به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیرات دستگاه رادیوگرافی

مدل: تعمیرات دستگاه رادیوگرافی
شناسه محصول: 5045

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

 تعمیرات تخصصی انواع دستگاه رادیوگرافی

  • دستگاه پرتونگاری و یا رادیوگرافی نام دستگاه تصویربرداری است که با استفاده از اشعه ایکس کاربرد تشخیصی و همچنین درمانی دارد. رادیورگرافی ساده اولین تصویر باکیفیت از این دستگاه میباشد که به دلیل سرعت بیشتر و همچنین هزینه کمتر نسبت به تصاویر دیگر برای تصویربرداری از اسکلت،ریه ها و قلب توسط پزشکان تجویز میشود. کارشناسان تعمیر شرکت اریا طب با بهره وری از علم روز دنیا توانایی نعمیر و بازسازی دستگاه های رادیوگرافی شما پزشکان عزیز را دارد.
  •  
  • آریا طب یکی از مراکز تعمیرات تجهیزات پزشکی در سطح کشور می باشد که تعمیرات دستگاه رادیوگرافی را با دریافت هزینه مناسب، بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن توسط تکنسین‌ های متخصص و مجرب به صورت تخصصی انجام می دهد. دستگاه مذکور از مهمترین دستگاه های تصویربرداری است که با کمک اشعه X عمل تصویر برداری را انجام می دهد از کاربردهای مهم آن استفاده در حرفه دندانپزشکی است. با کمک دستگاه رادیوگرافی می توان پوسیدگی دندان ها، مشکلات فک، رشد دندان ها، ریشه دندان و آبسه را مشاهده نمود البته بستگی به نوع رادیوگرافی دارد زیرا این دستگاه همچون سایر تجهیزات پزشکی دارای مدل های مختلفی است که توسط سازندگان و شرکت های مختلف تولید و عرضه شده است.
  • در مواردی از قبیل وجود مشکل در بردها، سوختن خازن ها، سوختن لامپ نشانگر، گیر کردن و سفت شدن ریل های تخت و ریل های مخصوص فیلم رادیولوژی اشاره نمود. بر اثر گرم شدن بیش از حد قطعات الکترونیکی بردهای دستگاه با مشکل مواجه شده همچنین گرد و غبار نیز باعث ایجاد مشکل گردیده و آن ها را از کار می‌ اندازد بنابراین نیاز است در فاصله زمانی مشخص بردها را با استفاده از اسپری های پاک کننده تمیز کرده و یا در صورت سوختن قطعات الکترونیکی آن ها را تعویض نمود در صورتی که خازن ها سوخته باشند بایستی آن ها را شناسایی کرده و تعویض های لازم را انجام داد و چنانچه نشانگر سوخته باشد باید اقدام به باز کردن محافظ لامپ گردد و لامپ جدید بر روی دستگاه نصب شود برای بستن لامپ جدید باید از دستمال استفاده کرد تا مانع از چسبیدن چربی ها و آلودگی های دست به لامپ شود و نور نشانگر را کاهش ندهد.
  •  
  •  چند نکته: توجه داشته باشید که هنگام تعویض لامپ باید احتیاط های کامل انجام شود. ریل ها بر اثر استفاده مداوم و زیاد، وارد شدن ضربه، نشستن آلودگی و گرد و غبار بر روی آن ها نمی توانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و جابجایی آن ها دچار مشکل می گردد به منظور رفع این مشکل باید در فاصله زمانی مشخص تمیز گردند و قسمت هایی که از حالت اولیه خارج شده اند را به شکل اول برگرداند. به طور کل و خلاصه باید چنین گفت که تعمیرات دستگاه رادیوگرافی شامل مواردی از قبیل تعمیر تایمر، قطعات الکترونیکی، ترمیم رنگ بدنه و شکستگی بدنه های ABS، دستگاه ستون بازو، تعویض لامپ و سیم پیچ ترانس می گردد البته ناگفته نماند که نحوه مراقبت از دستگاه و سرویس به موقع آن در افزایش طول عمر دستگاه تاثیر مستقیمی دارد و شما را از پرداخت هزینه تعمیرات دستگاه رادیوگرافی بی نیاز می کند.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی