به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گیره بورت

مدل: ظروف آزمایشگاهی
دسته بندی: بورت
شناسه محصول: 6367

105000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گیره بورت آزمایشگاهی

در آزمایشگا‌ه‌های شیمی، برداشتن برخی  وسایل و یا نگهداشتن آن‌ها با دست، خطرات زیادی دارد. همین مورد باعث شده تا گیره بورت آزمایشگاهی طراحی و ساخته شود. در حقیقت با استفاده از این گیره‌ها، آزمایش بی‌خطر و آسان‌تر انجام می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا راجع به این گیره‌ها صحبت بیشتری کنیم.

گیره بورت آزمایشگاهی چه کاربردی دارد؟

از گیره بورت آزمایشگاهی استفاده‌های زیادی می‌توان کرد که بد نیست به آن اشاره شود. در برخی از مواقع، لوله‌های آزمایشگاهی را باید در قسمت راس چراغ و یا ظروف نگه داشت و یا زمانی که بورت را  در جای‌گاه ثابتی باید قرار داد،  این گیره‌ها به کمک افراد خواهند آمد. 

برای افرادی که در آزمایشگاه کار می‌کنند، زمانی پیش می‌آید که از دو ابزار به طور یک‌جا قصد استفاده دارند و یا گیره‌های بورت مخزن تقطیر را در دستگاهی به نام سوکسله نگهداری می‌کنند که از این گیره استفاده می‌شود. در صورتی که نمونه‌های آزمایشگاهی تکان خورده شود، دچار مشکلاتی می‌شود که این گیره‌ها باعث تکان نخوردن نمونه آزمایش است.

یکی دیگر از کاربردهای این گیره‌ها، برای زمانی است که دمای ظروف آزمایش،  توسط دماسنج معین می‌شود که این گیره‌ها، دماسنج را نگه می‌دارند. ضمن آن‌که برخی از وسایل آزمایشگاهی در قسمت بالا به هم وصل می‌شوند که از گیره کمک می‌گیرند.

گیره بورت ساده

گیره بورت آزمایشگاهی، دارای مشخصات زیادی هست که اطلاع از آن باعث می‌شود تا جنس خوب و باکیفیتی را انتخاب کنید. یکی از این مشخصات، جنس ساخته شده می‌باشد که بهتر است از جنس آلومینیوم، کروم، پلی پروپیلن و غیره باشد. 

در صورتی که این گیره‌ها از جنس خوب و باکیفیت ساخته نشده باشند، در برابر  حرارت و یا مواد شیمیایی شکل خود را از دست می‌دهند، پس دوام این گیره‌ها حرف اول را می‌زند. علاوه بر آن‌که از قطعه‌هایی باید تشکیل شده باشد که اجزا آزمایشگاهی را سفت نگه دارند.

از مشخصات دیگری که هر گیره آزمایشگاهی باید داشته باشد، عمود نگه داشتن بورت و جلوگیری از کج شدن آن است. اگر گیره‌هایی که برای بورت استفاده می‌شود دارای وزن زیادی باشد، افراد در حین آزمایش ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوند. پس هر چه وزن گیره سبک و کمتر باشد، بهتر است و یا این گیره‌ها به شکلی باید ساخته شوند که به بدنه ظروف آسیبی وارد نکنند. در صورتی که این گیره‌ها کیفیت بالایی داشته باشد، دور تا دور اهرم آن‌ها لاستیک نازکی گذاشته شده تا به بورت و یا لوازم دیگر آزمایشگاهی صدمه‌ای وارد نشود و  یا خط‌وخش نیفتد.

گیره بورت پلاستیکی

استفاده از گیره بورت آزمایشگاهی موضوع بسیار مهمی است. در صورتی از روش استفاده صحیح آن اطلاعی نداشته باشید، باعث از بین رفتن گیره می‌شوید. در ابتدای امر باید گفت که این گیره‌ها از دو طرف تشکیل شده‌اند. یک طرف گیره  به میله و یا پایه اصلی و طرف دیگر آن به بورت وصل می‌شود.

اما طریقه وصل کردن نیز حرف اول را می‌زند. برای شروع  گیره را به پایه و در ارتفاع مورد نظر  وصل کنید، البته در نظر داشته باشید که  گیره را باید سفت کرد. پس از آن‌که از سفت بودن گیره، اطمینان حاصل کردید. در سمت دیگر، دو عدد اهرم به شکل قلاب گذاشته شده است که باید اهرم‌ها را گشاد کرد تا بورت میان گیره جا گیرد و پس از این مرحله کار با گیره به آسانی انجام می‌شود. البته نباید فراموش کنید که این گیره‌های آزمایشگاهی شکل و انواع گوناگونی دارد. با این حال کار با درصد بیشتری از آن‌ها، به یک شکل  است.

نتیجه‌گیری کلی

در حقیقت باید گفت با وجود آن‌که گیره بورت آزمایشگاهی در دسته یکی از لوازم غیره اصلی قرار دارد، استفاده از آن به وفور صورت می‌گیرد. به دلیل آن‌که برخی از آزمایش‌ها به قدری هزینه گزاف دارد که اگر از این گیره‌ها استفاده نشود، آزمایش دچار خسارت‌های زیادی می‌شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی