به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی مراکز کودکان

مدل: ترالی مراکز کودکان
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 3992

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی های مراکز کودکان نیز یک سری از انواع ترالی هایی هستند که بسیار کاربردی می باشند و در بخش کودکان از آن استفاده می گردد. دارای 5 کشو هستند که می توان داروها و سایر تجهیزات پزشکی را در آن قرار داد. بسیار سبک هستند و دارای چرخ های مقاومی می باشند که بسیار روان حرکت می کنند و در سرعت عملکرد پرسنل بیمارستان بسیار تاثیر گذار می باشد. به راحتی پرسنل می توانند به بیمار خود رسیدگی نمایند و داروهای لازم را به بخش برسانند، ترالی های کودکان بسیار سبک هستند و در عین حال قابلیت تحمل وزنی بالایی دارند  و می توان داروهای مختلف را بر روی آن قرار داد و استفاده نمود.در ضمن جنس بسیار مقاومی هستند که اغلب جنس این ترالی ها از استیل استنلس هستند که بسیار با کیفیت می باشند و از لحاظ کیفیت استیل به کار رفته زیر نظر ادراه تجهیزات پزشکی است و مورد تائید این سازمان می باشد. ترالی های مراکز کودکان دارای یک سری از داروها و تجهیزات پزشکی می باشد که باید حتما بعد از مصرف این داروها و تجهیزات را جایگزین نمود و ترتیب قرار دادن را نیز باید رعایت نمود تا پرسنل هر بخشی بتواند به راحتی به آن ها نیز دسترسی داشته باشد. ترالی بیمارستانی شامل یک سری از تجهیزات پزشکی مشخصی است که در صورت نیاز باید به سرعت آن را به بالا سر بیمار رساند و به بیمار خدمات لازم را رساند. از جمله تجهیزاتی که یک ترالی می تواند داشته باشد شامل تخته بیمار،لیست تمام داروهایی که در بخش کودکان مورد نیاز می باشد.لوله آزمایش و پنبه آغشته به مواد ضد عفونی کننده، باند گاز،دستکش معاینه و آنژیوکت و چسب معمولی و هم چنین جزو تجهیزات ترالی به شمار می آیند.هر کدام از تجهیزات باید به ترتیب و نظم خاصی بر روی ترالی قرار داده شوند که به آسانی بتوان به آن دسترسی داشت و استفاده کرد.

ترالی بیمارستان اطفال

ترالی بیمارستان اطفال بسیار کاربرد فراوانی دارند  در محیط های بیمارستانی و در بخش کودکان می توان مشاهده نمود. از تعریفی که می توان از ترالی داشت این است که یک واحد متحرکی است که موجب انتقال داروها و تجهیزات پزشکی می گردد.از ترالی به عنوان یکی از تجهیزات هتلینگ بیمارستانی نام میبرند. از نکاتی که می توان عنوان کرد این است که داروها و تجهیزات ترالی از قبل آماده باشند تا در زمان مورد نیاز بتوان از تجهیزات ترالی در مواقع اورژانسی استفاده نمود. در واقع ترالی کودکان یکی از تجهیزات دوکاربردی است که هم در احیای حال بیماران و هم در سرعت عملکرد پرسنل بیمارستان موثر است. از این بابت باید جنس ترالی های کودکان مرغوب و با کیفیت باشد که اداره کل تجهیزات پزشکی بر تولید و کیفیت تولید این اقلام نظارت داشته باشد.ترالی کودکان یکی از انواع مختلف ترالی بیمارستانی است که به مناسبت استفاده از آن در بخش کودکان دارای یکسری طرح های کودکانه هستند و بر روی این گونه از ترالی ها داروهای مخصوص و تجهیزات پزشکی مربوط به بخش کودکان قرار داده می شود تا در مواقع اورژانسی بتوان به راحتی به آن دسترسی داشت و استفاده نمود. استفاده از ترالی های بیمارستانی در جهت افزایش سطح کیفیت و کمی تجهیزات پزشکی می باشد که باید تحت نظارت مستقیم اداراه کل تجهیزات پزشکی باشد.بعد از استفاده از هر یک از داروهای مربوط به بخش کودکان باید به مسئول بخش گزارش داده شود تا سریعا جایگزین کند و باید داروها به ترتیبی قرار داده شود که پرسنل هر بخشی بتواند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشد.ترالی بیمارستان اطفال دارای طراحی کودکانه ای هستند که برای بخش کودکان جذاب است. این نوع ترالی دارای 5 کشو می باشد که هر کشو دارای یک سری از تجهیزات پزشکی هستند که مورد مصرف پرسنل بیمارستان در بخش کودکان می باشد.این داروها باید از قبل در هر کشو و به ترتیب گذاشته شوند تا مسئول هر شیفتی بتواند به آسانی به آن دسترسی داشته باشد. پرسنل هر شیفت از بیمارستان باید بعد از مصرف بلافاصله تمام داروها را جایگزین کند تا مسئول شیفت بعدی بتواند به آسانی به آن دسترسی داشته باشد.

  • ترالی ساده

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی