به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه تخصصی مراقبت دور چشم

مدل: مراقبت دور چشم
شناسه محصول: 5993

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه تخصصی زیبایی و مراقبت دور چشم

  • توضیح دستگاه تخصصی زیبایی و مراقبت دور چشم : امروزه زیبایی صورت اهمیت فوق العاده ای در بین افراد بخصوص خانم ها دارد و هر فردی علاقمند است تا پوستی زیباتر، جوان تر و سالم تر داشته باشد به همین دلیل به روش های درمانی مختلف ( تهاجمی و غیر تهاجمی ) روی می آورند. یکی از دستگاه های زیبایی صورت که به وفور مورد استفاده قرار می‌ گیرد و نمونه مختلفی از آن در بازار تجهیزات پزشکی و زیبایی یافت می شود دستگاه تخصصی مراقبت دور چشم می باشد. یکی از قسمت های مهم صورت که اولین نشانه های پیری را آشکار می‌ سازد پوست ناحیه دور چشم است که از حساسیت بالایی نیز برخوردار می باشد به همین دلیل باید تحت مراقبت های خاص و ویژه قرار بگیرد. پوست اطراف چشم از بقیه نواحی صورت لطیف تر و نازکتر است و از آنجایی که چشم ها در طول روز مدام در حال حرکت و فعالیت هستند سبب می گردد که پوست آن ناحیه زودتر از دیگر نواحی پیر گردد علاوه بر این موارد دیگری همچون ژنتیک، اشعه ماورابنفش، استرس و سبک زندگی فرد نیز باعث پیری زودرس پوست اطراف چشم می شود. مشکلات ناحیه دور چشم مواردی از قبیل سیاهی، پف زیر چشم و چین و چروک های اطراف آن را شامل می شود. امروزه تکنولوژی پیشرفت چشم گیری داشته که موجب شده است دستگاه‌ های پیشرفته بیشماری در زمینه زیبایی پا به عرصه وجود بگذارند با استفاده از این دستگاه ها و روش های درمانی معرفی شده می توان در مدت زمان کم و تنها طی چند جلسه به پوستی صاف، شاداب و با طراوت دست یافت. یکی از دستگاه های زیبایی موجود در بازار دستگاه تخصصي مراقبت دور چشم است که تنها مختص درمان مشکلات نواحی اطراف چشم طراحی و تولید گردیده است. این دستگاه توسط کمپانی های متعدد تحت برندهای مختلف در طرح ها و مدل های گوناگون با قابلیت های ویژه تولید و عرضه گردیده است. هر کمپانی سعی نموده است با قابلیت هایی که برای محصولات خود در نظر می گیرد بتواند گام موثرتری در درمان مشکلات ناحیه اطراف چشم بردارد و بدین طریق مشتریان بیشتری را به سوی محصولات خود جذب نموده و از درآمد بیشتری برخوردار گردد. دستگاه های زیبایی دور چشم موجب کاهش پف چشم شده و همچنین با ماساژ ملایم پوست سبب افزایش گردش خون و رفع خستگی چشم ها نیز می گردند.
  •  
  • عملکرد دستگاه تخصصی زیبایی و مراقبت دور چشم : این دستگاه دارای هندپیس های متفاوتی است که هر هندپیس وظیفه مخصوصی را به عهده دارد. هندپیس اولتراسونیک باعث فعال سازی سلولی شده و به متابولیسم پوست کمک می نماید همچنین سبب افزایش جذب و نفوذ محصول می‌ گردد. هندپیس حرارتی گردش حرارت، بهبود گردش خون، رفع چین و چروک و سفت سازی پوست را به عهده دارد هندپیس لیفتینگ EMS که دارای سری V مانند می باشد استحکام صورت را افزایش داده و بهبود پوست را میسر می سازد و در آخر هندپیس چکش سرد که به آن سر یخی نیز گفته می شود به منظور کاهش اندازه منافذ، رفع چروک، رفع تورم و حساسیت، ماساژور کامل دور چشم، ماساژ و تسکین چشم، تحریک سنتز کلاژن تعبیه شده است. خانم های باردار، کسانی که پیس میکر را مورد استفاده قرار می دهند و کسانی که سایر جراحی های زیبایی را تجربه کرده اند نباید دستگاه تخصصی مراقبت دور چشم را مورد استفاده قرار دهند. ترتیب استفاده از هندپیس های دستگاه بدینگونه است که ابتدا باید سر امواج صوتی یا اولتراسونیک استفاده گردد بعد از آن سر V شکل برای صورت و لیفتینگ و سپس باید چشم بند و سر یخی را به کار گرفت.
  • ویژگی های دستگاه تخصصی زیبایی و مراقبت دور چشم : 
  •  
  • بهبود گردش خون
  • رفع چین و چروک
  • سفت سازی پوست
  • کاهش اندازه منافذ
  • تحریک سنتز کلاژن
  • ماساژ و تسکین چشم
  • رفع تورم و حساسیت
  • ماساژور کامل دور چشم
  •  
  • نحوه کار دستگاه تخصصی زیبایی و مزاقبت دور چشم : نحوه کار با دستگاه تخصصی مراقبت دور چشم نیز بدین شکل است که ابتدا بایستی عملکرد مورد نظر را انتخاب نموده و بعد از آن نوبت به تنظیم زمان و شدت می رسد سپس دکمه شروع باید کلیک گردد هنگامی که عملیات پایان می پذیرد باید دکمه مکث زده و عملکرد بعدی انتخاب شود و همین روش را تا به آخر دنبال کرد. کیفیت و رعایت استانداردهای لازم برای این محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد با توجه به قیمت بالای دستگاه تخصصی مراقبت دور چشم بهتر است تمام دقت خود را به کار گرفت تا دستگاهی را خریداری نماییم که از برندی معتبر و دارای کیفیت بالا باشد تا هزینه ای که بابت آن پرداخت می گردد بیهوده هدر نرود. محصولات با کیفیت و اصل به دلیل رعایت استانداردهای لازم از تاییدیه های معتبری همچون FDA آمریکا و ... برخوردار می باشند. در ساخت دستگاه های بی کیفیت تمامی یا برخی از استانداردهای لازم رعایت نشده است و علاوه بر اینکه کارایی لازم و مد نظر را ندارند دارای طول عمر کوتاهی هستند و باعث هدر رفتن هزینه ای می گردند که بابت خرید آن ها صرف شده است.

  • مزیت دستگاه تخصصی زیبایی و مراقبت دور چشم :  این وسیله کمک می‌ نماید تا منافذ پوست دور چشم باز شود و کرم های دور چشم به طور موثرتری جذب پوست گردند و پس از گذشت مدت زمان طولانی لکه ها بهبود پیدا نمایند و در نتیجه شما به یک پوست شاداب تر و سالم تر دست یابید همچنین با تحریک تولید کلاژن سیاهی دور چشم را کاهش داده و کمک می نمایند تا پوست حالت کشسانی و ارتجاعی خود را بازیابد و سفت گردد استفاده از دستگاه تخصصي مراقبت دور چشم به طور چشمگیری خستگی چشم را کاهش داده و همچنین موجب کاهش درد و قرمزی آن نیز می گردد. استفاده از این دستگاه برای تمام افرادی که مدت طولانی با کامپیوتر کار می کنند بسیار مناسب می باشد. دستگاه تخصصي مراقبت دور چشم از سنسورهای هوشمند و نوآورانه برخوردار بوده که باعث شده تا تماس را به صورت الکترونیکی احساس کرده و شروع به کار کنند که کار با آن بسیار راحت است این کالا بسیار کوچک، سبک و خوش دست طراحی گردیده است که مچ دست کاربر را خسته نمی‌ کند. طراحی آن در ابعاد کوچک باعث شده تا قابلیت حمل داشته و برای استفاده در مسافرت ها و مکان های گوناگون نیز بسیار مناسب باشد. 
  •  
    • فروشگاه آنلاین آریا طب یکی از فروشگاه های معتبر تجهیزات پزشکی و زیبایی در سطح کشور است که از نماد اعتماد الکترونیکی نیز برخوردار می باشد. آریا طب انواع دستگاه های زیبایی از جمله دستگاه تخصصی مراقبت دور چشم اصل و با کیفیت بالا را با قیمتی مناسب عرضه می نماید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی