به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ارلن درپیچ دار

مدل: 25
دسته بندی: ارلن
شناسه محصول: 6127

249000

25

249000
جزییات

50

289000
جزییات

100

289000
جزییات

250

359000
جزییات

500

459000
جزییات

1000

629000
جزییات

2000

تماس بگیرید
جزییات

3000

تماس بگیرید
جزییات

  • برند : چینی
  • جنس : شیشه ای

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ارلن درپیچ دار شیشه ای

به عنوان یکی از دستگاه های موجود در هر آزمایشگاه، نیاز مبرمی وجود دارد. ارلن های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها به ارلن در پیچ دار معروف است. در واقع، این شکل از ارلن به قدری مفید است که بسیاری از آزمایش ها را نمی توان بدون آن انجام داد. این مورد توجه همه آزمایشگاه ها را به خود جلب کرد.

مشخصات ارلن درپیچ دار

به دلیل آن‌که ارلن‌ها، شکل و انواع مختلفی دارد. با مشخصات هر یک از آن‌ها بهتر است، آشنا شوید تا در زمان استفاده، دچار شک‌وتردید نشوید. در این قسمت ما قصد داریم تا مشخصات ارلن درپیچ دار را توضیح دهیم.

همان‌طور که از اسم این ارلن پیدا است، سر آن دارای یک در پوش از جنس پلاستیکی می‌باشد. این درپوش پلاستیکی به راحتی بسته و باز می‌شود. یکی دیگر از مشخصات این نوع ارلن که با درپیچ‌دار شناخته شده، ظاهر آن می‌باشد که در مقایسه با انواع دیگر پهنای بیشتر و قد کوتاه‌تری دارد و به هیچ عنوان قسمت بالای آن باریک نمی‌شود.

از مشخصات آشکار ارلن که دارای درپیچ دار هست، جنس ارلن می‌باشد که از جنس شیشه نشکن و یا ضد حرارت پلاستیکی  و درب پیچ‌دار آن نیز از جنس پلاستیکی مرغوب باید ساخته شده باشد. البته جنس پلاستیکی درب آن به گونه‌ای باید باشد که در برابر گرما و یا بخار آب خراب و یا نرم نشود.

فواید استفاده از ارلن درپیچ دار و مقایسه آن با انواع ارلن‌های دیگر

اگر بخواهیم از ارلن درپیچ دار استفاده کنیم، به فواید زیادی دست پیدا خواهیم کرد. در برخی از موارد، مایعی که درون ارلن ریخته می‌شود را باید تکان دهید که یکی از این فواید، نریختن و از بین نرفتن مایع درون آن است.
از فواید دیگر، توانایی‌هایی می‌باشد که این نوع ارلن دارد. یکی از این توانایی‌ها، اتوکلاوی است که با آن می‌توان انجام داد که ارلن‌های دیگر این توانایی را ندارند. اگر از ارلن‌های دیگر استفاده کنید، حتماً  در سطح صاف باید قرار گیرد. اما این نوع ارلن این توانایی را دارد که بدون آن‌که مشکلی پیش آید، در سطح ناصاف نیز قرار گیرد.

ارلن‌هایی که  دارای درب پیچ‌دار هست را می‌توان به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد. در صورتی که ارلن‌های دیگر باید ساکن و بدون حرکت استفاده شوند. در برخی آزمایش‌ها به اکسیژن با درصد بالا نیاز می‌شود که تنها این شکل ارلن، توانایی انجام این کار را دارد. ارلنی که با درپیچ‌دار استفاده می‌شود، از پیرکسی که جنس بروسیلیکات هست، ساخته می‌شود که انواع ارلن‌های دیگر تنها از جنس پیرکس ساخته شده‌اند. 
 
موارد استفاده از ارلن درپیچ دار

ارلن درپیچ دار نیز همانند ارلن‌های دیگر در مواقع خاصی استفاده می‌شود که بهتر است از آن اطلاع داشته باشید. در برخی آزمایش‌هایی که انجام می‌شود، از بخار شدن مایع باید جلوگیری کرد که استفاده از این مدل ارلن به سراغ آزمایش می‌آید.
یکی دیگر از موارد استفاده از ارلنی که دارای درپیچ‌دار هست، نگهداری مواد آزمایشگاهی از قبیل میکروب و یا سلول‌ها است. ضمن آن‌که برخی از محلول‌ها هستند که با باز بودن درب ارلن، اثر خود را از دست می‌دهند و به اصطلاح آزمایشگاهی فرار  می‌کنند که   درپیچ‌دار باعث می‌شود تا اثر مایع حفظ  و از بین نروند.
در برخی از آزمایش‌ها به کشت نمونه نیاز هست و یا اگر آزمایشی باید انجام داد که با باز بودن درب آن به محیط اطراف میکروب و باکتری پخش می‌شود، پیشنهاد می‌دهیم از این نوع ارلن استفاده شود تا از پخش شدن میکروب و باکتری جلوگیری کند.

نتیجه‌گیری پایانی

ارلن درپیچ دار در مقایسه با انواع ارلن‌های دیگر کاربردی بسیار عالی و بهتر دارد. در واقع با داشتن این نوع ارلن، کارهای فراوانی می‌توان انجام داد. همین مورد باعث‌ می‌شود تا از خریدن ظروف آزمایشگاهی بیشتر جلوگیری شود.

4.5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(2 از 2)
50 %
50 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ملزومات آزمایشگاه ها جنسش خیلی خوب بود

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    عالی بود . چند ماهه استفاده میکنم و راضیم .

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی