به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه بخور سردHQ 2008B1 تایمردار

مدل: وکتو
دسته بندی: دستگاه بخور
شناسه محصول: 7668
برند: وکتو

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

 دستگاه بخور HQ  2008B1 تایمردار وکتو  

دستگاه بخور سرد وکتومدل "HQ-2008B1" با طراحی زیبا برای محیط های داخلی مناسب است و هوا را بسیار دلپذیر می کند. این دستگاه با حجم 5 لیتر مخزن به مدت حدود 13 ساعت ، با تبخیر 380 میلی لیتر در ساعت برای محیطی در حدود 30 متر مربع ، فضایی بسیار مطلوب را ایجاد خواهد کرد. مقدار آب باقیمانده در مخزن دستگاه به لطف شفافیت مخزن آب قابل مشاهده است. علاوه بر این ، این دستگاه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و دارای گواهینامه CE اروپایی است. دستگاه بخور وکتو با عملکرد بسیار ساده ، بسیار بی صدا است و دارای موتور قدرتمندی است که بخار و فشار مناسب هوا را برای نرم شدن فضای خانه یا محل کار شما تولید می کند. علاوه بر این ، میزان بخار تولید شده را می توان برای سه حالت تنظیم کرد: کم ، متوسط ​​و زیاد به لطف دکمه ای که در بالا قرار داده شده است. دکمه تایمر دستگاه را می توان برای چهار ساعت مختلف کارکرد دستگاه شامل 2 ساعت ، 4 ساعت ، 6 ساعت و 8 ساعت تنظیم کرد. به دلیل نگرانی های ایمنی ، وقتی آب دستگاه تمام شود ، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. علاوه بر این ، این دستگاه مجهز به فیلتر برای رسوب زدایی از آب در مخزن است. لامپ LED قرار داده شده در دستگاه هنگام کارکردن سبز رنگ و هنگامی که آب محفظه کم است قرمز می شود. خروجی بخار طوری تنظیم شده است که می تواند 360 درجه در دو جهت مختلف بچرخد. نحوه استفاده از دستگاه: دستگاه را روی یک سطح صاف ، بلند و ضد آب قرار دهید ، مخزن آب را برگردانید و درپوش را باز کنید. ظرف را طوری پر کنید که قسمتی از آن با آب تازه و تمیز خالی شده و ظرف را وارونه کرده و روی پایه دستگاه قرار دهید.این دستگاه بخور سرد وکتو  کاملاً جمع و جور به نظر می رسد و حمل آن برای کاربر دشوار نخواهد بود. از این دستگاه برای نرم شدن هوای خانه و افزایش رطوبت آن استفاده می شود. انتشار هوای مرطوب و سبک نه تنها هوای محیط را تصفیه می کند ، بلکه خطر تشدید بیماری های تنفسی و میگرن ناشی از آلودگی هوا را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد.


این دستگاه مافوق صوت دارای مخزن آب 5 لیتری است که می تواند فضای 35 متر مربعی را برای شما مرطوب کرده و شما را از هوای خشک نجات دهد. میزان خروجی بخار را می توان برای سه حالت کم ، متوسط ​​و زیاد با دکمه ای که روی آن قرار داده شده تنظیم کرد. خروجی بخار طوری تنظیم شده است که می تواند 360 درجه در دو جهت مختلف بچرخد. دکمه تایمر دستگاه را می توان برای چهار ساعت مختلف کارکرد دستگاه شامل 2 ساعت ، 4 ساعت ، 6 ساعت و 8 ساعت تنظیم کرد. دستگاه بخور سرد وکتو دارای سیستم اولتراسونیک است و با مصرف 31 وات یکی از دستگاه های اصلی برای ذخیره منبع ارزشمند برق است. یکی از مزایای اصلی بخور سرد این است که اگر سطح آب مخزن کاهش یابد ، لامپ آن بدون آب فعال می شود و در صورت افزودن آب به کار خود ادامه می دهد ، اما اگر به دلایلی نتوانستید آب را به مخزن اضافه کنید ، سیستم خاموش شدن سیستم فعال می شود و به دنبال بخور سرد منبع تغذیه را قطع می کند. علاوه بر این ، این دستگاه مجهز به فیلتر برای رسوب زدایی از آب در مخزن است. مزیت دیگر بخورسرد وکتو مولد یونیزاسین آن است که با تولید یون منفی ، بار الکتریکی آلاینده های معلق در فضای داخلی را سنگین تر می کند و روی زمین یا مبلمان قرار می گیرد و شما سبک تر و سالم تر به نظر می رسید. به یکی دیگر از ویژگی های این بخور سرد وجود چراغ خواب آبی است. توجه داشته باشید که رنگ دستگاه به صورت تصادفی ارسال می شود.

3

میانگین امتیاز

50%توصیه شده(1 از 2)
0%
50 %
0%
50 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    هر کس این محصول برا گلخونه مخواد (چون قدرت خیلی بالای داره واینکه تایمر داره میتونین زمان بش بدید) پیشنهاد میکنم بخره.

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    فشار بخارش خوبه،کارکردن باهاش راحته

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی