به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

عصا زیر بغل

مدل: کوچک
دسته بندی: عصا
شناسه محصول: 7023

تماس بگیرید

کوچک

تماس بگیرید
جزییات

متوسط

650000
جزییات

بزرگ

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

استفاده از عصا زیر بغل گالوانیزه با ارتفاع قابل تنظیم مناسب برای افرادی است که بر اثر تصادف و یا حوادث دیگر دار شکستگی در ناحیه زانو و یا مچ پا شده اند . در هنگام انتخاب عصای زیر بغل دقت داشته باشید که شخص صدمه دیده باید از یک جفت عص زیر بغل به صورت همزمان استفاده کند. و از استفاده یک عدد عصا اکیدا خودداری شود. استفاده از یک عصای زیربغلی در زمانی که پای شما شکسته است باعث می شود فشار مضاعفی بر روی پا و کمر شما وارد شده و حفظ تعادل به صورت کامل برقرار نشود .

عصا زیر بغل ساده

این عدم تعادل می تواند باعث از دست رفتن تعادل و در نتیجه سقوط شده و آسیب های جبران ناپذیری به شما وارد کند . عصا زیر بغل گالوانیزه با ارتفاع قابل تنظیم می باشد و با قدرت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم ، یکی از مقاوم ترین عصای موجود در بازار می باشد . شما می توانید عصای زیر بغل  را در ارتفاع 125 تا 147 سانتیمتر متناسب با قد خود درتنظیم کنید . اگر شخص آسیب دیده از وزن زیادی برخوردار باشد ما استفاده از عصای زیر بغلی آهنی با روکش گالوانیزه را پیشنهاد می کنیم ولی اگر وزن شما زیاد نیست و یا اینکه شخص اسیب دیده توان حمل عصاهای زیر بغلی فلزی را ندارد ما استفاده از عصای زیر بغل آلمینیومی را توصیه می کنیم .

عصا زیر بغل گالوانیزه

رايج ترين نوع عصای موجود در بازار های موجود، عصای زيربغل گالوانیزه است. جنس آن از نوع فلزي (فولادي ) با روکش گالوانيزه است. ارتفاع اين عصا که در سه سايز بزرگسالان (بزرگ) و نوجوانان (متوسط ) توليد مي شود، قابل تنظيم است.

عصای زیر بغل پزشکی

  • عصا با ارتفاع قابل تنظیم

  • نوع محفظه: گالوانیزه
  • پوشش بدنه: فلزی
  • جنسیت مصرف: بانوان و آقایان

انواع عصای زیر بغل گالوانیزه

  • عصا زیر بغل گالوانیزه متوسط

  • عصا زیر بغل گالوانیزه کوچک

  • عصا زیر بغل گالوانیزه بزرگ

 آشنایی بیشتر با محصول

  • رايج ترين نوع عصاي موجود در بازار، عصاي زيربغل است. جنس آن در محصولات شرکت سروپيکر از نوع فلزي (فولادي ) با روکش گالوانيزه يا رنگي و يا آلومينيومي است. ارتفاع اين عصا که در دو سايز بزرگسالان (بزرگ) و نوجوانان (متوسط ) توليد مي شود، قابل تنظيم  است.

روش تنظيم ارتفاع عصا :

  • در حالت ايستاده  پاشنه ي عصا را 10 الي 20 سانتي متر دورتر از کفش خود قرار دهيد. زيربغل عصا، بايد 2 الي 3 انگشت پايين تراز زيربغل استفاده کننده باشد . بايد طوري روي عصا تکيه دهيد که آرنج شما زاويه ي حدود 30 درجه داشته باشد . اگر ايستادن براي شما دشوار است، 40 سانتي متر از قد خود کم کرده و ارتفاع عصا را بر اساس اين عدد  تنظيم کنيد . دقت کنيد تنظيم نادرست ارتفاع عصا باعث کمردرد شما خواهد شد.

 نحوه استفاده از عصای زیر بغل

  • وقتی صاف ایستاده اید، قسمت بالای عصاها باید 3-5 سانتیمتر پایین تر از زیر بغل ها باشد.دستگیره های عصاها باید با بالای لگن در یک خط باشد.وقتی عصا را می گیرید آرنج دستها باید کمی خمیده شده باشند.برای پیشگیری از آسیب های احتمالی به اعصاب و رگ های ناحیه زیر بغل، وزن را باید بر روی دست ها بیاندازید، نه زیر بغل.

راه رفتن با عصای زیر بغل

  • کمی به جلو خم شوید و عصا را حدود سی سانتیمتر جلوتر بگذارید. قدمتان را طوری بردارید انگار پای مصدوم را قرار است بردارید، اما به جای آن وزن را روی عصا بیاندازید. بدنتان را به آرامی به جلو برانید تا بین عصاها قرار بگیرد. قدم را با پای سالم کامل کنید. وقتی پای سالم را زمین گذاشتید، عصاها را برای برداشتن قدم بعد جلو ببرید. همیشه به جلو نگاه کنید نه به قدم هایتان.

نشستن با عصای زیر بغل

  • به آرامی به سمت عقب به یک صندلی مستحکم حرکت کنید. پای مصدوم را در مقابلتان قرار دهید و هر دو عصا را با یک دست بگیرید. دست دیگر را به پشت ببرید تا پشتی صندلی را لمس کنید. به آرامی بدن خود را به پایین برای نشستن هدایت کنید. وقتی نشستید، عصاها را در نزدیکی خود و به صورت برعکس تکیه دهید تا به زمین نیافتند.
  • برای برخاستن از صندلی خود را به لبه صندلی نزدیک کنید. هر دو عصا را با یک دست در طرف پای آسیب دیده بگیرید. خود را به بالا بکشید و روی پای سالم برخیزید.

عصا زیر بغل خرید

  • برای بالا رفتن از پله ها با عصا، لازم است از نظر بدنی قوی و منعطف باشید. رو به پله ها بایستید، نرده را با یک دست بگیرید و هر دو عصا را با زیر بغل دست دیگر بگیرید. برای بالا رفتن، پای سالم را روی پله بعد بگذارید و پای مصدوم را در پشت سر صاف نگه دارید.

  • وقتی می خواهید از پله ها پایین بروید، پای مصدوم را در جلو به صورت صاف نگه دارید و با پای سالم روی پله بعدی بپرید. احتمالا برای این کار - حداقل در روزهای اول - لازم است کسی به کمک تان بیاید. اگر راه پله بدون نرده است، عصاها را زیر بغل بگیرید و با پای سالم پله ها را یک به یک بالا یا پایین بروید.
  • اگر احساس عدم تعادل دارید، می توانید روی هر پله بنشینید و به صورت نشسته پله ها را یک به یک بالا یا پایین بروید. از پایین ترین پله شروع کنید در حالی که پای آسیب دیده را مستقیم و رو به جلو گذاشته اید. هر دو عصا را به صورت افقی در دست مخالف بگیرید. باسن را به کمک پای سالم و دست دیگر به پله بعدی بکشید.

قیمت عصای طبی زیر بغل

  • عصا به توزیع مناسب وزن در شرایطی که اندام تحتانی ضعیف یا دردناک است، کمک می کند و با افزایش سطح اتکای بدن باعث ایجاد تعادل و احساس پایداری می شود.

  •  چوب های زیربغل برای افرادی مناسب هستند که برای حفظ تعادل و تحمل وزن خود و افزایش نیروی محرکه به استفاده از بازوهای خود هم نیاز دارند، اما واکرها برای افرادی که ضعف اندام تحتانی یا تعادل ضعیف دارند، مناسب تر است و با افزایش سطح اتکای بیمار و حمایت از وزن وی، حرکت بهتر بیمار را تسهیل می کنند.
  •  واکرها در مقایسه با عصاها به توجه بیشتری نیاز دارند و استفاده از پله با آنها دشوار است. ارتفاع دسته عصا یا واکر باید هنگامی که بیمار ایستاده و بازوهایش به راحتی در کنار بدن قرارگرفته اند تا چین مچ دست باشد. عصا باید در سمت مقابل اندام تحتانی ضعیف یا دردناک گرفته شود و همزمان با پای مقابل حرکت کند. پزشکان باید مرتب وسایل کمک حرکتی بیمار را ارزیابی کنند تا از ارتفاع، تناسب و نگهداری صحیح آن مطمئن شوند و به بیمار در مورد نحوه درست استفاده از وسیله مشاوره دهند.

خرید عصای زیر بغل

برای خرید عصای زیر بغل باید به این موارد توجه کنیم: اگر در یک طرف بدن خود احساس درد یا ضعف می کنید، طوری که باعث اشکال در راه رفتن یا تعادلتان می شود، استفاده از عصا ممکن است کمک کننده باشد. اگر تعادلتان ضعیف است یا احساس می کنید پاهایتان ناپایدار است، واکر می تواند هنگام راه رفتن باعث حمایت بیشتر شما شود. اینکه کدام نوع عصا یا واکر برای شما بهتر است، به چند موضوع بستگی دارد؛ قدرت بدنی، آمادگی جسمانی و تعادل. بهتر است خودتان این وسایل را انتخاب نکنید و با مشورت پزشک، این کار را انجام دهید. اندازه عصا یا واکر باید طوری باشد که وقتی ایستاده اید و بازوهایتان در حالت آرام کنارتان است، در سطح مچ دستتان باشد. حتی می توانید از پزشک بخواهید که آن را تنظیم کند.

عصا زیر بغل قیمت

یکی از مهم ترین نکات در استفاده از عصای زیربغل اندازه بودن آن است. در واقع وقتی که صاف ایستاده اید، بالشتک زیر بغل آن باید حدود دو انگشت از زیربغل فاصله داشته باشد و نباید با زیربغل در تماس باشد.

  • آیکون تیک سبزبالشتک زیربغل نرم باشد و فشار آوردن بیش از حد زیربغل میتواند سبب فلج یا بی حسی و گزگز انگشتان بعد از دوره استفاده شود.
  • آیکون تیک سبزدسته عصا نیز حدودا در سطح لگن قرار می گیرد و با گرفتن دسته های عصا، آرنج حدود 20 درجه خم میباشد.
  • آیکون تیک سبزدر هنگام راه رفتن با این عصا به جای اینکه وزن خود را روی پاهایتان بیندازید روی دستگیره و دسته عصا بیندازید.
  • آیکون تیک سبزهنگام راه رفتن با عصا چیز دیگری به دست نگیرید و در صورت نیاز از کوله پشتی استفاده شود.
  • آیکون تیک سبزهنگامی که ایستاده اید، پایه های عصا را طوری بگذارید که سطح اتکای ایجاد شده باعصا و پاهای شما، از عرض بدن پهن تر شود
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی