به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سونیکید پرتابل جامپر 100A

مدل: A100
شناسه محصول: 8230

8200000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

 دستگاه سونیکید پرتابل جامپر 100A

برای تمام والدین شنیدن صدای قلب جنین و فرزند خود زیباترین صدا ها در دنیاست.یکی از تجهیزات پرکاربرد در حوزه مهندسی پزشکی، دستگاه سونیکید است. سونیکید (جنین یاب) (FHR) برای محاسبه تعداد ضربان قلب جنین و تشخیص صدای قلب آن به کار می رود. دستگاه سونیکید جنین معمولا در مطب های پزشکان زنان و زایمان، بیمارستان ها، مامایی وسایر مکان های پزشکی و زنان زایمان موجود است. خوشبختانه به تازگی این محصول به صورت خانگی وارد بازار شده است و والدین عزیز می توانند صدای قلب جنین خود را در هر زمان و مکان شنیده و با اتصال کابل AUX ضبط نمایند و درصورت تکان نخوردن جنین نگرانی والدین برطرف خواهد شد.
دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل A100 این کار را برای شما امکان ساخته که به راحتی صدای جنین خود را بشنوید. صدای قلب جنین از هفته چهاردهم بارداری در خانم‌های لاغر اندام  و در هفته بیستم در تمامی خانم‌های باردار قابل سمع استاین دستگاه با پراب سونوگرافی که به دستگاه متصل می شود  صدای قلب جنین را پخش کرده و تعداد ضربان قلب را در دقیقه به شما نشان می دهد. شما میتوانید صدا را از طریق هدفون گوش دهید و یا از اسپیکر دستگاه پخش نمایید.طرز کار دستگاه بسیار آسان و ساده بوده و با برق شهر و باطری شارژ شونده کار می‌کند.خبر خوب این است که  قدرت امواج دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل A100 به طرز قابل توجهی  بخاطر امنیت شما عزیزان و جنین تان کاهش یافته و مخصوص استفاده در منزل می باشد و همچنین خطری از نظر اشعه ،امواج الکتریکی و یا الکترومغناطیسی ندارد.دستگاه سونیکید A100 دارای تاییدیه FDA امریکا , CE اتحادیه اروپا می باشد و در آمریکا و سایر کشورها تحت عنوان Angelsound به فروش می رسد.
دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل A100  که با نام جنین یاب نیز شناخته شده است دستگاهی به منظور یافتن جنین است که در پزشکی زنان مورد استفاده می باشد.این دستگاه دارای ابعاد 260 در 96 در 35 میلی متر می باشد و در وزنی در حدود دویست و پنجاه گرم می باشد.از مشخصات دیگر دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل A100 می توان به  نوع اندازه گیری دیجیتال و روش ارسال به صورت آنالوگ اشاره کرد.روش سنجش دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل A100 به صورت التراسونیک است. با جا به جایی پراب ها به صورت واضح صدای قلب شنیده میشه و تعداد ضربان قلب جنین نشان داده می شود که باعث برطرف شدن نگرانی  والدین  و مراجعین می گردد.در واقع این دستگاه مانند دستگاه سونوگرافی هست با امکانات کمتر و مخصوص شنیدن صدای قلب و از آن جا که تاییدیه FDA ( وزارت بهداشت امریکا ) را دارد  ضرری برای جنین ندارد.
مشخصات فنی دستگاه جنین یاب جامپر A100
در پایین به مشخصات فنی دستگاه جنین یاب جامپر مدل A100 اشاره می کنیم:

  • قدرت کشف صدای قلب جنین از هفته  14 بارداری
  • قابل حمل و سبک 
  • کیفیت صدای قلب بدون کمترین پارازیت در سونیکید
  • دارای باطری قابل شارژ 
  • دارای نمایشگر ضربان قلب در سونیکید
  • با پراپ 2/2 مگا هرتز
  • دارای صفحه نمایشگر
  • دارای فرکانس 2.7 مگا هرتز 
  • ابعاد : 35*96*260
  • وزن خالص دستگاه 250 گرم
  • دقت اندازه گیری محصول بین +2 تا -2 bpm

دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل A100 یکی از دستگاه های محبوب و پرطرفدار و قابل حمل هست که خانواده ها نیز آن را تهیه می کنند و لذت شنیدن صدای جنین خود را به وسیله آن به دست آورده و از سلامت جنین خود لذت می برند.دستگاه جنین جامپر A100 تمامی استاندارد های لازم را داشته و بخاطر قابل حمل بودن این دستگاه خیلی از مشتریان از آن رضایت داشته و به آسانی آن را حمل و نقل می کنند.اگر به تازگی قرار است که صاحب فرزند بشوید به شما پیشنهاد می کنیم که از دستگاه سونیکید جنین جامپر A100 تهیه بفرمایید تا بتوانید صدای جنین خود را گوش دهید

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی