به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ارلن دهانه تنگ

مدل: 25
دسته بندی: ارلن
شناسه محصول: 6126

تماس بگیرید

25

تماس بگیرید
جزییات

50

91000
جزییات

100

110000
جزییات

250

135000
جزییات

500

157000
جزییات

1000

280000
جزییات

2000

324000
جزییات

3000

464000
جزییات

5000

925000
جزییات

  • برند : چینی
  • جنس : شیشه ای

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ارلن دهانه تنگ آزمایشگاهی

آزمایش های انجام شده توسط شیمیدان ها به انواع ارلن ها نیاز دارد. در واقع هر یک از این ارلن ها کمک زیادی به آزمایش های انجام شده می کند. یکی از این نوع ارلن ها ، ارلن دانه تنگ  نام دارد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

مشخصه‌های ارلن دهانه تنگ

اکنون که ارلن‌ با شکل و مدل‌های مختلفی ساخته شده است. در صورت خرید، توصیه می‌شود تا از ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها اطلاع داشته باشید تا زمان انتخاب دچار اشتباه نشوید. اما اگر بخواهیم به مشخصه‌های ارلن دهانه تنگ اشاره داشته باشیم، به اولین مشخصه یعنی دهانه تنگ آن باید اشاره کرد که در مقایسه با ارلن‌های دیگر، سر تنگ‌تری دارد.
از مشخصه دیگر این نوع ارلن، ظاهر آن می‌باشد که با ظاهر ارلن‌های دیگر کمی متفاوت‌تر است. اگر بخواهیم ظاهر آن را توضیح دهیم، باید بگوییم که عرض آن کمی گشاد و  گردن آن کمی لاغرتر است. علاوه بر آن‌که اطراف آن مقداری خمیده و همانند بقیه ارلن‌ها از سطح تختی برخوردار است.
 جنس ارلن از شکل دهانه تنگ، بسیار حائز اهمیت است. به دلیل آن‌که محلول‌هایی که درون ارلن ریخته می‌شود شیمیایی هستند، به هیچ عنوان بعد از مرور زمان  ارلن  شفافیت خود را نباید از دست بدهد. از مشخصه صریح این شکل از ارلن، اعدادی است که به صورت میلی لیتر بر روی بدنه وجود دارد که اعداد دویست، سیصد، چهارصد و پانصد میل را نشان می‌دهد و یا گنجایش آن که از کوچک‌ترین سایز یعنی پنجاه، صد، دویست‌وپنجاه و سایز متوسط که پانصد، هزار و یا سایز بزرگ که دو و پنج هزار است. 

موارد مناسب استعمال  از ارلن دهانه تنگ

در ابتدا باید بگوییم که هر کدام از انواع ارلن‌ها، موارد استعمال مختلفی دارد که با موارد استعمال آن‌ها بهتر است، آشنا شوید تا در هنگام آزمایش دچار شک نشوید. از موارد استعمال ارلن دهانه تنگ به زمانی می‌توان اشاره کرد که آزمایش با موادی به نام تیتراسیون، باید انجام شود.
در بعضی آزمایش‌های شیمی، میکروب‌های آزمایش باید کشت شوند و یا  در برخی از فرایندهای شیمی، محلول مایع باید  تصفیه و از هم جدا شود که به اصطلاح آزمایشگاهی، تبلور سازی می‌شود که این مدل از ارلن کمک زیادی می‌کند.
ضمن آن‌که محلول تبلور را می‌تواند تحت کنترل دقیق خود  در آورد و یا شکل، درجه خالص بودن، ساختار  و میزان محلول را به راحتی نشان می‌دهد. 

مزیت‌های استفاده از ارلن دهانه تنگ

در ابتدا به این مورد باید اشاره کرد که با استفاده از  ارلن دهانه تنگ از مزایای فراوانی بهره خواهید برد. یکی از این مزایا، زمانی است که محلول به هیچ عنوان نباید ریخته شود. به دلیل آن‌که اگر کمی از محلول ریخته شود، آزمایش با خطا و یا خطراتی مواجه می‌شود.
 هر آزمایش شیمی که با انواع ارلن انجام می‌شود، مستلزم تکان دادن محلول درون ارلن است که با ارلن شکل دهانه تنگ، تکان دادن بدون هیچ نگرانی انجام می‌شود. علاوه بر آن‌که از ارلن با این شکل در زمان‌هایی که با حرارت غیره مستقیم  سر و کار داریم، نیز می‌توان استفاده کرد. البته نباید فراموش کرد که ارلن تا درجه خاصی از حرارت مستقیم  را  نیز تحمل می‌کند.
جنس ارلن با نوع دهانه تنگ به گونه‌ای می‌باشد که تا مدت زمان زیادی محلول درون آن گرم باقی می‌ماند. به دلیل آن‌که گردن ارلن لاغر می‌باشد، به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد که محلول درون آن بخار شود و یا در حین انجام کار محلول را می‌توان کم‌ و زیاد و یا منتقل کرد.

نتیجه‌گیری پایانی

در نتیجه پایانی باید گفت که ارلن دهانه تنگ به کار تمامی آزمایشگاه‌ها می‌آید، پس خرید آن بسیار واجب است. لازم به ذکر است که انواع ارلن با اصطلاح آزمایشگاهی فلاسک نیز شناخته شده است. 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی