به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ پلاسما 15 سانت

مدل: 15 سانت
دسته بندی: وی پک
شناسه محصول: 6084

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رول پک پلاسما اتوکلاو

  • قبل از اینکه وسایل و ابزارآلات پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار گیرند جهت جلوگیری از انتقال عفونت باید ضد عفونی شوند. حفظ سلامت بیمار در اولویت قرار دارد به همین دلیل استریل کردن ابزارآلات از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. عمل استریل کردن ابزارآلات و تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی با کمک دستگاه های مخصوصی به نام اتوکلاو انجام می شود که از تنوع گسترده ای برخوردار هستند همچنین به منظور فرآیند استریلیزاسیون باید شرایطی همچون دما، رطوبت، مدت زمان مناسب نیز در نظر گرفته شود پس دمای استریلیزاسیون باید بین 20 تا 23 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی نیز 30% تا 60% باشد و مدت زمان نیز 2 ساعت تنظیم گردد. ابزارآلات به تنهایی و بدون هیچ پوششی نمی توانند در دستگاه اتوکلاو قرار بگیرند زیرا اگر بدون پوشش مناسب باشند تنها در همان لحظه استریل هستند و با گذشت زمان مجددا حالت استریل خود را از دست می دهند. در زمان های گذشته از پارچه برای پوشش دهی استفاده می شد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولی با عنوان کاغذ وی پک جایگزین آن گردیده است. این محصول با طول و عرض های مختلف به صورت استریل و یکبار مصرف توسط شرکت های مختلف طراحی و ساخته می شود که یک نمونه از آن ها کاغذ پلاسما 15 سانت می باشد که دارای عرض 15 و طول 70 سانتی متر و جنس کاغذ آن تایوک است.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  شکل ظاهری کاغذهای وی پک همانند پاکت یا کیسه است که از اتصال یک کاغذ مدیکال و یک فیلم شفاف به یکدیگر ساخته شده است و این قابلیت را دارد تا ابزارآلات سبک با اندازه مناسب را در خود جای دهد.
    •  پاکت استریل به گونه ای است که درب آن به راحتی بسته می گردد و اجازه نمی دهد که میکروارگانیسم ها به داخل راه یافته و ابزار را آلوده نمایند پس از آنکه ابزارها با کاغذ پلاسما 15 سانت بسته بندی شدند داخل دستگاه اتوکلاو به صورت جداگانه و با فاصله چیده می شوند تا دستگاه عمل استریلیزاسیون را انجام دهد.
    •  کاغذ پلاسما 15 سانت زیر مجموعه کاغذهای پزشکی و از وسایل پزشکی کلاس یک محسوب می شود. فیلم شفاف این محصول این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بداند کدام ابزار در کدام پاکت قرار دارد و به هنگام نیاز به ابزاری خاص بتواند سریعا و بدون اتلاف وقت آن را بیابد
  •  
  • توجه:
    •  در نظر داشته باشید که به هنگام چیدمان کاغذهای بسته های نباید آن ها را بر روی یکدیگر قرار داد زیرا انباشته شدن آن ها بر روی یکدیگر مانع از انجام استریلیزاسیون صحیح می شود..
    •  کاغذ پلاسما 15 سانت را خریداری نمایید که دارای نشانگر یا همان اندیکاتور باشد زیرا نشانگر کاربر را از استریل شدن صحیح ابزارآلات پزشکی و دندانپزشکی آگاه می کند و نشان از کیفیت بالای رول استریل دارد.
  •  
  • در فروشگاه آنلاین آریا طب انواع رول های استریل اتوکلاو در مدلها و سایزهای مختلف از کمپانیهای معروف موجود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی