به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر دستگاه اکوکاردیوگراف

مدل: تعمیر تخصصی دستگاه اکوکاردیوگراف
شناسه محصول: 5061

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر تخصصی دستگاه اکوکاردیوگراف

  • اکوکاردیوگرافی یکی از دستگاه ها در زمینه تصویربرداری است ک به کمک آن می‌توان به تشخیص و بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی پرداخت. تست اکو قلب یا به نام دیگر اکوکاردیوگرافی این فرایند را با استفاده از امواج التراسوند انجام می‌دهد. با تحلیل و بررسی نتایج حاصل از اکو اقدامات لازم برای بهبود از طریق دارو و یا عمل جراحی را اغاز کرد.
  •  
  • نحوه عملکرد دستگاه اکوکاردیوگراف: یکی از روش های تشخیصی دقیق و راحت به‌ منظور بررسی بیماری‌ های قلبی اکوکاردیوگرافی می‌ باشد که با کمک دستگاهی به نام اکوکاردیوگراف انجام می شود. در این روش امواج صوتی به وسیله یک پروب به قلب انتقال داده می شوند و بسته به مواد تشکیل دهنده هر قسمت از قلب مقدار مشخصی از این امواج منعکس گردیده و تصویری به وجود می آید در این تصویر ساختمان حفرات قلبی، ضخامت دیواره بطن و دهلیزها، شکل و اندازه دریچه های قلبی قابل مشاهده است. عکس و اطلاعاتی که این تست تولید و ارائه می کند از عکس های رادیولوژی استاندارد دقت بالاتری دارد و جزئیات بیشتری را به نمایش می‌گذارد. در اکوکاردیوگرافی داپلر مشخص کردن سرعت خونی که بین حفرات قلبی و در شریان های بزرگ جریان دارد امکان پذیر می باشد به این صورت که بر اساس تفاوت انعکاس صوت از گلبول های قرمزی که به سوی پروب می آیند و آن هایی که از پروب فاصله می گیرند شکل هایی به تصویر کشیده می شود. به منظور بهتر شدن وضوح تصویر در اکوی داپلر رنگی، جریان خون با رنگ های مختلف نشان داده می شود مثلاً خونی که به سمت پروب می رود با رنگ قرمز و خونی که از آن فاصله می‌ گیرد با رنگ آبی به نمایش گذاشته می شود.
  •  
  • بیمارانی که به ناهنجاری های مادرزادی قلب دچار هستند معمولاً دریچه های قلبی آن ها دچار تنگی یا گشادی می باشند یا ممکن است خون از سوراخ های نابجای داخل قلبشان عبور نماید. دستگاه اکوکاردیوگراف تمام این مشکلات را به صورت تصویر به نمایش می گذارد همچنین با کمک این وسیله می توان به بیماری‌ های دریچه‌ ای که در دوران بزرگسالی به وجود می‌ آیند همچون تنگی دریچه آئورت یا نارسایی دریچه میترال پی برد. بیمارانی که دچار نارسایی قلبی هستند میزان ضعف در حرکت دیواره بطن با شدت نارسایی ارتباط مستقیمی دارد که این امر نیز به وسیله اکوکاردیوگرافی قابل تشخیص می باشد. در دستگاه های اکوکاردیوگراف معمولی وسیله ارسال امواج صوتی پروب می باشد که با فشار ملایمی بر روی قفسه سینه بیمار نصب می گردد و هیچ گونه درد و آزار را به همراه ندارد. جدیدا به منظور بررسی دقیق تر قلب پروب هایی طراحی و ساخته شده‌ اند که با کمک آندوسکوپ به مری ورود کرده و از نمای نزدیک تر به بررسی ساختمان های قلبی به خصوص دریچه میترال و دهلیز چپ می پردازند. اکوکاردیوگرافی و تست ورزش، باز بودن رگ های کرونری قلب را به صورت غیرمستقیم بررسی می‌ کنند و هیچ یک از این ها رگ ها را به صورت دقیق نشان نمی دهند به منظور تشخیص دقیق تنگی رگ های کرونری باید از روش دیگری به نام آنژیوگرافی استفاده نمود.

  • اگر دستگاه اکوکاردیوگراف مرکز درمانی شما دچار نقص و ایرادی شده است و به درستی کار نمی کند برای تعمیر آن می توانید به مراکز و شرکت هایی که خدمات تعمیرات دستگاه های پزشکی ارائه می دهند مراجعه نمایید. توجه داشته باشید باید به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سابقه کاری برخوردار باشند زیرا اینگونه مراکز تعمیر دستگاه اکوکاردیوگراف شما را کاملا حرفه ای ارائه می دهند تا نیاز به تعمیر مجدد نداشته باشد و هزینه‌ ای که بابت آن پرداخت می کنید بی جهت هدر نرود. یکی از مراکز معتبر که خدمات پس از فروش و تعمیرات دستگاه های پزشکی انجام می دهد شرکت آریا طب می باشد. این شرکت در بخش تعمیرات خود از تیمی باتجربه، متخصص و ماهر کمک گرفته است. متخصصان ما می‌ توانند تعمیر دستگاه اکوکاردیوگراف شما را سریعاً به صورت کاملاً تخصصی انجام دهند برای تعویض قطعاتی که دچار مشکل و ایراد هستند از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده می شود همچنین هزینه ای که بابت تعمیر دستگاه اکوکاردیوگراف توسط بخش خدمات تعمیرات این شرکت از شما دریافت می گردد در مقایسه با هزینه درخواستی سایر شرکت ها کاملاً عادلانه و معقول تر خواهد بود بنابراین برای هزینه تعمیر دستگاه اکوکاردیوگراف خود نگران نباشید و سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام کرده و آن را به دست مهندسین ما بسپارید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی