به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی

مدل: تعمیرات دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی
شناسه محصول: 1747

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرات دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی

  • دستگاه های رادیوگرافی دهان اگر نقصی در عملکرد آن ها به وجود بیاید قابلیت تعمیر دارند و شما می توانید با تماس گرفتن با شرکت با کارشناسان صحبت کنید و مشکل دستگاه را بیان کنید ، این کارشناس ها افرادی هستند که آموزش های لازم برای تعمیرات و سرویس دستگاه های دندانپزشکی را یاد گرفته اند و توانایی تعمیر دستگاه را به صورت دقیق و عالی دارند . یکی از راه های تشخیص مشکلات فک و دهان ، پوسیده شدن دندان ها و آبسه استفاده از دستگاه های رادیوگرافی است ، رادیوگرافی دارای دو نوع داخل دهان و خارج دهان است ، رادیوگرافی داخل دهان اشعه X را درون دهان می تاباند و برای تشخیص پوسیدگی دندان ها ، بررسی دندان های در حال رشد و ریشه دندان ها و همچنین بررسی و مشاهده سالم بودن قسمت های استخوانی اطراف دندان مورد استفاده قرار می گیرد ‌. رادیوگرافی ها انواع مختلفی دارند ، بعضی از آن ها دندان های عقب ، بعضی دندان های بالا و پایین و بعضی دندان های سمت راست و چپ را نشان می دهند . درنتیجه تعمیرات تخصص ماست و آمادگی کامل را برای سرویس و تعمیر این دستگاه ها داریم.

تعمیر دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی

تعمیر دستگاه رادیوگرافی دندان

دستگاه های رادیوگرافی ای که در زمینه دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله اساسی ترین ابزاری هستند که دندانپزشکان برای انجام تصویربرداری از آن ها استفاده می کنند. این دستگاه برای ثبت تصاویری از داخل دهان بیمار از اشعه x استفاده می کند.

از مهم ترین موارد استفاده از دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی وضعیت دندان ها
  • تشخیص پوسیدگی دندان ها
  • مشاهده وضعیت ریشه دندان ها
  • اختلالات و مشکلات فک
  • بررسی نحوه رشد دندان ها
  • تشخیص آبسه
  • وضعیت سلامت لثه

اما با مرور زمان دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی نیز ممکن است با مشکلاتی روبرو شود و به تعمیرات نیاز داشته باشد.

دستگاه های رادیوگرافی که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند از قسمت ها و قطعات گوناگونی تشکیل شده اند که عملکرد هر یک از این قسمت ها ممکن است با اختلالاتی روبرو شود. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه های رادیوگرافی دندانپزشکی پیش بیاید و تعمیر این دستگاه را امری ضروری کند می توان این موارد را نام برد:

۱_ به مشکل برخوردن برد دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی:

گاهی به علت کار کردن مداوم با دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی قطعات الکترونیکی آن بیش از حد داغ می شوند. همچنین در صورتی که گرد و غبار زیادی این قطعات الکترونیکی را بپوشاند، برد دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی با مشکلاتی روبرو می شود و به تعمیر نیاز خواهد داشت.

برای برطرف کردن این گرد و غبارها از روی دستگاه باید از اسپری های مخصوصی برای تمیز کردن قطعات استفاده کنید. اما در صورتی که قطعات الکترونیکی دستگاه سوخته باشند به تعویض آن ها نیاز است.

۲_ سوختن خازن دستگاه:

در صورت از کار افتادن خازن دستگاه نیز عملکرد آن به مشکل برمی خورد یا به طور کلی قطع می شود. برای برطرف کردن این مشکل باید خازن هایی که سوخته اند دور انداخته شوند و از خازن های جدید برای دستگاه استفاده شود.

۳_ سوختن لامپ نشانگر دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی:

اگر لامپ سوخته باشد باید حباب یا قابی که از لامپ در برابر شکستن محافظت می کند با دقت باز شود. در این مرحله لامپ قدیمی و سوخته را جدا کنید و دور بیندازید و لامپ جدید را با کمک یک دستمال تمیز در دست بگیرید و جایگزین کنید. لامپ جدید را نباید بدون دستمال در دست بگیرید زیرا در صورتی که آلوده شود نوری که از نشانگر ساتع می شود ضعیف خواهد بود.

۴_ به مشکل برخوردن ریل های فیلم دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی:

ریل های فیلم هم مثل سایر قسمت های دستگاه رادیوگرافی در معرض صدمه دیدن قرار دارند. در صورت ضربه دیدن و قرار گرفتن ریل ها در معرض آلودگی، هنگام حرکت کردن گیر می کنند.

در این شرایط ابتدا ریل ها باید با کمک مواد ضد عفونی کننده بدون خطر تمیز شوند و در صورت تداوم مشکل تعویض شوند.

اجزای دستگاه رادیوگرافی دندان

سایر قسمت های دستگاه های رادیوگرافی دندانپزشکی که ممکن است با مشکل روبرو شوند و به تعمیر نیاز داشته باشند شامل این موارد می باشند:

  • ستون بازو
  • تایمر دستگاه
  • سیم پیچ ترانس دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی
  • تمام قطعات الکترونیکی
  • پاک شدن رنگ بدنه و شکستگی در بدنه دستگاه

تعمیر دستگاه رادیوگرافی

خرید یک دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی جدید می تواند خیلی هزینه بر باشد. این در حالیست که گاهی مشکل دستگاه خیلی جزئی است و با یک تعویض یا تعمیر کوچک برطرف خواهد شد. در این شرایط اولین چیزی که اهمیت دارد تشخیص درست است. ما در شرکت آریا طب با کارشناسانی همکاری می کنیم که با انواع دستگاه های رادیوگرافی دندانپزشکی آشنایی دارند و علاوه بر تشخیص سریع، قادر به رفع مشکلات دستگاه در کمترین زمان ممکن می باشند.

برای اطلاع از نحوه تعمیر و هزینه های تعمیر قطعات دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی