به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ابداع روشی جدید در درمان زردی نوزاد

ابداع روشی جدید در درمان زردی نوزاد

ابداع روشی جدید در درمان زردی نوزاد 

یرقان یا زردی Icterus یا Jaundice به معنی تغییر رنگ و زرد شدن پوست، صلبیه چشم و غشاهای مخاطی ناشی از بالا رفتن بیلی روبین خون بوده که زردی نوزادی ناشی از بالا رفتن بیلی روبین مستقیم یا غیرمستقیم است. پس همان طور که گفتیم زردی و یا یرقان یکی از بیماری هایی است که گاهی به طور جدی نوزاد و والدین را دچار مشکل می کند، باید بگوییم که امروزه به طور کلی بیش از 70درصد نوزادان که متولد می شوند در روز های اولیه تولد با این بیماری دست به گریبان هستند که این درصد بالا در واقع  نشانگر شایع بودن آن در نوزادان می باشد و این آمار در نوزادانی که پیش از موعد متولد شده اند به حدود 80 درصد می رسد.

با توجه به اهمیت موضوع بیشتر محققان  در پی ان هستند تا با کشف راه های درمانی این عارضه را از نوزاد دفع کنند از این رو محققان در آزمایشگاه های علوم مواد و فناوری فدرال سوئیس (Empa) موفق به توسعه یک پارچه نورانی جدید شده اند که می تواند برای تولید لباس خواب نوزاد استفاده شود و کودکان مبتلا به زردی را در نور احاطه کند. کودکان مبتلا به زردی می بایست زمان زیادی را در یک "انکوباتور" نورانی بگذرانند که این امر برای هیچ خانواده ای مطلوب نیست زیرا کودک باید از والدین دور شود و وقت خود را در یک جعبه شیشه ای صرف کند.
محققان Empa، با توسعه این فناوری جدید مشکل والدین را برطرف کرده اند.آنها برای تولید این فناوری جدید فیبرهای نوری که از رشته معمولی پهن تر نیستند را در پارچه های سنتی تعبیه کردند.این کار استفاده از آن را آسان کرده و مانند لباس های دیگر کودک، احساس راحتی را منتقل می کند و همچنین برای والدینی که در طول درمان کودکانشان از آن استفاده می کنند طبیعی است.

از آنجایی که در این لباس از چراغ های ال ای دی کم قدرت به عنوان منبع نور استفاده می شود، باتری های کوچک برای نیرو دهی به آن ها کافی است. این به این معنی است که لباس به منبع دیگری برای شارژ نیاز ندارد. در این فناوری فیبر های نوری به آرامی و با دقت خم می شوند و از خمیدگی ها نور به بیرون راه پیدا می کند.
این فیبرها در صورت خم نشدن نیز نور را از یک طرف به طرف دیگر انتقال می دهند.

شما برای درمان فرزند خود میتوانید با اجاره دستگاه زردی نوزاد در خانه ، نوزاد خود را درمان کنید .

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی