به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

عصا صندلی شو

مدل: 911
دسته بندی: عصا
شناسه محصول: 7089

تماس بگیرید

  • جنس بدنه فلزی نیکل کروم و مقاوم
  • قابلیت تبدیل صندلی به راحتی
  • طراحی زیبا و کار آمد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

عصا صندلی شو فلزی

عصا یک ابزار کمک حرکتی برای افرادی است که دارای مشکلات جزئی در حفظ تعادل یا ثبات خود می باشند. استفاده از عصا برای سالمندان به حرکت آن ها کمک می کند. و در برخی موارد ادامه زندگی مستقل را برای آنان ممکن می کند. بسیاری از افراد مسن در هنگام بیرون رفتن از خانه و در زمان راه رفتن نیاز به نشستن و استراحت دارند، در صورت نیاز فرد می‌تواند به راحتی این عصا را به صندلی تبدیل کند و مانند یک صندلی برای استراحت از آن استفاده کند. کسانی که در حفظ تعادل خود مشکل دارند یا در بین حرکت برای قائم ماندن به طور مرتب از اشیا اطراف استفاده می کنند. ممکن است نیاز به استفاده کردن از عصا داشته باشند.

صندلی عصایی

عصا صندلی شو 911 از جنس نیکل کروم ساخته شده است. این عصا بسیار مقاوم و محکم می باشد. وزن آن 1.2 کیلوگرم بوده و ارتفاع آن 86 سانتی متر می باشد. در حالت ایستاده دارای یک پایه است و در حالت نشست سه پایه می شود. عصا صندلی شو برای کسانی که نیاز به نشستن مکرر در بین حرکت کردن دارند گزینه مناسبی است. کفی این عصا از جنس پلاستیکی می باشد و از طراحی زیبایی برخوردار است که کارآمدی بسیار بالایی را به وجود می آورد. تحمل وزن این عصا صندلی شو 75 کیلوگرم است.

نکات مهم در انتخاب و استفاده از عصا

  •  در انتخاب عصا به ارتفاع آن دقت کنید. اگر عصای شما خیلی طولانی باشد حرکت کردن با آن سخت می شود. و اگر خیلی کوتاه باشد. در هنگام استفاده ممکن است به یک طرف خم شوید و حفظ کردن تعادل سخت بشود.
  •  عصا باید در دست مقابل پای ضعیفتر نگه داشته شود. هر بار که با پای آسیب دیده قدم برمیدارید عصا را نیز حرکت بدهید تا پای آسیب دیده را پشتیبانی کند. 
  •  برای پایین رفتن از پله ها ابتدا عصا را روی پله پایین قرار دهید. سپس پای آسیب دیده و در نهایت پای دیگر که وزن بدن را تحمل می کند را روی پله بعدی قرار دهید.
  •  در بالا رفتن از پله ها ابتدا با پای سالم قدم بردارید سپس در هنگام حرکت عصا با پای ضعبف تر قدم بردارید.
  •  در خرید عصا مطمئن شوید که نوک لاستیکی عصا اتعطاف پذیری لازم را دارد.

عصا صندلی شو

مشخصات عصا صندلی شو نیکل کروم

  • آیکون تیک سبز جنس بدنه فلزی نیکل کروم و مقاوم
  • آیکون تیک سبز وزن محصول 1.2 کیلوگرم
  • آیکون تیک سبز ارتفاع 86 سانت
  • آیکون تیک سبز نوع عصا در حالت ایستاده تک پایه در حالت نشستن سه پایه
  • آیکون تیک سبز کفی پلاستیکی مقاوم در برابر لغزش
  • آیکون تیک سبز طراحی زیبا و کار آمد
  • آیکون تیک سبز قابلیت تبدیل صندلی به راحتی
  • آیکون تیک سبز با کفی مقاوم با تحمل وزن 75 کیلو گرم

عصا صندلی شو 3 پایه

عصا صندلی شو نیکل کروم دارای ویژگی ها و مشخصات برتر زیادی می باشد که موجب جلب توجه افراد زیادی شده است ، که خوشبختانه افرادی که از این عصا استفاده کرده اند رضایت کامل را نسبت به کیفیت و مقاوم بودن آن داشته اند . عصا صندلی شو نیکل کروم از ویژگی های فراوانی برخوردار می باشد که چند نمونه از آن ها را برای شما توضیح داده تا با این عصا آشنا شوید و خرید بهتری انجام دهید . بدنه ی عصا صندلی شو نیکل کروم از فلز نیکل کروم ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد ، عصا در حالت نشستن به صورت سه پایه و در حالت ایستاده به صورت تک پایه طراحی شده است ، کفی آن از جنس پلاستیک مقاومی ساخته شده است که از لغزش عصا جلوگیری می کند ، ارتفاع این محصول 86 سانتی متر ، وزن آن برابر 1/2 کیلو گرم می باشد ، تحمل وزن 75 کیلوگرم را دارد ، دارای قابلیت تبدیل شدن صندلی به راحتی می باشد و همچنین طراحی آن بسیار زیبا و کارامد است .

مشخصات عصا صندلی شو نیکل کروم

عصا وسیله ای است که راه رفتن را برای افراد نا توان و کم توان در حرکت آسان می کند ، عصا باید مقاوم و محکم باشد زیرا فرد استفاده کننده وزن خود را با کمک عصا حرکت میدهد و در صورت محکم نبودن فرد دچار آسیب میشود . به طور خلاصه می توان گفت ؛ عصا صندلی شو نیکل کروم جنسی فلزی و مستحکم دارد که قادر به تحمل وزن 75 کیلوگرم است ، کفی های پلاستیکی مقاوم دارد که از لغزش جلوگیری می کنند . از این محصول استقبال های زیادی شده است و باتوجه به کیفیتی که دارد دارای قیمت مناسبی می باشد .

جنس بدنه آلومینیوم سبک و مقاوم
وزن محصول 1 کیلوگرم
ارتفاع 86 سانتی متر
نوع عصا در حالت ایستاده تک پایه در حالت نشستن سه پایه
سایر مشخصات با کفی پلاستیکی- طراحی زیبا و کار آمد- قابلیت تبدیل صندلی به راحتی با کفی مقاوم – دارای تاییدیه استاندارد ایران CE/FDA/TUV/
  • موژان طب

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی