به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی 4 طبقه خونگیری

مدل: 4 طبقه
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 5444

تماس بگیرید

  • طبقات متحرک
  • ارتفاع:125mm
  • صفحه بزرگ:40x55 صفحه کوچک:35x42

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی 4 طبقه

ترالی یکی از تجهیزات واجب بیمارستانی برای بخش‌های مختلف بیمارستان می‌باشد. ترالی یک نوع وسیله‌ی حمل کننده، نگهدارنده بسیاری از ابزارآلات و تجهیزات مهم بیمارستان‌ است. کار اصلی ترالی طبقه ‌بندی جابه‌جا کردن تجهیزات بیمارستانی می‌باشد، که در داخل این کشورها اقلام دارویی و تجهیزات ضروری می‌گذارند. ترالی را برای انجام دادن و دسترسی سریع به لوازم پزشکی و دارویی استفاده می‌کنند. داروها و تجهیزات ترالی از قبل آماده شده‌اند تا در زمان مورد نیاز بتوانند آن را سریع در اختیار اورژانس قرار داد.

ترالی یکی از تجهیزات مهمی است که  هم در احیای حال بیمار کمک میکند وهم به پرستاران و پزشکان در راحتی کارشان کمک میکند.  به همین‌ دلیل باید جنس این ترالی ها خوب و با کیفیت باشد و اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی بر تولید استاندارد آنها نظارت دارد.

انواع ترالی مختلف :

ترالی اورژانس: این ترالی در قسمت ‌های مختلف بیمارستان قرار می‌گیرد تا در مواقع ضروری سریعا به بیمار رساند. تجهیزاتی که در این ترالی قرار میگیرد، عبارتند از برقراری راه هوایی، اصلاح و پیشگیری از اختلالات اسید و باز و آب، نگهداری و گردش خون درحالت اپتیموم می‌باشد.

ترالی احیا:  این ترالی برای احیای قلبی ریوی بیماران از قبل مجهز شده است، در قسمتهای مختلف بیمارستان یا اورژانس قرار دارد. همچنین این ترالی قادر است در زمان توقف عمل قلب و ریه به سرعت به تخت بیمار برسد.

ترالی بیهوشی : جنس این ترالی از استیل 304 است، که برای اتاق عمل مورد استفاده می‌باشد.  دارای 12 باکس جهت قرار دادن داروهای بیهوشی.، دارای دو کشوی طولی در بالا و یک کشو در پایین.، دارای دو چرخ ترمز دار و دو چرخ بدون ترمز بیمارستانی روان است.

ترالی دارو : قابل استفاده در بخشهای مختلف بیمارستان از جمله اتاق تریتمنت، اورژانس و سایر قسمت ها میباشد. این ترالی دارای 24 کشو می‌باشد که در هر کشو داروها باید به ترتیب چیده شوند تا در زمان نیاز سریعا به آن دسترسی پیدا کنند.

ترالی 4 طبقه خونگیری

تجهیزات داخل ترالی :

 طبقه اول : در این طبقه انواع آمپول های مورد نیاز و ضروری قرار می‌گیرد. لیست آمپول ها به ترتيب:
1.آمپول آتروپین. 2.آمپول اپی نفرین. 3.کلسیم کلراید. 4.ویال لیدوکائین  5.آمپول ایندرال. 6.آمپول آمیودارون. 7. آمپول دوپامین 8.آمپول دوبوتامین. 9. آمپول نیتروگلیسرین. 10. آمپول وراپامیل 11.آمپول لازیکس. 12.آمپول هیدرولازین.

طبقه دوم : در این طبقه دارو‌ها قرار می‌گیرند. داروهایی مانند : سرنگ ، باند، گاز، لوله آزمایش و دستکش ها قرار دارند.

طبقه سوم : در این طبقه چسب ها و سرم ها قرار دارند .که به اندازه مشخص و نوع مورد نیاز در این کشو قرار دارد.

آنژیوکت سبز، صورتی و آبی از هر کدام ۳عدد.

خاکستری و نارنجی هر کدام ۱عدد.

سه راهی آنژیوکت ۲عدد.
اسکالپ وین سفید، آبی و سبز از هر کدام ۳ عدد.
چسب معمولی و ضد حساسیت از هرکدام ۱ حلقه.
ست سرم ۵ عدد ست خون و میکروست ۱ عدد.
سرم نمکی یا رینگر یک عدد – سرم قندی ۵% ۱ عدد و سرم شستشو ۱ عدد.

طبقه چهارم : در این طبقه بقیه تجهیزات و داروهای مورد نیاز از قبیل پانسمان‌ها ، لوله تراشه‌ها، بتادین، چراغ قوه و گوشی قرار دارند.

نکته در مورد تمام ترالی‌ها:

بعد از استفاده ازترالی باید‌ مطابق لیست  تمام تجهیزات کامل شوند. باید این وسایل طوری قرار‌بدهند که تمام کارکنان بیمارستان در هر شیفتی بتوانند راحت از آن استفاده کنند و همچنین باید برچسب‌های روی تجهیزات ترالی خوانا و خوش‌ خط نوشته شود تا در زمان مورد نیاز دسترسی راحت باشد. و در آخر اینکه تمامی وسایل ترالی‌ها بعد از هر بار استفاده از طریق حرارت باید استریل شوند.

درست مانند یک متحرک برای جابجایی و اعمال نگهدارنده ی ضرورت های پزشکی می باشد که در رمان تجهیزات هتلینگ قابل بیان بوده است  نام دیگری که در میان پرسنل برای ترالی شناخته شده دستگاه دو جهته می باشد که علاوه بر نگهداری قابل احیا بوده است  این واحد متحرک کمک به سزا و شایانی برای روند سرعت و عملکرد پرستاران دارد زیرا به دلیل جانبه بودن تمام  ابزار پزشکی در حین توقف قلب و ریه اضطراری سریعا بر بالین بیمار آمده  تا به عنوان نجات دهنده عمل کند  اصول جنس کل بدنه استیل بوده تا یکدست و براق باشد حدودا کشوهای اولیه 4 طبقه بوده است که دارنده ی ۱۲ باکس و هر طبقه دارای داروی خاص بوده است  که کشوی ابتدایی طولی و کشوی نهایی پایینی بوره است که طول و عرض  کوتاه تر و محفظه کمتری دارد البته در نظر داشته باشید کل جثه برقرار شده بر روی دو عدد چرخ هیدرولیکی است که به صورت روان حرکت می کند و قادر به ترمز گیری بوده است   نحوه ی چیدمان  ترالی نیاز به آموزش دارد  قبل از مصرف و چیدمان پرسنل مد نظر باید دوره های چیدمان را  بگذراند و سپس هر طبقه را طبق چک لیسی که هر ترالی با توجه به تعداد کشور ها دارد می چیند هر طبقه دارای برچسب خطی و خوانا با ذکر عنوان دارو مشخص شده اند عمقی که برای هر کشو 80cm در نظر گرفته شده  دارای پهنای 120cm است  و دارنده ی ارتفاع و قفسه 30cm است  حدود وزن مشخص برابز 80kg بوده است صد البته بهتراست بدانید که محافظ هایی در 4طرف ترالی نصب شده اشت تا حین شتاب طبقه ها پخش از دارو نشوند  جنس استیل عموما به دلیل کم وزن بوده و واکنش دهی به حرارت بالا برای پاک سازی مناسب بوده است  که به دوشاخه اتصال برقی نیاز دارد

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی