به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل فیناستراید مزولایک

مدل: finasteride
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 5849

615600

  • ساخت اسپانیا
  • رشد مجدد مو و رویش مجدد مو

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل مزوتراپی فیناستراید

  • امروزه یکی از موضوعات نگران کننده برای هر فرد اعم از زن و مرد موضوع ریزش موی سر می باشد. کوکتل تقویت مو آقایان فینستراید شدت و الگوی ریزش مو در خانم ها و آقایان یکسان نمی باشد. کوکتل مزوتراپی فیناستراید ریزش مو شامل موارد مختلفی از جمله عقب رفتن خط رویش موی پیشانی، ریزش موی منقطع و کم پشت شدن می شود که این مشکلات بنا به دلایل مختلفی همچون اختلالات هورمونی، مصرف استروئید ها و داروها، عدم رعایت بهداشت مو، پیری، بارداری، عوامل ارثی، مسائل روانی، اجتماعی و اختلالات وسواسی کندن مو به وجود می آیند. برخی از عوامل ریزش مو منجر به کاهش گردش خون در پوست سر، کمبود مواد مغذی بدن و ناهماهنگی های هورمونی مثل تولید بیش از حد اندروژن DHT می گردد.

 

                                                                                                                                             کوکتل فیناستراید مزولایک

محلول فیناستراید مزولایک

  • مشکلات ذکر شده از طریق مصرف داروهای طبیعی و رژیم غذایی سالم قابل برطرف شدن هستند همچنین با کمک داروهای شیمیایی نیز می توان در جهت درمان آن ها گام برداشت. امروزه یک روش جدید و مطمئن نیز پا به عرصه وجود گذاشته است که می تواند طی چند جلسه مداوم و منظم تمامی این عوامل را شکست داده و نه تنها ریزش مو را کاهش داده بلکه به رشد مجدد موها نیز کمک نماید این درمان که یک روش غیر تهاجمی می باشد با نام مزوتراپی به همگان معرفی گردیده است در این روش دارو با استفاده از سوزن های ریز و ظریف به زیر لایه اپیدرم پوست تزریق گردیده و خود را به بافت آسیب دیده می رساند. کوکتل ریزش مو فینستراید مزولایک زخم ها و سوراخ های ایجاد شده سطحی بوده و مشکلی برای شخص ایجاد نمی کند. این روش درمان کاملاً ایمن بوده و نیاز به بیهوشی موضعی ندارد. مزوتراپی در کنار بکارگیری داروی مرغوب با دوز مناسب و همچنین انجام آن توسط پزشک ماهر اثرگذار خواهد بود. مزوتراپی مو برای افرادی انجام می‌ شود که موهای سرشان دچار ریزش شده و از حجم آنها کاسته گردیده است این روش باعث می‌ شود تا جریان خون افزایش پیدا نماید و کلاژن هایی که به خواب رفته اند بیدار شده در نتیجه باعث می گردد قطر مو و جریان خون در سر افزایش پیدا نموده و موها تقویت گردد. یکی از داروهایی که به منظور ریزش مو بسیار کاربرد دارد کوکتل finasteride مزولایک است که تنها مختص آقایان می باشد.

                                                                                                                               کوکتل فیناستراید مزولایک

 

کوکتل مزولایک فینستراید

  • کوکتل finasteride به صورت محلول آماده شده از ویتامین ها و مواد مغذی است که به صورت مایع و در ویال با حجم 10 میلی لیتر ساخته و عرضه می گردد که پزشک متخصص باید مقدار تزریق آن را تایید نماید. هورمونی به نام DHT مانع از رسیدن مواد مغذی، حیاتی و مورد نیاز به فولیکول های مو می گردد در نتیجه آن ها را ضعیف کرده و باعث ریزش موها می شود که در این صورت ریزش موی ناشی از طاسی الگوی مردانه رخ می دهد. محلول پیشنهادی از کوکتل فیناستراید مزولایک برخوردار بوده که این ماده از تولید DHT جلوگیری کرده و بدین سبب از فولیکول های مو محافظت می نماید با کاهش DHT ریزش موی ناشی از طاسی الگوی م ردانه متوقف شده و موها مجددا رشد می نمایند. مصرف یک میلی گرم فیناستراید در روز تا 70% از سطح DHT خون را کاهش داده و 10% از تستوسترون خون را افزایش داده که این میزان در محدوده نرمال آن می باشد با مصرف داروی کوکتل مزولایک فیناستراید در یک دوره مشخص و منظم افراد می توانند رشد مجدد موها و ضخیم تر شدن تارهای آن را به وضوح مشاهده نمایند.

کوکتل فیناستراید مزولایک

ویژگی محلول فینستراید

  • تقویت مو اقایان 
  • رفع ریزش مو اقایان
  • کمک به رویش مجدد مو اقایان 

مواد اصلی:

1. فیناستراید: فیناستراید یک داروی مورد تایید FDA است که برای درمان طاسی با الگوی مردانه استفاده می شود. این دارو با مهار تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون (DHT)، هورمونی که به ریزش مو کمک می کند، عمل می کند. فیناستراید با کاهش سطح DHT به تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش بیشتر مو کمک می کند.

2. بیوتین: بیوتین که به عنوان ویتامین B7 نیز شناخته می شود، یک ماده مغذی حیاتی برای سلامت مو است. در تولید کراتین، پروتئینی که ساختار مو را تشکیل می دهد، نقش دارد. گنجاندن بیوتین در کوکتل مزو می تواند از رشد موی سالم حمایت کرده و استحکام و ضخامت مو را بهبود بخشد.

3. پپتیدها: پپتیدها زنجیره کوتاهی از اسیدهای آمینه هستند که می توانند تکثیر سلولی را تحریک کرده و سلامت فولیکول های مو را تقویت کنند. برخی از پپتیدها، مانند پپتیدهای مس یا پپتیدهای فاکتور رشد، ممکن است در کوکتل برای تقویت رشد مو و بهبود وضعیت کلی پوست سر گنجانده شوند.

کوکتل فیناستراید مزولایک

کاربرد و مزایا:

کوکتل مزو فیناستراید از طریق تزریق مستقیماً به پوست سر توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده تزریق می شود. درمان معمولاً طی چند جلسه و با فاصله چند هفته از هم انجام می شود تا نتایج مطلوب حاصل شود. در اینجا برخی از مزایای مرتبط با کوکتل مزو فیناستراید آورده شده است:

1. رشد مجدد مو: مزیت اصلی کوکتل مزو فیناستراید پتانسیل آن برای تحریک رشد مجدد مو است. فیناستراید با مهار تولید DHT به جوانسازی فولیکول های کوچک مو کمک می کند و منجر به رشد موهای ضخیم تر و سالم تر می شود.

2. کاهش سرعت ریزش مو: فیناستراید علاوه بر تقویت رشد مجدد، به کند کردن پیشرفت ریزش مو نیز کمک می کند. با کاهش سطح DHT، می تواند از کوچک شدن بیشتر فولیکول های مو جلوگیری کرده و موهای موجود را حفظ کند.

3. افزایش سلامت پوست سر: خود تکنیک مزوتراپی می تواند سلامت پوست سر را با افزایش گردش خون و رساندن مواد مغذی ضروری به طور مستقیم به فولیکول های مو بهبود بخشد. این می تواند یک محیط مساعد برای رشد مو ایجاد کند و وضعیت کلی پوست سر را بهبود بخشد.

4. غیر تهاجمی و حداقل زمان از کار افتادگی: در مقایسه با روش های جراحی ترمیم مو، کوکتل مزو فیناستراید یک جایگزین غیر تهاجمی با حداقل زمان از کار افتادگی ارائه می دهد. اکثر افراد می توانند فعالیت های روزانه خود را مدت کوتاهی پس از درمان از سر بگیرند.

  • مزولایک Mesolike

  • تقویت مو

2.5

میانگین امتیاز

50%توصیه شده(2 از 4)
0%
0%
50 %
50 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    دوره درمان چقدر طول میکشه؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    با پزشک متخصص باید مشاوره کنید

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    تاثیرش تا چه مدت باقی میمونه ؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    کوکتل ها بصورت درمانی هست و تاثیر گذاری موقت نیست

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    هم برای آقایون استفاده میشه هم خانم ها؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله درسته

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    با سلام طبق دستورالعمل پروتكل اين كوكتل، چند دوره بايد تكرار بشه و هر بار تزريق چه ميزان مجاز است كه وارد بدن بشه؟ لطفا بروشور دارو را در صورت امكان ارسال فرماييد.

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    درباره پروتکل های کوکتل با پزشک باید مشورت کنید برای دریات بروشور با شماره 09020312002 ارتباط داشته باشید

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی