به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه آر اف کویتیشن مدکس

مدل: RF Cavitation مدکس MEDEX
شناسه محصول: 6036

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه ار اف کویتیشن RF Cavitation مدکس MEDEX

  • توضیح دستگاه ار اف کویتیشن مدکس :  کویتیشن یا رادیوفرکانسی انقلابی به منظور درمان سلولیت و چربی محسوب می گردد این روش درمان غیر تهاجمی است و بر اساس ارسال امواج اولتراسونیک به سمت بافت چربی در بدن و ایجاد حفره های خالی بسیار کوچکی بین بافت ها عمل می نماید تکرار این عمل باعث می شود که این حفره های خالی و ریز در کنار یکدیگر جمع شده و در نهایت دیواره سلولیت و بافت های چربی را  تخریب نماید و به صورت ذرات بسیار ریز چربی در حالت مایع در بیایند سپس به وسیله جریان لنفی و به طور طبیعی از بدن دفع شوند. شرکت های مختلفی در سراسر دنیا دستگاه های کویتیشن را تولید و عرضه کرده اند که یکی از دستگاه های موجود در بازار دستگاه آر اف کویتیشن مدکس می باشد. این وسیله دارای وزن 35 کیلوگرم است و از 2 پروب کویتیشن 40 و 25 کیلوهرتز با سطح فعال 2 سانتی متر همراه می باشد. سایز بزرگ آن برای بدن و سایز کوچک آن برای صورت طراحی شده است. استفاده از این دستگاه برای قسمت های مختلف بدن از قبیل بازو، شکم، دور کمر، باسن، ران و ساق پا مناسب می باشد.

ویژگی های دستگاه ار اف کویتیشن مدکس : 

  • پوستی سفت تر
  • چین و چروکی کمتر
  • ابرو و پلکی کشیده تر
  • چانه های تیزتر دست یافت
  • صورتی شاداب و جوان تر
  • فرورفتگی حفره چشم و افتادگی غبغب نیز با این روش، درمان می گردد.

دستگاه آر اف کویتیشن مدکس

  • نحوه کار دستگاه ار اف کویتیشن مدکس : کویتیشن روش عمیق اولتراسونیک است که استفاده از آن در نواحی دور چشم، دور قلب و به طور کلی از زیر قفسه سینه به سمت بالا ممنوع می باشد. هنگام کار دستگاه از خود صدایی شبیه صدای جیرجیرک تولید می کند که طبیعی است همچنین بدن بیمار گرما و لرزش کوچکی را نیز احساس می نماید که ممکن است این موارد برای مراجعه کننده ناخوشایند باشد. برای اینکه با استفاده از کویتیشن بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت باید در ماه اول 3 جلسه، در ماه دوم و سوم 2 جلسه و بعد از آن هفته ای یک جلسه فرآیند درمان را دنبال کرد تا به رضایت رسید. قبل از شروع درمان با دستگاه آر اف کویتیشن مدکس بیمار باید کمی آب بنوشد سپس محلی که قرار است چربی های آن درمان شود را در نظر گرفته و سطح پوست را با ژل مخصوص به ضخامت 3 الی 5 میلی متر آغشته کرده ( اگر احساس کردید که ضخامت ژل کم است می توانید دوباره ژل اضافه نمایید ) و بعد از آن نوبت به استفاده از پروب می گردد. سر پروب بایستی به آرامی روی سطح پوست به صورت مداوم لغزانده شود زیرا اگر ثابت بماند پوست را می سوزاند. توجه داشته باشید اگر گرمای پروب بیش از حد افزایش پیدا نماید درمان باید سریعا متوقف گردد همچنین انرژی انتخابی دستگاه نباید بیش از حد بالا باشد زیرا سبب سوختگی پوست می‌ شود. چگونگی روش کار دستگاه آر اف کویتیشن مدکس بدینگونه است که ابتدا توسط امواج رادیوفرکانسی گرمایی تولید گردیده که موجب می شود رشته های کلاژن زیر پوست منقبض و کوچک تر شوند در نتیجه پوست کشیده و سفت می شود سپس با عکس العمل بدن مرحله دوم شروع شده و به تدریج کلاژن ها التیام پیدا کرده و مجددا رشد می کنند و حتی رشد آن ها دو برابر نیز خواهد شد در نتیجه پوست سفت تر و کشیده تر شده و باعث بهبود ظاهر کلی می گردد. این روش دارای عوارض نمی باشد تنها پوست دچار کمی قرمزی می شود که پس از گذشت چند ساعت قرمزی و التهاب آن برطرف می گردد بنابراین شخصی که تحت درمان قرار گرفته است می تواند بلافاصله پس از درمان به فعالیت های طبیعی روزانه خود بپردازد. برای گرفتن نتیجه مطلوب باید هر دو هفته یک جلسه، از این روش استفاده نمود و برای از بین بردن چین و چروک و کشیده شدن پوست صورت و جوابدهی طولانی مدت باید 5 تا 6 جلسه درمان را تکرار نمود.
  •  
    • نکات پس از درمان دستگاه ار اف کویتیشن مدکس : پس از درمان بیمار باید از ضد آفتاب و مرطوب کننده پوست استفاده نماید و صورت خود را به هیچ عنوان با آب گرم نشوید و از آب با دمای معادل یا زیر درجه حرارت بدن استفاده نماید همچنین از قرارگیری در معرض نور خورشید نیز امتناع نماید. روش کار با دستگاه بدین شکل است که بایستی 5 دقیقه پروب را بر روی پوست لغزانده و بعد از آن اجازه داد تا بدن فرد استراحت نماید.

دستگاه آر اف کویتیشن مدکس

    • نحوه درمان دستگاه ار اف کویتیشن مدکس : بعد از هر جلسه درمان با دستگاه آر اف کویتیشن مدکس، کلاژن زیر پوست گرم شده و باعث بهبود چین و چروک و صافی پوست می شود و پس از دوره درمان نیز کلاژن به مدت طولانی همچنان بازسازی می شود و پوست لطیف، صاف و بدون چین و چروک تا مدت ها باقی می ماند. با استفاده از کویتیشن یا رادیوفرکانسی می توان به پوستی سفت تر، صورتی شاداب و جوان تر، ابرو و پلکی کشیده تر، چین و چروکی کمتر، چانه های تیزتر دست یافت. فرورفتگی حفره چشم و افتادگی غبغب نیز با این روش، درمان می گردد.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی