به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کیت قالب پیش ساخت ونیر یوونیر UltraDent

مدل: کیت قالب پیش ساخت ونیر یوونیر UltraDent
دسته بندی: ابزار ترمیمی
شناسه محصول: 3193

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

 کیت قالب پیش ساخت ونیر یوونیر UltraDent

یکی دیگر از تجهیزات دندانپزشکی بسیار پرکاربرد، کیت قالب پیش ساخت ونیر یوونیر می باشد . این کیت دارای 32 عدد قالب می باشد که دارای قابلیت اتوکلاو شدن را دارند . در ضمن دارای قالب بندی 16 عدد برای فک بالا که از این 16 عدد در حدود 8 عدد دارای سایز متوسط و در حدود 8 عدد دارای سایز بزرگ می باشند . از جمله سایز بندی برای فک پایین در حدود 16 عدد ی است که دارای 8 عدد سایز متوسط و 8 عدد سایز بزرگ می باشد . این ابزار تولیدی  کشور چین و به سفارش کمپانی اولترادنت آمریکا می باشد .

اساس و تولید این گونه از کیت های قالبی به دکتر سیگال جاکوبسون بر می گردد که یک متخصص استرالیایی است  و برای دندانپزشکی به سبک نوین این گونه از کیت های قالبی را ابداع نموده است . با توجه به اینکه ساخت روکش های کامپوزیت ونیر بسیار طاقت فرسا است و نیاز به مدت زمان بالایی نیز دارد به همین علت از قالب های ونیر برای ساخت این گونه از روکش ها استفاده می شود . دکتر سیگا ل با توجه به توسعه تکنولوژی با استفاده از مهندسین تکنولوژی یک تجهیزاتی را ابداع نموده است  که کار را برای دندانپزشکان بسیار راحت تر نموده است و با استفاده از این گونه قالب ها کار به راحتی انجام می گیرد و می توان به این روش کامپوزیت را کامل روکش نمود .

از جمله ویژگی ها و مزایایی که می توان برای کیت قالب پیش ساخت ونیر یوونیر بیان نمود این است که از مواد ترنسلوسنت تولید می شود  که دارای ویژگی عدم چسبندگی به کامپوزیت را دارد . در دو سایز نیز می توان این نوع از کیت های قالبی را مشاهده نمود و مناسب برای دو فک بالا و پایین می باشند . در ضمن دارای طراحی آناتومیک می باشد که بسیار راحت و در عین حال دارای کاربرد راحت تری می باشند . در دو سایز برای دو فک بالا و پایین می باشد . قابل استفاده با انواع کامپوزیت ها و هم چنین روش لایرینگ نیز می باشند . در ضمن استفاده از این نوع قالب های کیت در زمان و هم چنین هزینه نیز بسیار صرفه جویی می کند . در ضمن نیازی به انجام پولیش زیادی وجود ندارد . از دیگر کاربرد هایی که می توان برای قالب ونیر و کامپوزیت به واسطه ممانعت از رسیدن اکسیژن در طی انجام کیورینگ انجام داد نیز مورد استفاده قرار می گیرد . یک جایگزین بسیار مناسبی برای سیلیکون کی مورد استفاده قرار می گیرد . برای دندانپزشکی اطفال بسیار کاربردی می باشد و این به این خاطر است که هم موجب افزایش سرعت و در نهایت منجر به گرفتن نتیجه عالی می گردد .

  • ابزار عمومی ترمیمی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی