به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گلیسیرین مرک

مدل: 1 لیتر
دسته بندی: مواد
شناسه محصول: 5944

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گلیسیرین آزمایشگاهی

گلیسیرین یا به عبارتی گلیسرول یک مایع شفاف و بی بو است که در چربی های طبیعی گیاهی و همچنین حیوانی و چربی هایی که در پوست شما هستند وجود دارد . گلیسیرین تجاری از محصولاتی مانند :  روغن های گیاهی و یا الکل پروپیلن ساخته شده است و برای مراقبت از پوست در بسیاری از صابون ها و محصولات وجود دارد . گلیسیرین دارای خصوصیات و کاربرد هایی می باشد که برای آشنایی بهتر شما در ادامه توضیحاتی را نوشته‌ایم "  در داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای تهیه لوسیون و کرم های صورت به کار می رود که این باعث حفظ رطوبت پوست میشود و همچنین از این ماده برای تولید لوازم های آرایشی استفاده می کنند ،  به این دلیل که حلال خوبی است و پوست را نرم و چرب میکند و رطوبت را در سطح پوست جذب می کند . کاربرد دیگر گلیسیرین به صورت شیاف می باشد که به عنوان ملین هیپراسموتیک و یک نرم کننده برای جلوگیری از یبوست استفاده می شود .  پیشگیری از چین و چروک پوست _  حفظ رطوبت پوست _ حفظ طراوت پوست _  درمان زبری پوست _ ضد عفونی کننده پوست _  مشکلات پوستی _ پاک کننده صورت  _ روشن کردن پوست ارنج ها _ برای مو و درمان شوره سر _ جلوگیری از شکنندگی مو و رشد مو _ از بین بردن خشکی و وزی مو _ چاقی _ از بین بردن جوش و جای آن _  برای دور چشم از دیگر کاربردهای گلیسیرین می باشند . عوارض های جانبی گلیسیرین شامل مواردی می شود که چند نمونه از آنها را برای شما توضیح می دهیم :  هنگامی که شما از گلیسیرین استفاده زیادی کنید ممکن است باعث دهیدراسیون پوست شود .  دهیدراسیون پوست به خشکی و پوسته پوسته شدن پوست می گویند ، آلرژی که به صورت قرمزی و خارش نمایان می شود  و همچنان باعث آکنه می شود . به طور خلاصه می توان گفت :  گلیسیرین به صورت یک ماده طبیعی و ضد چروک ویژگی الاستیکی را به دور چشم ها باز می گردانند و موجب زیبایی ،  لطیف شدن و مرطوب بودن پوست می‌شود و به همین دلیل این ماده در فهرست مواد تشکیل دهنده محصول های زیبایی و پوست قرار گرفته است . که به بازسازی سلولهای پوست کمک میکند و موجب چرخه تجدید سلول های پوستی می شود و همچنین با افزایش ضخامت سلولهای لایه اپیدرم باعث کاهش تیرگی پوست در اطراف چشم‌ها می‌شود .

کاربرد گلیسیرین آزمایشگاهی

گلیسرول کاربردهای زیادی دارد. این جزء ضروری لاستیک ها و رزین ها است که برای ساخت بسیاری از پوشش های محافظ مدرن مانند لعاب های خودرو و رنگ های بیرونی استفاده می شود. گلیسیرین با اسید نیتریک و اسید سولفوریک واکنش می دهد تا نیتروگلیسیرین (یا نیتروگلیسیرین) انفجاری تشکیل دهد.
ترکیبات الکلی گلیسرول و گلیسیرین تری نیترات را از پروپیلن سنتز می کنند.

ساختار شیمیایی گلیسیرین مرک (Glycerol)

گلیسرول همچنین به عنوان یک جزء در امولسیفایرهای مونو و دی گلیسیرید، به عنوان نرم کننده در شیرینی پزی، به عنوان نرم کننده در شیرینی پزی و به عنوان تثبیت کننده در بستنی استفاده می شود. کاربردهای مختلف محصولات دارویی و توالت شامل لوسیون های پوست، دهان شویه ها، داروهای ضد سرفه، مایعات، سرم ها، واکسن ها و شیاف ها می باشد. کاربرد مهم دیگر به عنوان یک محیط محافظ برای انجماد گلبول های قرمز، سلول های اسپرم، قرنیه و سایر بافت های زنده است. این زمانی بزرگترین کاربرد یکپارچه ضد یخ خودرو بود. برای این منظور متانول و اتیلن گلیکول جایگزین شدند.

فرمول گلیسیرین آزمایشگاهی

Formula: C3H8O3

Density: 1.26 g/cm³

Molar mass: 92.09382 g/mol

Boiling point: 290 °C

IUPAC ID: propane-1,2,3-triol

Classification: Alcohol, Polyol

قیمت گلیسیرین آزمایشگاهی

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و دستگاه های آزمایشگاهی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید دستگاه اتوکلاو را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلیل های مختلفی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده می باشد به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

علایم اخطار (ghs) گلیسیرین مرک

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی