به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

آلبومین

مدل: 25 گرم
دسته بندی: مواد
شناسه محصول: 5903
برند: مرک

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

آلبومین آزمایشگاهی

 آلبومین به گروهی از  پروتئین هایی گفته می شود که قابل حل شدن در آب می باشند و اما در بدن انسانها از نظر کاربرد و اندازه یکی از مهمترین پروتئین های درون پلاسما است و جزء پروتئین هایی است که گلیکوزیله نمیشود .  آلبومین یکی از پروتئین اصلی موجود در خون است ، این ماده از ویژگی‌ها و کاربردهای زیادی برخوردار می باشد که ما به چند مورد از آنها اشاره می کنیم : پروتئین ساده و فاقد  کربوهیدرات است ، در ph فیزیولوژیک بار منفی دارد یعنی سریع ترین حرکت الکتروفورزی را بعد از پرتاب آلبومین به قطب آند دارد ، وظیفه این ماده حفظ فشار اسمزی خون هنگام دهیدراتاسیون که در آن باعث کاهش آلبومین می شود .  آلبومین با ظرفیتهای متفاوتی به دیگر مواد متصل می‌شود ، آلبومین با ظرفیت 2 به بیلی روبین و با ظرفیت ۱۰ به اسیدهای چرب متصل می شود و همچنین باعث افزایش بیلی روبین می شود که موجب عبور از سد خونی مغزی در کودکان میشود ،  آلبومین با ظرفیت 10 به یون های منیزیم و مس و کلسیم متصل می‌شود لازم به ذکر است که بدانید آلبومین به آهن متصل نمی شود .  و همچنین پروتئین اصلی پلاسماست با آب ،  کاتیون ، اسید چرب ،  هورمون تیروکسین ، بیلی‌روبین و داروهای آرام بخش پیوند داده می‌شود از عملکردهای اصلی آلبومین می‌توان به تنظیم فشار اسمزی کلوئیدی خون اشاره کرد . آلبومین در بدن کاربرد فراوانی دارد که عبارتند از : نگهداری فشار انکتیک در مقدار ثابت که عامل اصلی ایجاد کننده فشار  انکتیک پلاسما آلبومین است ، فشار انکتیک یک  فشار اسمزی است که به واسطه پروتئین در خون پدید می آید ،  ترابری و حمل هورمون های تیروئید ،  اسیدهای چرب آزاد و حمل بیلی روبین را برعهده دارد و باعث انتقال داروها به خون میشود.

آلبومین مرک

آلبومین مرک

بسیاری از سلول ها از آلبومین به عنوان منبع اسیدهای آمینه استفاده می کنند و می توانند آلبومین را از طریق نکروز جذب کنند.

آلبومین مایعات را از رگ های خونی نشت می کند، بافت ها را تغذیه می کند و هورمون ها، ویتامین ها، داروها و موادی مانند کلسیم را به بدن منتقل می کند.

وقتی کلیه ها شروع به فلج شدن می کنند، آلبومین به داخل ادرار نشت می کند.

این باعث کاهش سطح آلبومین در خون می شود.

تغییرات در غلظت آلبومین پلاسما به دلیل شرایطی غیر از بیماری کبدی باید با احتیاط تفسیر شود.

این می تواند منجر به کاهش سطح آلبومین پلاسما شود.

آلبومین آزمایشگاهی مرک

سلامتی
مبارزه با عفونت
جلوگیری از تحلیل عضلات
بهبودی سریع پس از بیماری یا جراحی
به بدن در طول دیالیز کمک می کند.

خرید آلبومین آزمایشگاهی

سطح آلبومین در بدن در یک آزمایشگاه استاندارد اندازه گیری می شود.

سطح آلبومین سالم 4.0 یا بالاتر است. اگر سطح آلبومین شما کمتر از 4.0 باشد، ممکن است پروتئین کافی دریافت نکنید.

عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند بر سطح آلبومین شما تأثیر بگذارند.

به عنوان مثال: عفونت، جراحت یا بیماری.

علائم آلبومین پایین ممکن است شامل قند خون بالا، تورم پاها و بازوها، ضعف یا خستگی، حالت تهوع یا از دست دادن اشتها و خشکی یا خارش پوست باشد.

البته این موضوع باید از طریق آزمایشات آزمایشگاهی تایید شود.

قیمت آلبومین آزمایشگاهی

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و دستگاه های آزمایشگاهی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید دستگاه اتوکلاو را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلیل های مختلفی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده می باشد به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

علایم اخطار (ghs) آلبومین مرک

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی