به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گاز استریل وازلینه

مدل: KAVEH
دسته بندی: باند پانسمان
شناسه محصول: 6793

تماس بگیرید

  • در بسته بندی های 10 عددی
  • درای وازلین

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گاز استریل وازلین

  • گاز وازلینه استریل یک پارچه‌ی نازک که بافت بازی دارد، است. معمولاً از این گاز استریل پس از استریل کردن برای پانسمان زخم استفاده می‌‌شود. ریشه‌ی استریل از فارسی و اسپانیایی در معنای کلمه‌ی حریر گرفته شده‌است.
  • گاز وازلینه استریل پارچه‌های تور مانند است که در اتاق عمل بسیار کاربرد دارد و در ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی‌متری یافت می‌شود. این گاز وازلینه از نظر رادیوپک و شناسایی بودن به دو دسته‌ی ساده و خط دار تقسیم می‌شوند.
  •  برخی از این گازها ویژگی خاصی دارند و به طور مثال گاز وازلینه استریل برای پانسمان ناحیه‌ی سوختگی استفاده می‌شود. این گاز چون چرب است زیاد به سطح زخم نمی‌چسبد.
  • گاز وازلینه استریل خط دار که اکثرا در اتاق عمل مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مواردی که گاز در موضع جراحی ممکن است جا بماند، چون این گاز دارای یک نخ حاجب است در نتیجه در رادیوگرافی یافتن آن در بدن شخص بیمار راحت تر است.

 

گاز استریل وازلینه

کاربرد های گاز وازلینه استریل

  • گاز طبی که به وازلين آغشته است و بیشتر در مصارف پزشكی استفاده می‌شود این نوع گاز جهت پانسمان زخم های مزمن مانند زخم های سوختگی و زخم های بستر به طور مستقیم استفاده می‌شود.
  • گاز وازلینه استریل تک برگی ۱۰ عددی از پارچه تار و پودی و همچنین ۱۰۰% پنبه تهیه می‌شود. این گاز استریل آغشته به وازلین سفید بهداشتی است و این وازلین استفاده شده در این گاز استریل، وازلین بهداشتی است که کاملا بدون زیان می‌باشد، غیرسمی است، همچنین فاقد حساسیت می‌باشد و باعث ایجاد سوزش روی پوست نمی‌شود.

گاز وازلین دار

  • گاز وازلینه استریل تک برگی ۱۰ عددی با اشعه گاما استریل شده است و توسط سازمان انرژی اتمی این استریل کردن صورت گرفته است.
  • این گاز وازلینه بدون هیچ گونه سر نخ آزادی است و پرز ندارد که احتمال بروز عفونت را به دلیل نخ های آزاد داشته باشد. این گاز استریله در بسته بندی 10عددی و چند پدی که دارای پوشش مخصوص هستند و ۱۰۰%  ایزوله می‌باشند ساخته و عرضه می‌شود.
  • وازلین بهداشتی که در ساخت گاز وازلینه استریل تک برگی ۱۰ عددی استفاده شده است، زخم را مرطوب نگه می‌دارد و از چسبیدن پانسمان به زخم جلوگیری می‌کند.
  • گاز وازلینه استریل تک برگی ۱۰ عددی به دلیل استریل بودن قابلیت تماس مستقیم با زخم را دارد بدون آنکه باعث عفونت شود در نتیجه کافی است تا در صورت نیاز زخم را پانسمان کرده و از این باند استفاده کنید. این باند جنس لطیفی دارند و هنگام قرار دادن در محل آسیب دیدگی باعث سایش زخم و یا موضع جراحی شده نمی‌شود.

 

گاز استریل وازلینه

 

گاز استریل وازلینه

مراقب باشید حین استفاده از گاز وازلینه استریل تک برگی ۱۰ عددی ، محل زخم را با دستمال دیگر بسیار سفت و یا شل نبندید، در صورتی که باند را بیشتر از میزان قابلیت ارتجاعی بکشید ممکن است پاره شود و باعث نفوذ آلودگی در محل جراحی و زخم شود. یکی دیگر از مهمترین خصوصیات گاز وازلینه استریل تک برگی ۱۰ عددی شکل پذیری و حالت گیری آن می‌باشد.

گاز وازلینه استریل

گاز استریل وازلین دار

این گاز وازلینه استریل تک برگی ضد حساسیت است و باعث خارش پوست نمی‌شود و در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. باید توجه داشت که گاز وازلینه استریل شده  که به وازلين آغشته است ، بیشتر در مصارف پزشكی استفاده می‌شود این نوع گاز استریل  جهت پانسمان زخم های مزمن مانند زخم های سوختگی به طور مستقیم استفاده می‌شود.

گاز وازلینه استریل تک برگی در بسته‌های 10 عددی ساخته و عرضه می‌شود و به کمک دستگاه‌های تمام اتوماتیک و کاملا استریل شده بدون تماس آلودگی و انسانی تولید می‌شود در نتیجه هنگام استفاده از این گاز استریله نگران ایجاد عفونت و تورم پوستی نباشید.

3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
0%
100 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    قیمتش خوبه من 3تا خریدم تو خونه باشه ولی امیدوارم تا ابد استفاده نشه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی