به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فشار سنج گلامور PG 800 B10

مدل: فشار سنج گلامور PG 800 B10
دسته بندی: فشار سنج
شناسه محصول: 12230

تماس بگیرید

  • تک کاف فنری
  • 90 عدد حافظه داخلی
  • محاسبه فشار 2 بیمار به صورت مساوی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فشار سنج گلامور 800 b10

مشخصات فنی

کیف ضد ضربه

تک کاف فنری

90 عدد حافظه داخلی

محاسبه فشار 2 بیمار به صورت مساوی

 قابلیت خاموش خودکار

کاف مناسب بازو های 22 تا 32 سانتی 

تاییدیه انجمن who

کارتن 8 و 16 عددی 

دارای 5 سال گارانتی

منبع تغذیه ادابتور و باطری

 فشار سنج گلامور 800

فشار کمیتی فیزیکی است که واحد آن در سازمان بین‌المللی اس آی پاسکال تعریف شده‌است. یک پاسکال برابر است با نیرویی به اندازه‌ی یک نیوتون که بر سطحی به مساحت یک متر‌‌مربع وارد می‌شود. به طور کلی می‌توان بیان داشت که فشار، مقدار معینی از نیرو است که بر مساحت مشخصی وارد می‌شود.

فشار‌سنج همانگونه که از نام آن بر‌می‌آید دستگاه یا وسیله ای است که از آن برای اندازه گیری فشار استفاده می‌شود. این وسیله در فیزیک کاربرد بسیار دارد. همچنین این وسیله در صنعت کاربرد های گوناگون و مهمی دارد که باید به آنها توجه شود.

انواع فشار سنج

فشار سنج خون (اسفیگمومانومتر)

این نوع فشار سنج برای اندازه گیری فشار خون استفاده میشود. فشار خون عبارت است نیرویی که خون هنگام خروج از قلب به بطن ها و همچنین سرخرگ ها وارد می‌کند. افرادی که مبتلا به بیماری فشار خون هستند باید از این وسیله برای اندازه گیری و کنترل فشار خون خود استفاده کنند و در صورت لزوم از دارو های مخصوص این بیماری را استفاده کنند.

فشار‌سنج های خون را می‌توان به دو دسته‌ی دستی و دیجیتال تقسیم بندی کرد.

فشار سنج خون دستی

به درستی استفاده کردن این نوع از فشار سنج نیاز به مهارت و آموزش دارد. به این صورت که فردی که دارد فشار را اندازه گیری می‌کند باید تخصص کافی داشته باشد.که این نوع فشار سنج خود به دو دسته ی جیوه ای و عقربه ای تقسیم بندی می‌شود.

فشار سنج جیوه ای دارای ستونی از جیوه است که با تغییر فشار، ارتفاع این ستون جیوه تغییر میکند و با اعدادی که در اطراف این ستون درج شده است می‌توان فشار خون فرد را تشخیص و اندازه‌گیری کرد. با وجود دقیق بودن این دستگاه به علت سمی بودن عنصر جیوه استفاده از این نوع ابزار رو به کاهش است.

فشار سنج عقربه‌ای وسیله‌ای فنردار است که فشار‌هوا باعث حرکت عقربه آن میشود. هر درجه بر روی این دستگاه بیانگر یک میلی‌متر‌جیوه است. میلی‌متر‌جیوه یکی از واحد های رایج اندازه‌گیری فشار است.

فشار سنج خون دیجیتال

این فشار سنج ها همانطور که از نام آن ها مشخص است به روش الکترونیکی و نوسان سنجی فشار را اندازه گیری میکنند. فشار سنج دیجیتال همانند انواع دستگاه های دیجیتال فشار را به صورت دقیقی اندازه گیری میکند. برخی از فشار‌سنج های دیجیتال تعداد تپش قلب در دقیقه را نیز اندازه‌گیری می‌کنند. شیوه‌ی کار با فشار سنج های دیجیتال بسیار ساده بوده به این صورت که اگر دستگاه شما به کاف دیجیتال مجهز نبود با مشت کردن دست راست کاف را باد کرده و سپس دستگاه عددی را نشان میدهد که فشار خون شماست.

فشار‌سنج جو

بارومتر ابزاری برای اندازه‌گیری فشار جو یا هوااست.  که این ابزار توسط دانشمند ایتالیایی، توریچلی ابداع شد. در این وسیله لوله ای به طور یک متر در ظرفی محتوی جیوه قرار میگیرد. تغییر ارتفاع در این لوله که به علت فشار هوا یا جو اطراف اتفاق میافتد میزان فشار را به ما نشان می‌دهد.

مانومتر‌ها دستگاه هایی هستند که فشار جو یا گاز های مختلف بوسیله آنها صورت می‌گیرد. شیوه‌ی کار این وسیله بدین‌صورت است که فشار جو یا گاز مورد نظر را با اندازه‌گیری اختلاف آن با فشار هوا مقایسه می‌کند. از انواع این نوع فشار‌سنج می‌توان از لوله های یو شکل نام برد.

فشار سنج جامدات

برای اندازه گیری فشار جامدات از فشارسنج های مکانیکی و حسگر های الکترونیکی استفاده می‌شود. به طور کلی اندازه‌گیری فشار جامدات بسیار ساده تر از سیالات یعنی مایعات و گاز ها است.

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی