به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر کاویترون دندانپزشکی

مدل: تعمیرات کاویترون دندانپزشکی
شناسه محصول: 1748

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرات کاویترون دندانپزشکی

کاویترون دستگاهی است که از آن به عنوان از بین بردن لکه هایی که به دلیل فعالیت باکتری ها روی دندان تشکیل شده است مورد استفاده قرار می گیرد ، با استفاده از دستگاه کاویترون آسیب کمتری به دندان ها وارد می شود ، تاثیرگذاری آن بیشتر است ، کمتر خون ریزی می کند و همچنین یکی از بهترین دستگاه ها برای درمان و پیشگیری از بیماری های دندان می باشد . دستگاه کاویترون دستگاهی پیچیده با کاربرد فراوان است که دچار اختلالات و نقص هایی می شود ، این اختلال توسط شرکت و کارشناسانی که در شرکت استخدام شده اند تعمیر می شود ، تعمیرات دستگاه های دندانپزشکی توسط این کارشناسان که افرادی با اطلاعات کامل راجب سرویس و تعمیر دستگاه ها هستند انجام می شود . تعمیرات جز تخصص اصلی ما است و آمادگی خود را برای تعمیر این دستگاه ها اعلام می کنیم .

کویترون دندانپزشکی چیست

دستگاه کاویترون یکی از دستگاه های جرم گیری دندان است که می‌ توان آن را جزء پرکاربردترین دستگاه های جرم گیری به‌ شمار آورد. طرز کار این دستگاه بدینگونه است که با لرزش های ریزی که بر اثر میدان مغناطیسی به وجود می‌ آید موجب جرم گیری دندان  می شود. بر اثر اعمال جریان برق به دو سر کویل که در داخل آن تعداد تیغه مغناطیسی وجود دارد لرزش ها ایجاد می شوند بدین صورت که بعد از برقراری جریان به دو سر کویل خاصیت مغناطیسی به آن داده می شود در نتیجه نوساناتی در تیغه ها بوجود می آید و این نوسانات به سری انتقال داده می‌ شوند.

اجزای دستگاه کاویترون

از جمله اجزای دستگاه کاویترون دندانپزشکی می توان به هندپیس، پدال پایی، ورودی پدال پایی دستگاه، ولوم تنظیم قدرت و توان خروجی دستگاه، کلید خاموش و روشن، ورودی برق، فیوزهای دستگاه، ورودی آب به دستگاه و ولوم تنظیم شدت آب دستگاه اشاره نمود. در ادامه به توضیح مواردی می پردزیم که در صورت مشاهده آن ها نیاز است تا کاویترون تعمیر گردد.

تعمیر دستگاه کویترون

اگر دستگاه روشن نشود باید سیم برق را بررسی و از وصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید در صورتی که سیم برق نیز وصل باشد، باید فیوزهای پشت دستگاه را بررسی کنید زیرا ممکن است که سوخته باشند. تست فیوز ها با کمک دستگاه مولتی متر و تست بیزر امکان پذیر است. در صورت سوختن یکی از فیوزها لازم است تا فیوز دیگری دقیقا با همان میزان آمپر جایگزین آن گردد برای اینکه بدانید آمپر آن چند است می توانید به متن روی بدنه فیوز توجه نمایید. برخی مواقع نیز ممکن است پدال دستگاه قطع گردد و یا این که اشکال از برد اصلی و مدارهای کاویترون باشد که در این صورت برای تعمیر دستگاه کاویترون دندانپزشکی باید به مرکز تخصصی تعمیر تجهیزات پزشکی مراجعه گردد. متخصصان ماهر و مجرب مرکز آریا طب با سالها تجربه در کمترین زمان ممکن با بهره گیری از تجهیزات با کیفیت تمامی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی از جمله تعمیر کاویترون دندانپزشکی و ... را به عهده می گیرند شما عزیزان با خیالی آسوده می توانید تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی خود را به متخصصان ما بسپارید.

تعمیر کویترون دندانپزشکی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی