به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اجاره کپسول اکسیژن

مدل: اجاره کپسول اکسیژن
شناسه محصول: 730

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اجاره کپسول اکسیژن

کپسول های اکسیژن به دو صورت پرتابل یا قابل حمل و خانگی هستند که قابلیت حمل و جا به جایی ندارند .کپسول های قابل حمل دارای چرخ و کیسه های مخصوص برای جا به جایی هستند که باعث می شوند حمل آن ها راحت و آسان شود .کپسول اکسیژن پرتابل قابل حمل است و دارای وزنی کم و ابعاد کوچک است که قابل استفاده در بیرون از منزل و حتی در ماشین حین سفر می باشد .بیمارانی که به دلیل بیماری های قلبی عروقی که هنگام آلودگی هوا به اکسیژن نیاز دارند و یا بیمارانی که باید به طور مداوم در منزل و یا بیرون از منزل به وسیله کپسول های اکسیژن نفس بکشند،باید از کپسول های اکسیژن پرتابل استفاده کنند .این کپسول برای ورزشکاران و کوهنوردان هم قابل استفاده می باشد .به طور کلی افراد برای تنفس به کپسول های اکسیژن نیاز دارند،این کپسول ها دارای دو نوع قابل حمل و غیرقابل حمل هستند .نوع قابل حمل و یا پرتابل وزنی سبک دارد و می توانید در حین سفر هم از آن استفاره کنید .ظرفیت های این دستگاه به اندازه ی 2/5 لیتری، 10 لیتری و 40 لیتری می باشند .آن دسته از افراد که به دلایلی قادر به خرید این دستگاه نیستند ولی به آن نیاز دارند می توانند این دستگاه را از ما اجاره کنند و با هزینه ی کمتری به درمان بپردازند .قابلیت اجاره دستگاه باعث صرفه جویی در هزینه های درمان می شود که مقرون به صرفه است ‌.

در این مقاله قصد داریم مطالبی در رابطه با اجاره کپسول اکسیژن عنوان کنیم. در بخش صنعت نیز بحث اجاره کپسول اکسیژن وجود دارد اما کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. دو دسته بیمار هستند که به این وسیله نیاز دارند یک دسته از بیمارها افرادی هستند که نیاز به اکسیژن مستقیم دارند و بدون آن قادر به ادامه زندگی نخواهند بود که برای چنین افرادی پیشنهاد به خرید آن داده می شود. دسته دوم افرادی می باشند که به صورت منقطع مثلا یک یا دو ماه نیازمند کپسول اکسیژن هستند و بعد از سپری شدن این مدت به آن احتیاجی ندارند که به این دسته از افراد اجاره کپسول اکسیژن پیشنهاد می گردد. کپسول های اکسیژن خانگی طبی از ظرفیت های متفاوتی از جمله 1، 2، 5، 10، 20، 30، 40 و 50 لیتری برخوردار هستند که با توجه به نوع نیاز بیمار و مقدار تجویز پزشک باید به کار گرفته شوند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که قابلیت جابجایی دارد و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. ظرفیت استانداردی که برای کپسول های اکسیژن خانگی طبی در ایران در نظر گرفته می شود 10 لیتر است. مشخصاتی بر روی این کالاها درج شده است که شما با توجه به آن ها می توانید به استاندارد بودن آن ها پی ببرید. مشخصاتی همچون سال ساخت، وزن سیلندر، حجم سیلندر، فشار تست، فشار کار، کشور سازنده، آرم شرکت سازنده ( نشان دهنده تست معتبر سیلندر است ) ، سریال ساخت کارخانه و ایزوهایی که مربوط به آن کارخانه است باید بر روی محصول درج شده باشد و شما نیز باید به تمامی موارد نام برده شده توجه کنید. کپسول اکسیژن 10 لیتری عمدتا برای مصارف خانگی و پزشکی است که در اکثر بیمارستان ها، ماشین های اورژانس و جاهایی که نیاز به حمل آن دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. محصول مذکور به دلایل مختلفی از جمله داشتن حجم مورد نیاز، وزن مناسب، ابعاد کوچک و قابلیت جابجایی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. برای اجاره کپسول اکسیژن به موارد استاندارد و چگونگی نوع سیلندر بسیار دقت نمایید. انتهای سیلندر باید صافی و یکنواختی خاصی داشته باشد اگر سیلندر جوشکاری شده باشد جای سمباده کاری، سنگ فرز و سنگ کاری آن کاملا مشخص است اگر چنین کپسولی را مشاهده نمودید به هیچ عنوان نسبت به تهیه آن با هیچ کدام از دو روش خرید و کرایه اقدام نفرمایید. کشورهای اروپایی و امریکایی چون بیشترین مصرف طبی دارند آن ها را از جنس آلومینیوم می سازند تا برای حمل و استفاده سبک باشند. با پیشرفت تکنولوژی کپسول های کامپوزیت و نیمه کامپوزیت نیز تولید شده اند که دارای جنسی از کامپوزیت و یک فیبر مخصوص کربنی هستند به همین دلیل بسیار سبک تر از کپسول های آلومینیومی می باشند و در مقایسه با سیلندرهای فولادی، آلومینیومی و استیل مقاومت، ماندگاری و فشار کاری بیشتری دارند و در آخر باید گفت چون محصول معرفی شده مانند بسیاری از محصولات دیگر از جهش های قیمتی بالایی برخوردار است در نتیجه کرایه آن از لحاظ بودجه اقتصادی بسیار ایده آل تر به نظر می رسد. مجموعه آریا طب نیز آمادگی خود را جهت اجاره کپسول های اکسیژن طبی اعلام می دارد برای این منظور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی