به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوشی لیتمن زرشکی شامپایینی 5864

مدل: زرشکی شامپایینی 5864
شناسه محصول: 6506

9400000

  • حک اسم لیزری 110 تومان

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی استیل 5864

 

برای استفاده و سفارشی کردن گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی استیل 5864 ، باید بدانید که هنگام استفاده از آن مشکلی نخواهید داشت. حملات پایینی دارای دو برش برای دسترسی راحت تر به فرت های بالاتر است. حملات پایینی دارای دو برش هستند ، تا دسترسی راحت تری به فرت های بالاتر داشته باشند. حملات پایینی دارای دو برش هستند ، تا دسترسی راحت تری به فرت های بالاتر داشته باشند. مرطوب را به آرامی فشار دهید ، برای شنیدن صداهای فرکانس بالا در کودکان باید دیافراگم کوچکتر را محکم فشار دهید ، و برای محکم شنیدن صداهای با فرکانس بالا باید روی دیافراگم کوچک در کودکان محکم فشار دهید.  گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی استیل 5864 دارای دقت بالایی در شنوایی ، صندوق متحرک دو طرفه ، رنگ های مختلف و دیافراگم قابل تنظیم است که میلیون ها نفر از کادر پزشکی از این نوع گوشی ها استفاده می کنند. استفاده از گوشی پزشکی برای کنترل فشار خون ، معاینه شکم و ریه ها و گوش دادن به قلب است.  گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی استیل 5864 دارای اجزای متفاوتی است که هرکدام کاربرد جداگانه ای دارند: این اجزا عبارتند از: قطعه سینه دو طرفه ، دیافراگم دوگانه قابل تنظیم و لوله های بهبود یافته. گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی استیل 5864 از آلیاژ ضد زنگ استفاده شده در صنایع هوافضا و آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است که علیرغم ترکیب مواد یک رسانای عالی صدا است ، با یک طرف با دیافراگم و زنگ سنتی.

در هر طرف ، یک طرف بزرگتر و گسترده تر است ، برای بزرگسالان استفاده می شود و قطر آن برابر با 3.4 سانتی متر ، طرف دیگر کوچکتر و دارای قطر برابر 3.3 سانتی متر است که برای افراد لاغر ، قسمت های نازک مانند شریان کاروتید استفاده می شود. و پدال از اپوکسی و فایبرگلاس ساخته شده است. لوله های  گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی استیل 5864 در برابر چربی پوست و الکل مقاوم بوده و کثیف نمی شوند. به دلیل استفاده از لاتکس و فتالات در ساخت این گوشی ، از ایجاد حساسیت جلوگیری شده است. این لوله ها در برابر تا خوردن و فشار دادن مقاوم هستند و به حالت قبلی باز می گردند. آنها به حالت اولیه خود باز می گردند و 69 سانتی متر طول دارند. این لوله ها عریض تر و ضخیم تر از قبل هستند و امکان انتقال آسان صدا را فراهم می کنند.  گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی استیل 5864 محکم در گوش می ماند و در حین معاینه حرکت نمی کند ، با عایق مناسب ، صداهای مزاحم و بیش از حد را از بین می برد و همچنین می توانید کشش هدست را تنظیم کنید. لوله ها نزدیک یا دور به دلخواه.  گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی استیل 5864  یک گوشی با کیفیت بالا با طراحی بالا با دقت بالا است و بهترین گزینه برای افرادی است که در زمینه پزشکی جدید هستند یا قصد تغییر گوشی پزشکی خود را دارند. بر اساس تحقیقات انجام شده ،  گوشی پزشکی کلاسیک 3 زرشکی استیل 5864  به کارکنان پزشکی کمک می کند تا صدای قلب را 4 برابر بلندتر و بلندتر از سایر گوشی ها بشنوند و این باعث پیشرفت در حرفه پزشکی می شود.

  • شامپایینی

  • لیتمن کلاسیک 3

  • زرشکی

4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
100 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای مطبم گرفتم خوبه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی