به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

آی یو دی میرنا

مدل: میرنا المان سفارش ترکیه
دسته بندی: ای یو دی
شناسه محصول: 4570

3890000
2950000

میرنا المان سفارش ترکیه

2950000
جزییات

میرنا المان سفارش فنلاند

6350000
جزییات

  • برند میرنا سفارش کشور ترکیه
  • نام ژنریک: لوونورجسترول داخل رحمی
  • ماندگاری پنج سال

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه آی یو دی میرنا

برخی افراد بلافاصله پس از IUD میرنا علائمی مانند درد، سرگیجه و خونریزی را تجربه می کنند که گذرا هستند و پس از چند روز ناپدید می شوند. در صورت تداوم این علائم حتما به پزشک مراجعه کنید. این ممکن است به دلیل قرار دادن نادرست IUD باشد. نام ژنریک: لوونورجسترول داخل رحمی تنها آی یو دی آزاد کننده هورمون در استرالیا میرنا نام دارد. این یک دستگاه پلاستیکی کوچک T شکل است که حاوی هورمون لونورژسترل است. برای جلوگیری از بارداری داخل رحم گذاشته می شود. یک نخ نایلونی نازک به آن متصل می شود که وقتی iud میرنا در جای خود قرار می گیرد از طریق دهانه رحم از واژن خارج می شود. آی یو دی می تواند تا پنج سال در جای خود بماند. آی یو دی حاوی لوونورژسترل، هورمون زنانه ای است که پوشش دهانه رحم و پوشش داخلی رحم را تغییر می دهد و مانع از رسیدن اسپرم به رحم می شود و از باروری و دسترسی تخمک به رحم جلوگیری می کند. . میرنا یک وسیله پلاستیکی حاوی این هورمون است که این دستگاه به آرامی هورمون را در رحم ترشح می کند و تا 5 سال از بارداری جلوگیری می کند.

آی یو دی میرنا

iud میرنا

آی یو دی آزاد کننده هورمون روش بسیار موثری برای جلوگیری از بارداری است (8/99 %موثر) این بدان معنی است که در سال کمتر از یک خانم از هر صد نفر که از این روش استفاده کرده اند می توانند باردار شوند اغلب خانم ها می توانند از آی یو دی آزاد کننده هورمون استفاده کنند حتی خانم هایی که تا به حال بچه نداشته اند و زنانی که به بچه خود شیر میدهند، اما با دکتر در مورد مناسب بودن آن صحبت کنید. برای خانم هایی که عادت ماهیانه سنگین دارند خوب است چون این عادت را کوتاه تر و سبک تر می­کند و بعضی وقتها عادت ماهیانه را کاملا متوقف می کند به هیچ عنوان برای بدنتان ضرری ندارد.

آی یو دی میرنا

نحوه استفاده از آی یو دی میرنا : 

ای یو دی میرنا یک وسیله پلاستیکیTشکل است که توسط پزشک از طریق واژن ،داخل رحم قرار داده می شود.این وسیله معمولا در  طی 7 روز بعد از شروع دوره قاعدگی گذاشته می شود. شما ممکن است احساس درد یا سرگیجه در طی  وارد کردن وسیله داخل رحم داشته باشید. میرنا با مقاربت،استفاده از تامپونها،دیگر داروهای واژینال توصیه شده از سوی پزشک تداخلی ندارد. بعد از هر بار دوره قاعدگی اطمینان حاصل کنید که نخ آی یو دی را حس می کنید .دستهای خود را با آب و صابون بشوئید و انگشتان تمیز را به داخل واژن ببرید .شما باید نخ را  در دهانه رحم حس کنید .اگر نخ  را نمی توانید حس کنید یا اگر فکر می کنید وسیله در رحم یا بیرون رحم  به پایین لغزیده است به پزشک خود اطلاع دهید.

ای یو دی میرنا

بهتر است که iud میرنا توسط متخصص یا فوق تخصص زنان نصب گردد. بعد از نصب ، باید که سونوگرافی جهت اطمینان از محل مناسب آی یو دی میرنا انجام گردد.توصیه میشود ماه اول نخ توسط IUD متخصص زنان چک شود. خونریزی و درد لگنی در ابتدا شایع هستند و پس از چند ماه ازبین می رود.در صورت ادامه خونریزی غیر طبیعی ، دردهای لگنی و یا علایم عفونت سریعا به متخصص زنان مراجعه شود.بهتر است ازفعالیت سنگین در ماه اول اجتناب شود.

آیودی میرنا

هر ماه بعد از پریود، درون واژن خود را با انگشت احساس کنید تا مطمئن شوید که آی یو دی میرنا  سر جایش است. اگر علایم غیر عادی مثل ترشحات از واژن یا درد زیر شکمی، درد در هنگام سکس داشتید، سریعا به دکتر مراجعه کنیداگر نگران بودید که باردار هستید به دکتر یا کلینیک برای تست بارداری مراجعه کنید. اما یادتان باشد آی یو دی آزاد کننده هورمون باعث می شود عادت ماهیانه را از دست بدهیداگر شما یا همسرتان سکس خارج از عرف (با فرد دیگری) داشتید، یا شریک جنسی جدیدی داشتید، تا زمانی که هر دو برای بیماری های عفونی مسری جنسی چک نشدید، از کاندوم استفاده کنیدتاریخ را در جایی یادداشت کنید چون iud میرنا نباید بیشتر از زمان پیشنهادی در آنجا بماند.

 

آی یو دی میرنا

قیمت آیودی میرنا

ای یو دی میرنا یک ابزار داخل رحمی است که برای مدت طولانی از بارداری جلوگیری می کند. جنس آیودی میرنا پلاستیکی و شکل ظاهری آن تی انگلیسی است. iud میرنا هورمون پروژستین را در رحم آزادسازی می کند که باعث می شود موکوس سرویکس ضخیم  شود و از رسیدن اسپرم به تخمک جلوگیری می کند. هم چنین دیواره های رحم را نازک می کند و از تخمک گذاری جلوگیری می کند. ‏ای یو دی میرنا تا پنج سال از بارداری جلوگیری می کند. این آیودی میرنا یک کنترل کننده برای بارداری است و برای همه بانوان در تمام سنین و حتی برای نوجوانان قابل استفاده است.
آیودی میرنا احتمال بارداری در آن کمتر از یک درصد است و اگر با داشتن یا استفاده کردن iud میرنا برای جلوگیری از بارداری دوباره باردار شدید به احتمال زیاد حاملگی شما خارج از رحمی است. در این صورت بارداری در خانم هایی که از آیودی میرنا برای جلوگیری از بارداری استفاده می کنند احتمال بارداری خیلی کمتر از نسبت به افرادی که از روش‌های دیگری برای جلوگیری از بارداری استفاده می‌ کنند.
 استفاده کردن از ای یو دی میرنا عوارضی هم دارد که این عوارض ممکن است منجر به سردرد، آکنه، خونریزی های نامنظم، تنگی نفس، بعد از یک سال ممکن است قاعدگی شما کلا قطع شود،زیاد شدن وزن،به وجود آمدن کیست تخمدان،درد و گرفتگی لگن شود.
به این نکته توجه داشته باشید که اگر لگن شما عفونت پیدا کرد و به عفونت اندومتریوم دچار شدید و هم چنین فشار خون شما بالا بود حتما به پزشک مراجعه کنید.

قیمت آیودی

در نحوه قرار دادن آیودی پزشک با اسپکولوم که شبیه به منقار اردک است، واژن را باز نگه داشته و این وسیله را وارد واژن کرده و سپس تیغه های آن را باز کرده و با استفاده از زائده ای که روی دسته آن قرار دارد، آن را باز نگه می دارند. سپس به منظور داشتن محیطی کاملا استریل برای کاهش احتمال عفونت، دهانه رحم و بخش های قدامی و خلفی واژن با استفاده از محلولی ضدعفونی کننده تمیز می گردد. بعضی پزشکان از یک بی حسی موضعی مانند ژل لیدوکائین ۵ درصد در دهانه رحم برای کاهش ناراحتی استفاده می کنند. بعد با استفاده از یک تناکولوم، به ثابت ماندن دهانه رحم کمک می کنند. تناکولوم یک وسیله بلند و باریک است که به منظور ثابت کردن رحم، به دهانه رحم وصل می گردد.

 

آی یو دی میرنا

دستگاه آیودی میرنا

ميرنا بر خلاف ساير آي يو دي ها ، نه تنها باعث عفونت لگن نمي شود بلكه نقش محافظت كننده در برابر عفونت را دارد ( با اثر بر افزايش غلظت موكوس دهانه رحم ) ميرنا بر خلاف سايرآي يو دي هاي ا حتمال بروز حاملگي نابجا را افزايش نمي دهد . به دليل كاهش ضخامت بافت مخاطي رحم ، در كاهش خطر سرطان رحم موثر است .ثابت شده است كمي ای یو دی ميرنا باعث از بين بردن دردهاي لگني لكه در اثر آندومتريوز ايجاد شده است مي شود .كمترين ميزان دوز هورمون را دارد . ‏

ایودی میرنا

در مرحله پيش از يائسگي تضمين كننده پيشگيري است . و درعين حال روش مطمئن با انتقال آرام و تدريجي به جاي درمان جايگزيني با هورمون مي باشد. اثر بخشي ای یو دی ميرنا در درمان خونريزي زياد قاعدگي قابل مقايسه باتخريب لايه آندومتر (برداشتن لايه اي از بافت داخل رحم كه ا غلب خانم ها با نام كورتاژ تشخيصي با آن آشنا هستند ) و يا برداشتن رحم است. با شناخت ای یو دی ميرنا ، حق انتخاب بهتر مي شود، زيرا بيشتر زنان يك شيوه غير جراحي موثر برگشت پذير كه فوايد ديگري براي سلامت آنان دارد را ترجيح مي دهند .

آی یو دی هورمونی میرنا

ای یو دی میرنا اسم یک دستگاهی است  که در کل دنیا برای زنان شناخته شده است و معروف به بهترین دستگاه برای جلوگیری از بارداری است. خانم ها اسم آی یو دی را خیلی زیاد شنیده اند اما بعضی از آنها اطلاعات کمی در مورد این دستگاه دارنند. iud هورمونی میرنا یک وسیله داخل رحمی است که در مقایسه با برخی از آی یو دی ها معایب کمتری دارد و به غیر از کاربرد آن برای جلو گیری از بارداری فواید دیگری هم دارد .

قیمت آی یو دی میرنا

آی یو دی میرنا جزء جدید ترین دستگاه های داخل رحمی است که جنس این دستگاه پلاستیکی و شکل آن Tاست و طول ان ۳۲میلی متر است. این دستگاه یک ماده ای به نام پروژسترون را در رحم رها می کند و سبب لقاح گیری می شود. پس به همین دلیل خطرهای هورمونی کمتری دارند. مدت ماندگاری این دستگاه برای جلوگیری از بارداری طولانی مدت هست و هر وقت که بخواهیم می توان دستگاه را توسط پزشک خود از رحم خارج کنیم .

میرنا

دستگاه آی یو دی هرمونی حالت برگشت پذیر را دارد یعنی سیستم طبیعی بدن را به هم نمی ریزد و به راحتی از رحم خارج می شود و هر زمان که قصد بارداری داشته باشیم بدون دارو خوردن باردار می شوید. تاثیر آی یو دی هرمونی بعد از قرار گیری در رحم است و نیازی به استفاده کردن از سایر روش های جلوگیری از بارداری نیست و زمان قرار دادن این دستگاه هفت روز اول قاعدگی است.

آی یو دی میرنا ساخت کدام کشور است

کمک کردن iud میرنا برای ذخیره آهن بدن بعد از گذشت چند ماه از قرار گیری آی یو دی میرنا در رحم، کاهش در درد،مقدار خونریزی در دوران قاعدگی و مدت زمان قاعدگی را خواهید داشت. این اثرات سبب می شود تا ذخایر آهن بدن و هموگلوبین های خون خانم ها افزایش پیدا کند. پس با توجه به شناختن کامل آی یو دی هرمونی میرنا، حق انتخاب بهتری دارید چون این استفاده کردن از این دستگاه یک روش غیر جراحی است و فواید خیلی زیادی برای سلامتی بدن خانم ها دارد.

 

iud میرنا

قیمت دستگاه آی یو دی میرنا

آی یو دی میرما برای جلوگیری از بارداری استفاده می شود. قیمت IUD بسته به نوع و روش یا دکتری که آن را اعمال می کند می تواند متفاوت باشد. نوع آی یو دی نیز در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. کلینیکی که این کار را انجام می دهد قیمت آنها را بر اساس تجهیزاتی که در اختیار دارند تعیین می کند. هزینه IUD در داروخانه و در بازار متفاوت است.

دستگاه میرنا

اگر پزشک متخصص باشد، علاوه بر سهولت انجام، هزینه IUD نیز افزایش می یابد. هزینه IUD نسبت به سال های گذشته گران شده است. مدل های مختلفی از دستگاه های آی یو دی وجود دارد که قیمت آن ها متفاوت است. این دستگاه در مدل هایی مانند: آی یو دی مسی، هندی هورمونی و آمریکایی موجود می باشد. آی یو دی Pregna از مس ساخته شده است و پس از برداشتن IUD توانایی بارور شدن را دارد.

  • هورمونی

  • 5 سال

  • آلمان

  • 2 × 0.2 × 4 cm

  • پیشگیری از بارداری

  • CE, FDA آمریکا, وزارت بهداشت ایران

  • Bayer

3.8

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(6 از 6)
16.7 %
50 %
33.3 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام ایو دی میرنا هورمونی هست؟چرا قیمت داروخانه ۳۸۵۰۰۰۰ میده ولی قیمت شما ۱۷۰۰۰۰۰۰ مگه همون نوع نیست

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام وقتتون بخیر تاریخ انقضاشون تا کی هست

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    الان تاریخ انقضاشون تا 04.2023 هستش

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام چقدر طول میکشه تا ب دست ما برسه؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    معمولا همون روزی که سفارشتون رو ثبت کنید یا روز کاری بعدش براتون ارسال میشه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام این محصول را میخواستم خریداری کنم چگونه باید دریافت کنم

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روزبخیر . سفارشتون رو ثبت کنید داخل سات براتون ارسال میشه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام.برای خرید وسایل پزشکی مطب تخفیف هم دارید یا قیمتها مقطوع هستش

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    باسلام با توجه به میزان سفارش و تعداد دفعات سفارش تخفیفاتی رو پرسنل فروش بسته به محصول مدنظر تون محاسبه میکنن

  • mahak ۰۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۷

    ایودی میرنا ساخت کدوم کشوره؟

  • مدیریت ۰۴ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۶

    ساخت کشور آلمان هست .

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی