به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کمد کنار تخت بیمار

مدل: لاکر
شناسه محصول: 4844

2541000

  • جنس فایبرگلاس
  • دارای چرخ برای جابجایی
  • 52*41*84 سانتی‌متر

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

لاکر بیمارستانی

کمد کنار تخت بیمار، در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استفاده می‌شود. البته می‌توان از آن‌ها برای بیمارانی که در خانه نگهداری می‌شوند نیز استفاده کرد. کاربرد آن برای قرار دادن داروها و غذای بیمار است، همچنین بیمار می‌تواند وسایل خود را درون آن قرار دهد.

کمدهای بیمارستانی انواع مختلفی دارند و همه آن ها دارای چرخ هستند تا حرکت و جابجایی آن‌ها را تسهیل بخشد. این کمدها بسیار مقاوم بوده و قابل شستشو می باشند. در این مقاله ما به توضیح این کمدها، کاربرد، طراحی و اجزای آن‌ها می‌پردازیم.

کمد کنار تخت که با نام لاکر نیز شناخته می‌شود، وسیله‌ای برای قرار دادن لوازم بیمار و همراه او می‌باشد که به راحتی می‌توانند همه وسایل خود را در آن قرار دهند و نگران کمبود جای بیمارستان نباشند. علاوه بر آن، استفاده از این کمدها کاملا بهداشتی است و وسایل و البسه بیماران با هم جابجا نمی شوند و یا در ارتباط با هم قرار نمی‌گیرند. در شرایطی که اکنون به وجود آمده است، استفاده از این کمدها می‌تواند از انتقال بیماری‌ها به میزان زیادی جلوگیری کند. یکی دیگر از کاربردهای این کمدها، سرو کردن غذای بیمار روی آن‌ها می‌باشد، یعنی به عنوان میز غذاخوری نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در هر صورت استفاده از این میز برای بیماران و همراهان آن‌ها به شدت توصیه می‌شود. اگر از بیماران خود در خانه نگهداری می‌کنید باز هم این وسیله کاربردی به کمک شما می‌آید و شما می‌توانید داروها و وسایل بیمار را در آن قرار دهید.

کمد کنار تخت بیمار

کمد بیمارستانی

کمد کنار تخت بیمار، طراحی منحصر به فردی دارد و این طراحی باعث شده است که لاکر جزو تجهیزات ضروری بیمارستان‌ها محسوب شود. بدنه این کمدها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود و بستگی به تولید کننده آن دارد. چهارچوب آن نیز از جنس آلومینیوم می‌باشد. طراحی لاکر با توجه به استانداردهای مطرح شده توسط سازمان علوم پزشکی انجام می‌شود و در ساخت آن‌ها تمامی استانداردها رعایت می‌شود.
کمدهای بیمارستانی از استحکام بالایی برخوردار بوده و طراحی آن‌ها به گونه ‌ای است که در صورت آسیب و خراب شدن، فقط بخش آسیب دیده تعویض می‌گردد و نیازی به تعویض کل لاکر نیسست.
همچنین استانداردهای سازمان علوم پزشکی ایجاب می‌کنند که کمد بیمارستانی ارتفاعی متناسب با ارتفاع تخت داشته باشد تا بیمار بتواند به راحتی از آن‌ها استفاده کند و روی آن‌ها غذا بخورد.

 
   

لاکر کنار تخت بیمار

کمد کنار تخت بیمار از اجزایی تشکیل شده است که همه این اجزا دست به دست هم داده‌اند تا بهترین کارایی را برای بیماران داشته باشند. پایین‌ترین قسمت این کمدها، فضای زیادی برای قرار گرفتن کیف، کفش و لباس بیمار و همراه آن دارد. قسمت بالایی آن فضای کمتری دارد و وسایلی از قبیل تلفن همراه، شارژر، کتاب، عینک و داروها را می‌توان در آن قرار داد. سطح رویی این کمد به گونه‌ای طراحی شده است که بیمار بتواند از آن نیز استفاده کند و لیوان آب، دارو، خوراکی و ... را که نیاز به دسترسی سریع دارند روی آن قرار دهد. همه این ویژگی‌ها باعث شده است که این کمدها در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها به وفور یافت شوند.

کمد بیمار

چرخ‌های کمدهای بیمارستانی دارای قطرهای متفاوتی هستند و معمولا با دو قطر 5 و 7.5 به کار می‌روند، این مورد بستگی به تولید کننده و نوع کمد دارد. علاوه بر این، ارتفاع تخت نیز در انتخاب چرخ مناسب تاثیرگذار است. جنس این چرخ‌ها معمولا از پلی آمید یا PVC می‌باشد که قابل شستشو هستند. برای چنین کمدهایی معمولا از چرخ‌های فلزی استفاده نمی‌شود چرا که این چرخ‌ها سر و صدای زیادی تولید می‌کنند و امکان زنگ زدگی آن‌ها زیاد است.
چرخ‌های استفاده شده در کمدهای بیمارستانی معمولا به دو دسته تقسیم می‌شوند:

گردان ترمزدار

گردان بدون ترمز

چرخ‌های گردان ترمزدار معمولا طرفداران بیشتری دارند چون ترمز آن‌ها از حرکت ناگهانی لاکر جلوگیری می‌کند.

 
   

کمد کنار تخت بیمارستانی

امروزه کمد‌ کنار تخت بیمار یکی از تجهیزات کاربردی بیمارستان ها محسوب می‌شود. این کمدها با قابلیت جابجایی که دارند به راحتی می‌توانند در جاهای مختلف بیمارستان قرار گیرند و برای بیماران مختلف استفاده شوند. از مزایای آن‌ها فضای زیادی است که برای قرار گرفتن وسایل مختلف دارند. این کمدها قابل شستشو و ضدعفونی هستند و با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید چرا که پس از استفاده هر بیمار، ضدعفونی می‌شوند سپس در اختیار بیمار بعدی قرار می‌گیرند. سازمان علوم پزشکی برای ساخت این کمدها استانداردهایی در نظر گرفته است، برای مثال ارتفاع آن‌ها باید به اندازه ارتفاع تخت باشد و جنس آن‌ها به گونه‌ای باشد که بتوان آن‌ها را ضدعفونی کرد.
همان طور که گفته شد این کمدها دارای چرخ هستند که قابلیت جابجایی آن‌ها را فراهم می‌کند. این چرخ‌ها به گونه طراحی شده‌اند که آلودگی صوتی برای بیماران ایجاد نکنند.

2

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 1)
0%
0%
0%
100 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام خسته نباشیدجنس ایت کمد چیه؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روزبخیر جنس بدنه فایبر هست قربان

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی