به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت ژنیکو مکانیکی کشودار

مدل: کشو دار
دسته بندی: تخت ژنیکو
شناسه محصول: 4141

7796250

کشو دار

7796250
جزییات

بدون کشو

5601750
جزییات

  • پروفیل ۵۰*۳۰
  • زیرپایه آلومینیوم , رنگ الکترواستاتیک
  • تشک فوم طبی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت ژنیکو مکانیکی کشو دار

تخت ژنیکو همان تخت معاینه مخصوص زنان می باشد و منظور از مکانیکی بودن همان مدل ساده آن می باشد که با نام مکانیکی نیز شناخته شده می باشد این مدل از تخت معاینه در مقابل تخت معاینه برقی قرار دارد ارتفاع، موقعیت قرارگیری بیمار، جابجایی و دیگر تنظیمات این مدل تخت معاینه همگی با کمک دست انجام می شود که پزشک معالج باید به گونه ای که بتواند معاینه دقیقی انجام دهد آن را تنظیم نماید برای جابجایی و حرکت تخت ژنیکو مکانیکی چرخ هایی برای آن در نظر گرفته شده است دو تا از چرخ های تخت مذکور ترمز دار می باشند و می توان با کمک آن ها تخت را ثابت نگه داشت تا حرکت نکند چرخ های طراحی شده برای تخت به راحتی وزن تخت و بیمار را تحمل می کند و در مدت زمان کوتاه دچار پوسیدگی نخواهند شد تخت ژنیکو مکانیکی طبق استانداردهای لازم طراحی و تولید می گردد تا علاوه بر راحتی کار پزشک معالج، بیمار نیز به هنگام قرارگیری بر روی تخت احساس راحتی داشته باشد و مضطرب نگردد تخت ژنیکو مکانیکی متفاوتی در بازار موجود می باشد که قیمت آن ها از لحاظ کیفیت اجزای بکار رفته مثل جنس شاسی، بست، روکش تخت و غیره با یکدیگر متفاوت می باشد اجزای نامبرده ‌شده باید از دوام بالایی برخوردار باشند و در مدت زمان کوتاه دچار پوسیدگی نشوند بنابراین به طور کل اینگونه باید بگوییم هر چقدر جنس این اجزا مرغوب تر باشد در نتیجه از قیمت بالاتری برخوردار می باشد کیفیت این مدل از تخت معاینه زنان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و باید از خرید تخت های بی کیفیت اجتناب کرد تخت ژنیکو مکانیکی دارای رنگبندی های متفاوتی است که پزشکان محترم می توانند تخت معاینه دارای کیفیت را با رنگ دلخواه برای مطب خود تهیه کنند و با خیالی مطمئن مورد استفاده قرار دهند . این تخت ژنیکولوژی برای جای گذاری آیودی میرنا هم مورد استفاده هست . 

تخت ژینکولوژی مکانیکی جز وسایل پزشکی به حساب می‌آید و بیشتر در مراکز درمانی بخش زنان و زایمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژنیکولوژی شاخه‌ای از علم پزشکی مرتبط به زنان است و نام این وسیله ی پزشکی از این شاخه از علوم گرفته شده است.

ویژگی‌ها

این تخت به شکلی طراحی شده است که مناسب ترین حالت را برای قرارگرفتن بدن هنگام معاینه‌ی پزشکی فراهم می‌کند. همچنین این تخت ها برای زنان باردار شرایط مناسبی را حین زایمان فراهم می‌کند. حتی در روزهای اولیه‌ی پس از زایمان نیز می‌توان جهت معاینه‌ی فرد از آن استفاده کرد تخت ژینکولوژی مکانیکی در دونوع برقی و مکانیکی طراحی می‌شود.

تخت ژینکولوژی مکانیکی در دسته‌ی تخت بیمارستانی ژینکولوژی قرار می‌گیرد و تنظیم شکن پشتی به کمک تسمه‌ی شانه‌ای تبیع شده در محصول انجام می‌شود. در واقع دستیار پزشک می‌تواند با استفاده از هندل دستی شیب تخت را متناسب با بیمار تنظیم کند.

تخت ژینوکولوژی مکانیکی انعطاف پذیر است می‌توان پشتی و جای پای آن را تنظیم کرد و قابلیت تبدیل شدن به تخت جراحی را نیز دارد. این تخت ها از سه بخش طراحی شده اند: 1-تکیه‌گاه 2-محل نشستن و یا دراز کشیدن 3-جای پای بیمار .

استفاده از تخت ژینکولوژی باعث میشود برای جابه‌جایی فردی که زایمان کرده نیاز به برانکارد نباشد و از انتقال بیمار به تخت دیگر جلوگیری شود.

این تخت ها در انواع ساده و کشودار و همچنین مکانیکی و برقی ساخته و طراحی میشود و هر یک ویژگی خود را دارد.

تخت ژینکولوژی مکانیکی دارای بدنه‌ی فلزی یا استیل است که می‌تواند بیمار یا زنان باردار با وزن بالا را نیز تحمل کند همچنین در برابر فشار و جابه‌جایی مقاومت و استحکام لازم را دارد. افرادی که قد بلندی دارند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. نوع مکانیکی آن دارای شاسی است و تنظیم مکرر آن آسیبی به تخت نمی‌رساند.

جای پای به کار رفته در این تخت نشکن است و میتواند در برابر فشار مقاومت کند همچنین قابلیت شست و شو و پاکسازی و چرخش را دارد.

تشکی که در تخت ژینکولوژی مکانیکی به کار میرود راحت و استاندارد بوده و نرمی و انعطاف لازم را دارد و طوری طراحی شده است که طول عمر بالایی داشته باشد. رویه‌ی این تشک از چرم مصنوعی طراحی شده است و قابل ضدعفونی و استریل کردن است و مقاومت لازم جهت برخورد اشیای تیز با این سطح را دارد. این رویه‌ها از عرق کردن بیمار روی آن، جلوگیری می‌کند.

تخت ژینکولوژی مکانیکی دارای جای لگن می‌باشد ، این ویژگی در معاینه ی بیمار به پزشک و خود بیمار کمک میکند.

به طور کل این تخت طوری طراحی شده است که مقاومت و استحکام لازم را جهت شست‌وشو ضدعفونی کردن با محلول های قوی را داشته باشد. در نتیجه جهت جلوگیری از ایجاد آلودگی و عفونت استفاده از این نوع تخت بهتر از تخت‌های معمولی است.

تخت ژینکولوژی مکانیکی با انواع رنگ ها ساخته می‌شوند و مشتری می‌تواند بسته به سلیقه ی خود هنگام خرید، رنگ آن را انتخاب کند.

قیمت این این نوع تخت با توجه به کارایی و کیفیت آن بسبار مناسب ومقرون به صرفه می‌باشد کلینیک‌های پزشکی و بیمارستان‌هایی که بخش زنان و زایمان دارند بهتر است از این نوع تخت استفاده کنند.

تخت ژینکولوژی مکانیکی در میان تجهیزات پزشکی زنان جز پرکاربرد ترین ها به حساب می‌آید در نتیجه هنگام تهیه و ساخت آن باید از با کیفیت‌ترین مواد و تجهیزات استفاده شود. این نوع از تخت ها برای زنان باردار جهت زایمان مناسب می‌باشد. علاوه بر جنس و سایر مشخصات تخت ژینکولوژی مکانیکی باید استفاده از آن، هم برای بیمار و هم برای کادر پزشکی جهت معاینه راحت باشد.  بهتر است مراکز پزشکی به این نوع از تخت ها مجهز شوند.

اجزای تخت ژنیکوی کشودار

تخت ژینکولوژی کشودار دارای

تکیه گاه قابل تغییر جهت تکیه‌ی بیمار

محل نشستن و دراز کشیدن بیمار

جای پای بیمار

کشو جهت قرار دادن وسایل ضروری بیمار و یا وسایل پزشکی، می‌باشد.   

تخت ژینکولوژی کشودار

میتواند در بخش های زنان و زایمان، جای تخت های بیمارستانی معمولی را بگیرد. این نوع از تخت کاملا بهداشتی است و آن را به صورت مداوم ضدعفونی و استریل می‌توان کرد بدون اینکه در کوتاه مدت تغییری در کیفیت آن به وجود بیاید. تکیه‌گاه، تشک و جای پای آن طوری طراحی شده است که در برابر وزن بالا نیز مقاومت لازم را داشته باشد. طراحی آن زیبا و کاربردی است و با توجه به سلیقه‌ی مشتری در انواع رنگ‌های متفاوت ساخته می‌شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی