به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فشارسنج بازویی دیجیتال LD 530

مدل: شیان Scian
دسته بندی: فشار سنج
شناسه محصول: 7651
برند: وکتو

1600000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فشار سنج بازویی دیجیتال  LD 530 سخنگو همراه با اداپتور

صرف نظر از سن ما ، همیشه باید به فکر سالم ماندن باشیم. عموم مردم برای سالم ماندن باید به طور مرتب چکاپ های مختلفی را انجام دهند. یکی از آزمایشاتی که باید به صورت دوره ای انجام شود اندازه گیری فشار خون است. داشتن دستگاه فشار خون با توجه به خطرات ناشی از فشار خون بالا و پایین ضروری است. فشارسنج دیجیتال توصیه می شود زیرا اکثر مردم نمی دانند چگونه فشار خون را با دستگاه فشارسنج معمولی اندازه گیری کنند. فشار خون یکی از مهمترین علائم حیاتی است. فشار خون اندازه گیری شده در بیمارستان یا مطب می تواند تحت تأثیر اضطراب در فردی قرار گیرد که 25 تا 30 میلی متر جیوه بالاتر از فشار خون اندازه گیری شده در خانه است. اندازه گیری فشار خون در خانه می تواند با کاهش تأثیر عوامل خارجی و ارائه سابقه فشار خون به پزشکان کمک کند. فشارسنج دیجیتالی هوشمند Scian (LD-530) دارای صفحه نمایش بزرگ ، خواندنی آسان و عملکردهای فشارسنج بالا  است. ویژگی های این دستگاه ، اندازه گیری هوشمند خودکار به صورت کاملا ساده (فقط یک دکمه را فشار دهید) ،  به 3 زبان دیگر:  آذری ، انگلیسی و آلمانی (حداقل و حداکثر فشار ، فشار طبیعی ، نبض) قلب و معاینه قلب صحبت می کند) و سهولت استفاده برای افراد مسن و افراد نابینا از دیگر ویژگی های این دستگاه است. قدرت این فشارسنج را می توان با آداپتور برقی و 4 باتری AA 1.5 ولت (AA) جایگزین کرد ، هنگام استفاده از آداپتور ، از باتری دستگاه استفاده نمی شود. چراغ تعویض باتری روی صفحه چشمک می زند. این فشارسنج دارای دماسنج دیجیتال با صفحه نمایش شفاف و دقیق است که می تواند به طور خودکار خاموش شود. این دستگاه مطابق با استانداردهای جهانی تجهیزات پزشکی از جمله 93/42/EEC ساخته شده است. علاوه بر این ، این دستگاه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و دارای گواهینامه CE در اروپا است.


مشخصات فیزیکی فشارسنج دیجیتال LD-530


دارای حافظه برای ذخیره نتایج است -سخنگو به زبان فارسی  -دارای سنجش ضربان قلب  -هم با برق و هم باتری کار می کند -مناسب برای دور بازو ، اندازه 22 تا 36 سانتی متر -اندازه گیری فشار خون از 0 تا 280 میلی متر جیوه -اندازه گیری تعداد ضربان قلب از ۴۰ تا ۱۸۰ عدد بر دقیقه -دارای نشانگر تاریخ و زمان می باشد -همراه با آداپتور و 4 باتری -دارای مجوز در چین -حداقل 2 ماه عمر باتری برای 3 تست در روز
1 سال گارانتی -توانایی تشخیص ضربان نامنظم قلب -پس از 3 دقیقه عدم فعالیت دستگاه را به طور خودکار خاموش می کند -هشدار باتری کم -مشخصات فنی فشارسنج دیجیتال Scian LD-530
عملکرد اعلان صدا: ندارد -توانایی تشخیص آریتمی: بله -خطای محاسبه هشدار: ندارد -نوع باتری: غیر قابل شارژ -نمایشگر تعویض باتری: دارد -سایر مشخصات باتری -ابعاد 13*10*5 میلی متر -وزن 304 گرم -نوع صفحه LCD -یک عملکرد اعلان صوتی وجود دارد -اندازه گیری ضربان قلب -توانایی تشخیص آریتمی ها -هشدار خطای محاسبه


توسعه علم و فناوری امروزه کمک های بزرگی به بشر کرده است و مهمترین آنها حفظ سلامت و زندگی انسان است. این شامل فشارسنج که به نظارت بر ضربان قلب و فشار خون شما کمک می کند و در صورت لزوم تحت نظر پزشک دارو مصرف می کنید.
فشارسنج های قابل حمل قدیمی نسبت به دستگاه های فشارسنج دیجیتالی امروزی ویژگی های کمتری دارند. به طور کلی همه دستگاه های اندازه گیری فشار خون از نظر کاربرد به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول برای افرادی است که نیاز به اندازه گیری مداوم فشار خون دارند که به آن نظارت مستمر می گویند و اغلب نظارت مستمر بر بیماران انجام می شود. در این مورد ، روش اندازه گیری فشار خون این است که یک سوزن را وارد رگ خونی کنید. اندازه گیری.
دسته ی دوم برای همه ی شما که در طول زندگی نیاز به فشار سنجی خود دارید را شامل میشود که با بستن کاف دور دست فشار سنج فشار شما را به نمایش میگذارد.
فشار سنج دیجیتالی شیان از نوع بازویی تمام اتوماتیک میباشد که با داشتن صدای فارسی جهت استفاده هر چه راحت تر طراحی شده است.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی