به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کیت پلاژن

مدل: neo-revive
دسته بندی: ابزار زیبایی
شناسه محصول: 8194

1200000

neo-revive

1200000
جزییات

neo-bright

1200000
جزییات

  • دارای 6 عدد ژل و 6 عدد کپسوژن
  • لیف کننده و جوانساز
  • روشن کننده پوست

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
1
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کیت پلاژن نئوریوایو

 اصلی ترین جزئی که نیاز به توجه دارد پوست می باشد زیرا با نوع به نوع تیپی پوست  فرد میتوان تشخیص داد که چه کیت کلاژنی برای فرد نیاز است چرا کیت کلاژن؟

کیت کلاژن ها به عنوان یک آبرسان قوی برای پوست شناخته شده اند و به راحتی اکسیژن لازم هر پوست را تامین می کنند. کیت کلاژن برای هر رده ی پوستی مناسب می باشد چون بعضی از پوست ها به دلیل ضعیف بودن ریشه داخلی به سرعت نسبت به پیر شدن واکنش می دهند در حالی که کیت کلاژن مانع از افتادگی و پیری زودرس پوست میشود.  می توان گفت کیت کلاژن یک پک ضروری برای پوست است.

کیت پلاژن نئوبرایت

  • کیت پلاژن نئو برایت یکی از محصولات با کیفیت در حوزه پوست و مو که تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست گذاشته و ‌کمک می‌کند تا نشانه‌های مختلف پیری همچون چین و چروک‌ها در نواحی مختلف پوست و همچنین تیرگی پوست درمان شود.

  • کیت نئو برایت پلاژن کمک می‌کند تا افراد پوستی لطیف و روشن داشته باشند. افراد با استفاده از این محصول با کیفیت، می‌توانند پوستی صاف و به دور از هر گونه لک و پیس داشته باشند و گامی بلند برای درمان جوش‌های صورت خود و ناهمواری‌هایی که بر روی پوست قرار دارند، بردارند. بعضی از عوامل که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، سبب می‌شوند که پوست افراد در سنین جوانی دچار مشکلات مختلفی شده و در نهایت شفافیت و درخشش خود را از دست بدهد و به پوستی تیره و پر از لک و پیش تبدیل شود؛ استفاده از این کیت، سبب می‌شود تا مشکلات مختلف پوست رفع شده و عواملی که باعث می‌شوند تا پوست صورت افراد حالت جوان و شاداب خود را از دست بدهد، تحت درمان قرار گیرند. علاوه بر آن استفاده از این محصول مانند آن خواهد بود که شما برای ترمیم بافت‌های پوست خود و جوانسازی آن، عمل لیفتینگ انجام داده باشید و تاثیری که این محصول بر روی جوانسازی پوست صورت می‌گذارد، چیزی کمتر از تاثیر عمل لیفتینگ نیست. این کیت شگفت انگیز باعث رفع و از بین رفتن سلول‌های آسیب دیده‌ی پوست شده و بافت‌ها و لایه‌های پوستی را با به وجود آوردن سلول‌های تازه برای پوست، سفت و محکم می‌کند. درمان لک و پیس‌های موجود بر روی پوست صورت، از دیگر ویژگی‌های شگفت انگیز این محصول است.

کیت جوانساز پلاژن

کیت کلاژن یک پک مهم برای هر سطح پوستی می باشد که  دارای سه الی شش  وسایل مهم به منظور رفع نیاز پوست است که این نوع ابزار عبارتند از:

  • شش عدد ژل
  • شش عدد کپسوژن
  • دستگاه پلاژن سه هندپیس
  • مواد هیدراته

کیت پلاژن روشن کننده

کیت کلاژن ها بیشتر به دلیل دارا بودن ژل های هیدرولیز برای رفع چین و چروک پیشانی مناسب می باشند.

چرا که بیشترین خطوط پوستی بر روی نواحی چون  پیشانی و دست ها و گردن ایجاد می شود این نمونه ها بیانگر پیری زودرس می باشد.

حتی می توان گفت عمق منافذ پوست به دلیل نبود اکسیژن و آبرسانی مناسب دچار خشکی شده است. در  کیت کلاژن می توان برای از بین بردن  خشکی پوست  از تونر مخصوص استفاده کرد همچنین دستگاه مخصوصی که برای این عمل قابل ملاحظه است دارای سه هندپیس می باشد که به منظور جوان سازی پوست قابل استفاده است.

معرفی محصولات کیت کلاژن

محصولات کیت کلاژن علاوه بر جدا بودن یک کیت کامل دارای ویژگی های نیز می باشد که عبارتند از :

ژل پلاژن، حجم این ژل ها در کیت ها حدود بیست میلی لیتر می باشد میزان تاثیرگذاری این ژل بر روی پوست به قدری بالا است که حتی می توان گفت پوست را چند درجه روشن می کند و وابسته به عناصر اصلی چون پپتیندول و رتینول می باشد.

به طور عمده پوست بنا بر حساسیت ساختاری که دارد نسبت به عواملی محیطی به سرعت واکنش می دهد و سلول هایش تخریب می شود یا به عبارتی زن ها پوسیده و در گذر زمان کم می شوند که در این حالت نیاز پوست به وضوح مشاهده می شود که کپسوژن  می تواند به راحتی از بروز لایه ها جلوگیری کند و به راحتی با توجه به تنوع رنگ پوست پاکسازی پوست را اعمال می کند.

قابلیت های کیت کلاژن

  • مانع از ایجاد چروک پوستی
  • افزایش کلاژن سازی
  • روشن شدن پوست
  • هیدراته شدن پوست
  • باعث کاهش میزان خطوط پیشانی نیز می شود

شرایط خرید کیت کلاژن

کیت کلاژن ها اصولاً به طور عمده در برخی از سایت ها قابل فروش میباشد بهتر است کیت کلاژنی که دارای شش ژل است را انتخاب کنید  تا به راحتی بتوانید نسبت به هر نیازی که پوستتان دارد اقدام کنید و مانع از پیری زودرس پوست شوید همچنین بهتر است بدانید که دارای تاریخ انقضا می باشد و هر ژل بسته به بازه زمانی که دارد قابل مصرف است.

قرص ژل دستگاه پلاژن

 قرص پلاژن که آن را با نام کیت پلاژن نیز معروف است، همان محصول عالی فوق در جهت لیفت و جوان سازی پوست ، از بین بردن چین و چروک های پوستی ، تغذیه رسانی فوق العاده عالی پوست و … می باشد که البته به همراه دستگاه پلاژن مورد استفاده قرار می گیرد .

کپسوژن پلاژن

هر کیت پلاژن دارای دارای 6 عدد ژل و 6 عدد کپسوژن دستگاه پلاژن می باشد.

کیت های پلاژن تراپی

کیت های پلاژن تراپی انواع گوناگونی دارند که در این مقاله ما کیت پلاژن O پلاس رو به شما پیشنهاد می کنیم.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    چند عدد ژل داره؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    6 عدد ژل

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی