به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سولفات مس مرک

مدل: merck
دسته بندی: مواد
شناسه محصول: 5925
برند: مرک

تماس بگیرید

  • جزوی از خانواده ی نمک‌ها هستند.
  • خاصیت پارا مغناطیسی
  • ۵ آبه و ۲ آبه دارد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

خرید سولفات مس

سولفات مس (Copper(II) sulfate) که به عنوان کات کبود نیز شناخته می شود، یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی CuSO4 است. هیدرات CuSO4•nH2O را تشکیل می دهد که n می تواند از 1 تا 7 متغیر باشد. پنتاهیدرات (n=5) رایج ترین هیدرات سولفات مس (II) است. نام‌های قدیمی‌تر پنتاهیدرات شامل ویتریول آبی، بلوستون، ویتریول مسی و ویتریول رومی است.

خرید کات کبود

جزوی از خانواده ی نمک‌ها هستند که با نام کات کبود شناخته می شوند مجموع ترکیبی هستند که در آبپوشیدگی متغییر هستند. یک ترکیب شیمیایی با نام های عامیانه چون: (کات کبود، زاج و گوهر آبی) که درصنایع مختلف کاربردیست.

خرید سولفات مس مرک

خرید سولفات مس مرک (merck) بیشتر در مصارف آزمایشگاهی خریداری می شود و شکل بی آب آن به عنوان ماده ی معدنی کمیاب شناخته شده زیرا به نوعی ریز مغذی درجهت کشاورزی قابل مصرف می باشد، که از نظر ظاهری دارای رنگ آبیست که عاری از هرگونه بو می باشد، که از واکنش مس و اسید سولفوریک تهیه می شود. مس سولفان پنج آبه در برابرمقایسه با سایر مس سولفات ها به ندرت در آب حل می شود تنها حلال متانول وگلیسرول آن هم بسیار اندک می باشد.

عنوان  

مس (۱۱) سولفات

ساختار  کریستال 8سطحی

رنگ

آبی روشن

ظرفیت  دارای دو ظرفیت می باشد

فرمول شناسایی

CuSO4 - 5H2O

نام عامیانه : کات کبود

 

 

 

 

 

خرید سولفات مس مرک آلمان

خرید سولفات مس مرک آلمان از بهترین برند‌های موجود در بازار ایران و جهان در آریاطب موجود است.

خرید Copper(II) sulfate

از دیگر ویزگی‌های خرید Copper(II) sulfate می توان به خاصیت پارا مغناطیسی آن اشاره کرد که به همراه واکنش حرارت زا در آب حل شده و یک ترکیب مایع تولید می شود که دارای هندسه مولکولی هشت ضلعی و خاصیت پارا مغناطیسی می باشد . از طریق الکترو لیز فلز مس با سولفوریک  اسید غلیظ می توانید به صورت صنعتی کات کبود و یا سولفات مس را تهیه کنید و همچنین در آزمایشگاه ها سولفات مس به صورت آماده تهیه می شود . کاربرد این ترکیب شامل مواردی می شود که چند مورد را برای شما شرح می دهیم " از سولفات مس آبی و بدون بو در زمینه ها ی شیمی ، صنعتی ، طبی وکشاورزی استفاده می کنند . سولفات مس در کشاورزی به مقدار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید سولفات مس چند آبه

کات کبود یک ترکیب شیمیایی است که ۵ آبه می باشد. سولفات مس مرک در شرایط  بی آبی پودر سبزکم رنگ یا سفید مایل به خاکستری می باشد رایج ترین شکل این ماده مس سولفات 5 آبه که رنگ مایع آبی  روشنی دارد. دربرابر حرارت  نسبت آب واکنش حرارت زایی دارد که ترکیب مایعی نیز به دست می آورد از نظر ساختاری هندسه مولکولی 8 سطحی و دارای خاصیت پارا مغناطیسی می باشد ،که خاصیت بالایی محسوب می شود .

خرید سولفات مس 2 آبه

پنتاهیدرات آبی روشن CuSO4•5H2O رایج ترین شکل سولفات مس (II) است. به طور گرمازا در آب حل می شود و کمپلکس آبی [Cu(H2O)6]2+ را به وجود می‌آورد که دارای هندسه مولکولی هشت وجهی است. ساختار پنتا هیدرات جامد ساختار پلیمری را نشان می دهد که در آن مس دوباره هشت وجهی است اما به چهار لیگاند آبی متصل است. مراکز Cu(II)(H2O)4 توسط آنیون های سولفات به هم متصل می شوند تا زنجیره ها را تشکیل دهند. سولفات مس بی آب یک پودر خاکستری روشن است.

خرید سولفات مس ۵ آبه

خرید سولفات مس 5 آبه به رنگ آب است در حالی که شکل بی آب آن یک پودر به رنگ سفید مایل به خاکستری و یا سبز کم رنگ می باشد. از سولفات مس 5 آبه برای از بین بردن قارچ ها  و همچنین کنترل بیماری های قارچی و باکتریایی میوه ها ، محصولات و سبزی ها استفاده می کنند که از لکه دار شدن گیاهان ، زنگ گیاه و زخم شدن پوست سیب جلوگیری می کند . در صنایع از این ترکیب برای تولید سم های قارچ کش ، تولید رنگ های سبز و آبی ، رنگرزی ، آبکاری ، رنگ مو و معادن استفاده های زیادی می شود . به طور خلاصه می توان گفت " شکل بی اب سولفات مس به صورت یک ماده ی معدنی کمیاب به نام کالکوسیانیت وجود دارد و مس آبدار در طبیعت با نام کالکانتیت پنج آبه وجود دارد . کاربرد های دیگر آن عبارتند از ؛ از آن برای تهیه ی کاتالیست ها در صنایع ، جا به جایی در سنتز های آلی ، خالص سازی گاز ها برای برداشتن هیدروژن سولفید و هیدروژن کلرید ، به عنوان الکترولیت در آبکاری و همچنین یک ماده ی افزایشی در چسب ها استفاده می کنند.

خرید سولفات مس مرک

برای کاهش آب مس سولفات در برابر شعله ی باز قرار می دهند تا گرما داده شود و بدون آب شود و در کریستال های خشک شده در هوای خشک شروع به شکفتن می کنند زیرا با کاهش آب 4 مولکول کریستالی از بین می رود در نتیجه حلالیت ان در محلول اسید سولفوریک کاسته می  شود. این نمک صنعتی بسته به درجه آبپوشی دارد که سبب تولید ترکیبات متنوع می شود. کریستال های مس سولفات در اثر آبپوشی متبلور می شوند که موجب تولید بهترین راه به عنوان تمایز بین آب  و آب پوشیده است کاربرد سولفات مس در کشاورزی سولفات مس پنج آبه که عنصر کمیاب و بسیار کاربردی است در کشاورزی به عنوان قارچ کش و از بین برنده لکه های گیاهی ، آفت کشی و زخم های حاصل از کرم خوردگی پوست میوه ها می شود. (تشکیل دهنده کلروفیل (سبزینه) وفتوستنز هم می باشد) تحریک دهنده برخی میوه های دارای ویتامین A می باشد و کمکی به اتیلن درجهت رسیدگی میوه ها می کند و خاک کاتیون برای جذب مس دوظرفیتی می باشد  زیرا جذب یکی از قابلیت های مس می باشد. کمبود مس از طریق سولفات مس موجود در خاک و محلول آن برطرف می شود که در اوایل بهار موفقیت آمیز بوده البته غلظت موجود باید کنترل شود تا مبادا ناخودآگاه مرتکب تیرگی میوه و برگ محصولات و ترک خوردگی آن ها شود. کارایی دیگر خرید سولفات مس در تولید رنگ های سبز و آبی به عنوان استفاده در رنگ رزی حرف اول را می زند به قدری که خوش دست و با کیفیت مختص پارچه های باکیفیت و ابرشیمی است.

علایم اخطار (ghs) سولفات مس مرک آلمان

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی