزمایشگاهی.

استفاده از این بطری آسان است، دهانه ای وسیع برای پر کردن و ریختن آسان، و همچنین ساختار شیشه ای شفافی دارد که به شما امکان می دهد به راحتی سطح مایع را کنترل کنید. بطری همچنین مقاومت بالایی در برابر خوردگی شیمیایی دارد، بنابراین می توانید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی و معرف ها را با اطمینان ذخیره کنید.

بطری درپیچ دار ما با درپوش پیچی در طیف وسیعی از اندازه‌ها متناسب با نیازهای خاص شما، از بطری‌های کوچک 30 میلی‌لیتری تا بطری‌های بزرگ‌تر 1000 میلی‌لیتری، موجود است که آن را برای هر نوع محیط آزمایشگاهی مناسب می‌سازد. مواد شیشه ای غیر واکنشی است، به این معنی که در ترکیب یا کیفیت مایع تداخلی ایجاد نمی کند.

با ساختار بادوام و عملکرد قابل اعتماد، بطری درپیچ دار ما با درپوش پیچی افزودنی عالی برای تجهیزات آزمایشگاهی شما است. اندازه ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد و از آرامش خاطری که با ذخیره سازی ایمن و ایمن مایعات شما حاصل می شود، لذت ببرید. امروز خود را سفارش دهید و تفاوت را تجربه کنید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی