به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه سونیکید جنین جامپر

مدل: B100
شناسه محصول: 7211

10200000

  • برند جامپر
  • صفحه نمایش LCD
  • سبک و قابل حمل

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه سونیکید جنین مامایی جامپر

سونیکید جنین جامپر قابل حمل

یکی از تجهیزات پرکاربرد در زمینه مهندسی پزشکی ، دستگاه سونیکید می باشد. از این دستگاه برای محاسبه ضربان قلب جنین و تشخیص صدای قلب آن استفاده می شود ، زیرا دستگاه مجهز به میکروفون حساس و قدرتمندی است که از طریق آن صدای قلب جنین ضبط و از طریق بلندگو شنیده می شود. سونیکیدها معمولاً در کلینیک های زنان و زایمان ، بیمارستان ها ، ماماها و ... مود استفاده قرار میگیرد.

صدای قلب جنین از هفته چهاردهم بارداری در زنان لاغر و تا هفته بیستم در همه زنان باردار شنیده می شود. اگر این صدا شنیده نشود ، ممکن است جنین بمیرد. بنابراین ، در این موارد ، پزشک از دستگاه سونیکید برای بررسی سلامت جنین استفاده می کند.

دستگاه سونیکید جنین جامپر B100
برای هر فردی قطعا شنیدن صدای قلب جنین و فرزند خود جزو زیباترین صدا ها در دنیاست.یکی از تجهیزات پرکاربرد در حوزه مهندسی پزشکی، دستگاه سونیکید است. دستگاه سونیکید جنین معمولا در مطب های پزشکان زنان و زایمان، بیمارستان ها، مامایی وسایر مکان های پزشکی و زنان زایمان موجود است. می توان گفت خوشبختانه به تازگی این محصول به شکل خانگی وارد بازار شده است و پدران و مادران نازنین می توانند صدای قلب فرزند یا جنین خود را در هر زمان که بخواهند بشنوند و با اتصال کابل AUX ضبط نمایند و درصورت تکان نخوردن جنین نگرانی والدین برطرف خواهد شدصدای قلب جنین از هفته چهاردهم بارداری در خانم‌های لاغر و در هفته بیستم در تمامی خانم‌های باردار قابل سمع است.دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل B100 با پراب سونوگرافی که به دستگاه متصل می گردد و صدای قلب جنین را پخش می کند و تعداد ضربان قلب جنین را به شما نشان می دهد. شما می توانید صدا را از طریق اسپیکر دستگاه پخش و یا از طریق هدفون نیز پخش نمایید و گوش بدهید.طرز استفاده از این دستگاه بسیار راحت و آسان بوده و با برق شهر و باطری شارژی کار می‌کند.خبر خوب این است که  قدرت امواج این دستگاه به طرز قابل توجهی کاهش یافته و مخصوص استفاده در منزل می باشد و همچنین خطری از نظر اشعه ،امواج الکتریکی و یا الکترو مغناطیسی ندارد.همچنین این دستگاه دارای تاییدیه FDA امریکا , CE اتحادیه اروپا بوده و در آمریکا و سایر کشورهای مدرن تحت عنوان Angelsound عرضه شده و فروخته می شود.
دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل بی صد که با نام جنین یاب نیز شناخته شده است دستگاهی به منظور یافتن جنین است که در پزشکی زنان مورد استفاده می باشد.این دستگاه دارای ابعادی به اندازه ی 130 در 90  در 30 میلی متر می باشد و در وزنی در حدود سیصد گرم می باشد.از مشخصات دیگر دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل B100 می توان به باطری شارژی ، صفحه نمایش بسیار واضح ، بلند گو های بسیار قوی و با کیفیت ، شمارنده ضربان قلب پراب دو و نیم مگاهرتز ضد آب ،اتصال به کامپیوتر جهت ضبط صدا و.... اشاره کرد.
روش سنجش دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل B100 به صورت التراسونیک است. با جا به جایی پراب ها به صورت واضح صدای قلب شنیده میشه و تعداد ضربان قلب جنین نشان داده می شود که باعث برطرف شدن نگرانی  والدین  و مراجعین می گردد.در واقع این دستگاه مانند دستگاه سونوگرافی هست با امکانات کمتر و مخصوص شنیدن صدای قلب و از آن جا که تاییدیه FDA ( وزارت بهداشت امریکا ) را دارد  ضرری برای جنین ندارد.
مشخصات فنی دستگاه جنین یاب جامپر B100

  • در پایین به مشخصات فنی دستگاه جنین یاب جامپر مدل B100 اشاره می کنیم:
  • قدرت کشف صدای قلب جنین از هفته 11 بارداری
  • قابل حمل و سبک 
  • کیفیت صدای قلب بدون کمترین پارازیت در سونیکید
  • دارای باطری قابل شارژ 
  • دارای نمایشگر ضربان قلب در سونیکید
  • با پراپ 2/2 مگا هرتز
  • دارای صفحه نمایش LCD
  • دارای فرکانس 2.5 مگا هرتز (تا 3 مگا هرتز به صورت اختیاری)
  • ابعاد دستگاه 128.5×91.5×37.5 میلی متر
  • وزن خالص دستگاه 190 گرم
  • دقت اندازه گیری محصول بین +2 تا -2 bpm

دستگاه سونیکید جنین جامپر مدل B100 یکی از دستگاه های محبوب و پرطرفدار و قابل حمل هست که خانواده ها نیز آن را تهیه می کنند و لذت شنیدن صدای جنین خود را به وسیله آن به دست آورده و از سلامت جنین خود لذت می برند.دستگاه جنین جامپر B100 تمامی استاندارد های لازم را داشته و بخاطر قابل حمل بودن این دستگاه خیلی از مشتریان از آن رضایت داشته و به آسانی آن را حمل و نقل می کنند.اگر به تازگی قرار است که صاحب فرزند بشوید به شما پیشنهاد می کنیم که از دستگاه سونیکید جنین جامپر B100 تهیه بفرمایید تا بتوانید صدای جنین خود را گوش دهید

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی