به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اجاره تخت بیمارستانی

مدل: اجاره ی تخت های بیمارستانی
شناسه محصول: 728

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اجاره ی تخت بیمارستانی

تخت های بیمارستانی به تخت هایی میگویند که در زمان بستری بیمار برای استراحت او مورد استفاده قرار می گیرد .تخت های بیمارستانی انواع مختلفی دارند که شامل : تخت بستری سه شکن و یک شکن،تخت جراحی،تخت بستری اطفال،تخت معاینه بیمار می شود .چند مورد از تخت های بیمارستانی را برای شما توضیح می دهیم .

کرایه تخت بیمارستانی

تخت زایمان یا ژنیکولوژی این تخت در اتاق های عمل و به زایمان طبیعی کمک می کند ‌.این تخت ها جز تجهیزات بخش زایمان حساب می شوند که در مواقع ضروری می توان از آن ها به عنوان تخت جراحی و یا تخت انتقال بیمار استفاده کرد .تخت های جراحی در انجام هر گونه عمل در اتاق های عمل کاربرد دارند که با قابلیت متحرکی که دارند به راحتی بالا پایین می روند و به حرکت کردن بیمار کمک می کنند .تخت های جراحی از بخش فوقانی مستطیل شکل از جنس فلز،پلاستیک یا کامپوزیت فلز ساخته شده است .

اجاره تخت بیمار

در نتیجه هنگامی که به تخت های بیمارستانی نیاز داشتید ولی پول کافی برای خرید آن ها را نداشتید می توانید از قابلیت اجاره تخت ها استفاده کنید که باعث کاهش هزینه های درمان می شود و شما می توانید با هزینه ای کمتر از آن استفاده کنید .اجاره تخت ها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و با قیمت مناسبی که دارد از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد .

اجاره تخت بیمارستانی برای منزل

تختی که بیمار برای استراحت 24 ساعته به آن نیاز دارد به تخت بیمارستان یا تخت بستری بیمار معروف است که در رنگ و مدل های گوناگون ( الکتریکی و مکانیکی ) توسط شرکت های داخلی و خارجی طراحی و تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شوند.

اجاره تخت بیمارستانی برقی

مواقعی که نیاز دارید تا از تخت بستری بیمار به صورت کوتاه مدت استفاده نمایید بهترین راهکار اقتصادی، کرایه آن است با انتخاب این روش یک راهکار اقتصادی و کیفی را جایگزین یک راهکار پر هزینه می کنید. این قبیل انتخاب ها بر روی سطح کیفی زندگی تاثیرات مثبتی خواهند داشت و مانع از هدر رفتن سرمایه می شوند.

اجاره تخت بیمارستانی دست دوم

اگر بین اجاره تخت بیمارستانی و خرید آن مردد بودید بهترین کار این است که به مزایا و معایب هر کدام از انتخاب ها ( خرید و اجاره ) توجه نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای اجاره تخت بیمارستانی بپردازیم شما عزیزان در نهایت باید با توجه به شرایط مالی و اولویت های خود بهترین تصمیم را بگیرید.

اجاره تخت بیمارستانی لگن دار

اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که ببینید بیمار چه مدت زمانی به تخت نیازمند است در صورتی که این نیاز بیمار موقتی باشد به طور حتم اولویت با کرایه تخت است کاملا واضح است تخت هایی که دارای امکانات بیشتری هستند باعث راحتی بیشتر برای بیمار می‌ شوند با توجه به اینکه خرید اینگونه تخت ها، هزینه بالایی دارد ممکن است تنها خرید یک تخت ساده امکان پذیر باشد در حالی که با اجاره تخت بیمارستانی امکان تهیه تخت بهتر با هزینه کمتر و امکانات بیشتر فراهم می شود.

تخت بیمارستانی اجاره ای

با توجه به اینکه تجهیزات بیمارستانی از لحاظ روانی تاثیرات منفی بر روحیه افراد می گذارند هنگام پایان دوره درمان، افراد تمایل دارند که آن را به جای دیگر منتقل کنند تا در مقابل چشمانشان نباشد بنابراین وجود انبار و فضای کافی برای نگهداری ضروری می باشد راه حل دیگری که برای انتقال تخت بستری بیمار وجود دارد و به ذهن شخص می رسد فروش آن محصول است که این امر نیز خود موجب ایجاد استرس و دغدغه می شود اما اجاره تخت بیمارستانی امکان بازگرداندن آن را پس از اتمام دوره بیماری به صاحبش فراهم می کند و با بازگرداندن آن می توان خیلی راحت از تمام سختی های بیان شده رها گردید. مجموعه آریا طب آمادگی خود را جهت اجاره تجهیزات پزشکی از قبیل انواع تخت بیمارستانی، انواع تشک مواج، دستگاه Cpap و ... را اعلام می نماید. اجاره تخت بیمارستانی باید با توجه به توانایی مالی خود یا بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید و شرایط جسمانی بیمار صورت بگیرد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی