به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

یونیت دندانپزشکی S600

مدل: یونیت دندانپزشکی S600
دسته بندی: تجهیز مطب
شناسه محصول: 3080

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

یونیت دندانپزشکی S600

صندلی دندانپزشکی (بیمار) وسیله ای است که بیماری که در ناحیهدندان و لثه دچار عارضه است برروی آنمستقر میشود و یونیت ابزاری ‌‌جهت کنترل حرکات صندلی و کلیه اینسترومنت هایی که دندانپزشک به وسیله آن ابزار بیمار را مداوا مینماید ، می باشد . تمامی یونیت های دندانپزشکی دارای پایهای هستند که چراغ دندانپزشکی برروی آن قرار می گیرد. یونیت ها دارای ورودی های آب و هوا و خروجیفاضلاب میباشند زیرا آب و هوا جهت راه اندازی اینسترونت ها، پوآر، کویترون ، ساکشن ، کراشوار و دوشآب لیواناستفاده می شود . یونیت توسط هوای فشرده ، آب و الکتریسته ازطریق کلید یا پدال فعال می گردد و اتصال اینسترومنت های چرخشی و پوآر آب و هوا به یونیت به دوطریق می باشد:

۱.شلنگ از بالا،

۲. شلنگ آویز

یونیت دندانپزشکی اصلیترین ابزار کار یک دندانپزشک است که به وسیله آن درمان دندان بیمار را انجام میدهد و یکی یونیت مناسب کیفیت درمان را بالا میبرد . کیفیت، قیمت ، امکانات از مواردی است که هنگام خرید یک یونیت باید آن توجه کرد . یونیت زیمر طرحهای بسیار خوبی دارد و زیبایی خاص را به مطب دندانپزشکی میبخشد دارای تابلت چهار شلنگ از بالا میباشد و همچنین قابلیت اضافه کردن شلنگ پنجم نیز دارد  یونیت های شلنگ از بالا احتمال خطر سقوط توربین، ایرموتور و یا پوآر را از بین می بردیک سینی ابزار و پد اتوکلاو هم از امکانات این یونیت میباشد . برای استفاده از این یونیت صندلی و چراغ را تنظیم کنید و صندلی را برای راحتی کار بالا یا پایین ببرید تا هنگام کار دسترسی آسان به دندانهای بیمار داشته باشید . موتور آن کاملاً بیصدا میباشد و دندانپزشک در سکوت و آرامش به کار خود ادامه میدهد روکش صندلی یونیت زیمر بسیار با کیفیت و قابل شستوشو میباشد و در رنگهای مختلف ساخته شده است . یک کاسه سرامیکی متحرک و ساکشن آبی و هوایی از امکانات این یونیت میباشد تا هنگام کار آب جمع شده در دهان بیمار مانع کار دندانپزشک نشود این یونیت مجهز به جای لیوانی و لایت کیور میباشد و نیاز به تهیه جداگانه لایت کیور ندارید این محصول دارایی یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد

  • یونیت و صندلی بیمار

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی