به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی اورژانس سه کشو

مدل: ABS
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 6721

19346250


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی اورژانس 3 کشو

ترالی جزو یکی از تجهیزات دو جهته  بیمارستان می باشد.که باعث تسهیل در کار پرستاران و پزشکان می شود و هم می تواند به احیای حال بیمار کمک کند به همین علت اغلب  جنس این ترالی ها را خوب و با کیفیت تهیه می کنند تا در مواقع مورد نیاز کارکرد مطلوبی داشته باشد.در تهیه و ساخت ترالی بیمارستان اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی نیزباید  بر تولید استاندارد این گونه وسایل و تجهیزات نظارت داشته باشد.

ترالی اورژانس سه کشو بیمارستان از وسایل بسیار مهم و کاربردی می بیاشد که انواع متفاوتی دارد که هرکدام از آن ها برای بخش خاصی از بیمارستان تهیه شده است اورژانس است که از واحد های متحرکی ساخته شده است. که این نوع  ترالی در قسمت هایی از  بیمارستان قرار میگیرد تا در مواقعی که مورد نیاز باشد  آن را سریعا بتوانند به فرد بیمار برسانند، از انواع دیگر ترالی بیمارستان می توان به  ترالی احیا ،ترالی بیهوشی و ترالی دارو اشاره کرد.

ترالی اورژانس چیست؟

ترالی اورژانس سه کشو یکی از تجهیزات بیمارستانی و یک واحد متحرک برای احیای قلبی ریوی است که شامل تمام داروها حیاتي و مجهز به  وسایل  مورد نیاز تیم اورژانس می باشد تا درمواقع احیا دسترسی به این وسایل آسان تر باشد. این واحد متحرک در محل های استراتژیک اورژانس  یا بیمارستان قرار می گیرد و این امکان را به تیم درمانی و اورژانسی می دهد که در هنگام توقف عمل قلب و ریه و موارد خطرناک و ضروری دیگر به آسانی و در کمترین زمان ممکن بربستر بیمار آورده شود و توسط تیم درمان یا  اورژانس مورد استفاده قرار می گیرد اما وسایل و تجهیزاتی که در این ترالی قرار می گیرد براساس یک سری موارد و اهدافی است که  از قبل طراحی و تعیین شده است.

که این اهداف شامل مواردی مثل نگهداری وهمچنین گردش خون درحالت اپتیموم ،برقراری راه هوایی و پیشگیری از اختلالات اسید و باز و آب می شود.تقریبا در تمامی بخش های درمانی وهم چنین اورژانس، کنترل وثبت تعداد وسایل، داروها و تاریخ انقضای آن ها در دفتر مخصوص ترالی انجام می شود .ساختار و چیدمان ترالی طبق لیست مشخص شده در  بخش اورژانس الزامی است ولی سایر بخش ها نیز می توانند بنا به نیاز و همچنین تخصص بخش تعداد دارو و وسایل را البته بعد از تأیید تغییرات در کمیته دارو تغییر یا کاهش دهند  افزایش تعداد یک یا چند دارو بنا به نیاز آن بخش ممانعتی ندارد. هم چنین در بخش نوزادان باید چیدمان ترالی اورژانس براساس بسته خدمتی احیا نوزاد که ابلاغی وزارت بهداشت می باشد تنظیم گردد.

ویژگی های ظاهری ترالی

کمک به حمل تجهیزات پزشکی و حمل دارو در بیمارستان از جمله کاربرد های ترالی می باشد . ترالی انواع مختلفی دارد که در بخش های مختلف بیمارستان از آن استفاده می شود که هر کدام بسته به نوع استفاده دارای ویژگی متفاوتی می باشد. برای مثال،بدنه اصلی  ترالی اورژانس از جنس استنلس استیل ۳۰۴ با ضخامت یک میلی متر است و قابل شستشو است که دارای یک محافظ سه طرفه در قسمت بالای ترالی با جنس پروفیل استنلس استیل است. همچنین دارای پایه مانیتورینگ .درروی ترالی است که ازجنس پروفیل استنلس استیل۳۰۴ می باشد که ضامن قابل تنظیمی را دارد این نوع ترالی دارای جای کپسول و ۵ کشوی استیل با ریل های مخصوص دارد که امکان استفاده کامل فضای کشو را به استفاده کننده می دهد. چهار چرخ بیمارستانی ساده و ترمز دار دارد که برای راحتی در جابه جایی ترالی در آن به کار رفته است.

نوع دیگر ترالی ترالی  بیهوشی  است که از جنس استیل 304 است که این نوع ترالی، برای اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین این ترالی دارای 12 کشو برای قرار دادن داروهای بیهوشی است و دارای دو کشوی طولی نیز  در بالا و یک کشو هم در پایین و دو چرخ بدون ترمز و دو چرخ ترمز دار برای سهولت در استفاده آن می باشد.

ترالی مورد استفاده استفاده بعدی ، ترالی دارو می باشد که مانند سایر ترالی ها، از جنس استیل 304 تولید می شود که در بخش های متفاوت بیمارستان از جمله اورژانس و سایر قسمت ها می باشد.این ترالی دارای 24 کشو میباشد که در هر کشو چیدمان داروها باید به ترتیبی که از قبل تعیین شده باشد تا در هنگام  نیاز به آن دسترسی سریع و راحت باشد .ترتیب قرار گیری این دارو ها در ترالی نیز بدین صورت است که درطبقه اول انواع آمپول های مورد نیاز قرار می گیرد در طبقه دوم هم داروهایی مثل : باند، سرنگ، گاز،لوله آزمایش و دستکش  قرار می گیرد در طبقه سوم این ترالی نیزچسب ها و سرم ها قرار دارند ، ترالی ها دارای کاربردهای متعدد هستند که شما می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی