به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه بخور سرد 4 لیتری HQ-UH812K وکتو

مدل: وکتو
دسته بندی: دستگاه بخور
شناسه محصول: 7671
برند: وکتو

2100000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه بخور سرد طرح قطره ای 4 لیتری HQ-UH812K مجهز به جعبه معطر

علاوه بر افزایش میزان بخار در هوا ، یکی از دلایل اصلی استفاده مردم از دستگاه های بخور بهبود حساسیت های فصلی ، آسم ، کاهش آبریزش بینی و سوختگی و غیره است. با ایجاد بخار ملایم و رطوبت سرد در هوا و مطبوع را فراهم می کند. این دستگاه به ویژه برای مناطق خشک مناسب است. این دستگاه مصرف برق کمی دارد. این دستگاه توانایی تولید بخار سرد را دارد.
برند "وکتو" یکی از مارک های با کیفیت برتر است که مربوط به تولید کالاهای مربوط به ابزارهای بهداشتی مانند دستگاه بخور  ، فشارسنج و تشک های مواج و ... می باشد. این برند یکی از بزرگترین مجموعه ها در زمینه تولید ابزارهای ذکر شده با سابقه طولانی است ، هر روز بهتر و مصمم تر از قبل ، اقداماتی را برای ارائه محصولات خود به مشتریان و همچنین رضایت آنها انجام می دهد. مطالعات اخیر نشان داده است که افزایش سطح رطوبت محیط تأثیر قابل توجهی بر اکثر ویروس های موجود در هوا دارد و آنها را تقریباً بی اثر می کند.

دستگاه بخور سرد Vekto HQ-UH812K عملکرد بسیار ساده ای دارد ، بسیار بی صدا است و دارای موتور قدرتمندی است که بخار و فشار مناسب هوا را برای بهتر شدن هوا در خانه یا محیط کار شما تولید می کند. علاوه بر این ، میزان بخار تولید شده را می توان با پیچ قرار داده شده روی دستگاه تنظیم کرد. به دلیل نگرانی های ایمنی ، وقتی آب دستگاه بخور سرد HQ-UH812K وکتو تمام شود ، عملکرد دستگاه به طور خودکار متوقف می شود. علاوه بر این ، دستگاه بخور سرد HQ-UH812K Vekto مجهز به فیلتر برای رسوب زدایی از آب در مخزن است. علاوه بر این ، LED هفت رنگ دستگاه بخور سرد وکتو ، مدل HQ-UH812K ، با تغییر رنگ نور جلوه خاصی به آن بخشید.

دستگاه بخور سرد 4 لیتری HQ-UH812K وکتو
دستگاه بخور وکتو با عملکرد بسیار ساده ، بسیار بی صدا است و دارای موتور قدرتمندی است که بخار و فشار هوا مناسب برای هموار بودن خانه یا محیط کار شما را تولید می کند. علاوه بر این ، میزان بخار تولید شده را می توان با پیچ قرار داده شده روی دستگاه تنظیم کرد. به دلیل نگرانی های ایمنی ، وقتی آب دستگاه تمام شود ، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. علاوه بر این ، این دستگاه مجهز به فیلتر برای رسوب زدایی از آب در مخزن است ، علاوه بر این ، LED هفت رنگ دستگاه با تغییر رنگ نور جلوه خاصی به آن بخشیده است. نحوه استفاده از دستگاه: دستگاه را روی یک سطح صاف ، بلند و ضد آب قرار دهید ، مخزن آب را برگردانید و درپوش را باز کنید. ظرف را طوری پر کنید که قسمتی از آن با آب تازه و تمیز خالی شده و ظرف را وارونه کرده و روی پایه دستگاه قرار دهید. توجه: از ریختن روغن معطر به مخزن دستگاه اکیداً خودداری کرده و آن را در ظرف جداگانه ای در پشت دستگاه بریزید.

4.5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(2 از 2)
50 %
50 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    اونجوری ک فک میکردم خوب نبود

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خیلی زیبا ، کم صدا و با قدرت بالا

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی