به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی پانسمان دو کشو

مدل: ترالی پانسمان دو کشو
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 3976

2691150


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
1
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی پانسمان 2 کشو

ترالی های بیمارستانی دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام بر اساس کارایی که دارند تولید می گردد . ترالی های پانسمان در واقع یک واحد متحرکی است که دارای چرخ های هیدرولیکی هستند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . این چرخ های هیدرولیکی بسیار روان هستند و از ایجاد هر گونه سر وصدایی ممانعت می کند . ترالی های پانسمان برای حمل و جابه جایی داروها و لوازم پانسمان استفاده می شود . نظام مهندسی پزشکی در جهت ارتقای کیفیت تجهیزات بیمارستانی به تولید این ترالی های باکیفیت پرداخته است . ترالی ها به علت اینکه بسیار کاربردی هستند پس به همین علت باید از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت تولید گردند . ترالی های پانسمان مانند سایر ترالی ها از ابزار دو جهته و دو کاربردی می باشند یعنی هم  در رفاه حال بیماران موثر است و هم در افزایش سرعت کاری پرسنل بیمارستان موثر و کارآمد می باشد چرا که پرستاران به وسیله این ترالی ها می توانند به راحتی داروها و لوازم مربوط به پانسمان را جابه جا نماید و به بیمار خدمات لازم رابرسانند .

ترالی پانسمان دو کشو

از ترالی های پانسمان در بخش های مختلف بیمارستان از جمله بخش اورژانس نیز می توان بهره برد و به بیمار خدمات لازم را ارائه نمود . از نکاتی که در مورد یک ترالی باید عنوان کرد این است که داروها و تجهیزات پزشکی از قبل بر روی ترالی قرار می گیرد و پرسنل بخش می تواند در شیفت کاری خود از ترالی پانسمان استفاده کند و در صورتی که دارو و یا لوازمی از پزشکی تمام گردد باید به مسئول بخش گزارش داده شود تا سریع جایگزین گردد تا پرستار شیفت بعدی بتواند به آسانی به مجموعه کاملی از داروهای حیاتی دسترسی داشته باشد تا به بیمار خدمات لازمه را ارائه دهد و باید برچسب روی داروها با خط کاملا خوش و خوانا نوشته شود تا مسئول هر شیفت بتواند به آسانی آن را استفاده کند .

ترالی پانسمان دو کشو

چرخ دستی پانسمان مانند گاری مخصوصی است که به پزشکان و پرستاران کمک می کند.یک چرخ دستی پانسمان را به عنوان یک صندوق گنج جادویی پر از ابزار و لوازم ویژه تصور کنید. بیایید بررسی کنیم که چه چیزی در داخل است:

بانداژ: بانداژها مانند برچسب های رنگارنگی هستند که پزشکان و پرستاران از آن برای پوشاندن بریدگی ها و خراش ها استفاده می کنند. آنها در شکل ها و اندازه های مختلف هستند، مانند بزرگ برای بووهای بزرگ و کوچک برای اوچی های کوچک.

گاز: گاز مانند ابر نرم و کرکی است که می تواند خون را جذب کند. وقتی کسی بریدگی بزرگ‌تری دارد، پزشکان و پرستاران ممکن است از گاز استفاده کنند تا به آرامی آن را فشار دهند و به توقف خونریزی کمک کنند.

نوار: نوار مانند یک ابرقهرمان چسبنده است که به نگه داشتن باند و گاز در جای خود کمک می کند. مانند یک چسب مخصوص است که همه چیز را به هم متصل می کند، بنابراین نمی ریزد.

قیچی: قیچی مانند کمک های کوچکی است که پزشکان و پرستاران از آن برای بریدن بانداژ و گاز به اندازه مناسب استفاده می کنند. آنها بسیار مراقب هستند و با خیال راحت از آنها استفاده می کنند تا مطمئن شوند که همه چیز کاملاً مطابقت دارد.

ضد عفونی کننده: ضد عفونی کننده مانند مایع خاصی است که به تمیز کردن بوها کمک می کند و از آلوده نشدن آنها اطمینان حاصل می کند. این مانند یک ابرقهرمان کوچک است که با میکروب ها مبارزه می کند.

دستکش: دستکش ها مانند روکش های مخصوص دست هستند که پزشکان و پرستاران برای تمیز نگه داشتن همه چیز می پوشند. آنها آنها را قبل از دست زدن به بوها می پوشند تا هیچ میکروبی را پخش نکنند.

چرخ دستی پانسمان مانند یک ایستگاه سیار است که پزشکان و پرستاران می توانند آن را تا جایی که لازم است به اطراف فشار دهند. آنها می توانند آن را به اتاقی که در آن شخصی نیاز به کمک دارد بچرخانند یا حتی اگر شرایط اضطراری وجود دارد، آن را به بیرون بیاورند.

  • ترالی پانسمان

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی