به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ کتابی فوکودا 10 سانت

مدل: ایرانی
دسته بندی: کاغذ پزشکی
شناسه محصول: 4626

51000

ایرانی

51000
جزییات

چینی

54000
جزییات

ACCUCHAR اکوچارت

56000
جزییات

سونومد

تماس بگیرید
جزییات

  • پاپیروس چینی
  • اکواچار چینی
  • پی ای بی ایرانی

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
100عدد به بالا 47500
60 عدد به بالا 49000
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ کتابی 10 سانت فوکودا

امواج الکتریکی قلبی بتوسط دستگاه الکترو کاردیوگرافی بروی کاغذ های خاصی ترسیم می‌شوند. این کاغذ ها شطرنجی بوده و از تعداد زیادی مربع ریز و و تعداد کمتری مربع درشت تشکیل شده اند . هر یک از ضلع مربع‌ های ریز تر، یک میلی‌ طول دارند. هر ۵ مربع ریز هم، با یک خط تیره از هم جدا شده‌ اند، در نتیجه ی آن هر ۲۵ مربع ریز تر تشکیل دهنده ی یک مربع درشت ‌تر هستند . و هر ضلع مربع‌های بزرگ تر به طور دقیق ۵ میلی ‌متر طول دارند. بر روی کاغذ الکترو کاردیوگرام، محور های افقی نشان دهنده‌ ی بعد زمانی و محور عرضی نشان دهنده‌ ی بعد ولتاژی است.

دستگاه های الکترو کاردیوگرافی به شکل استاندارد شده با سرعتی معادل ۲۵ میلی ‌متر بر ثانیه اتفاقات الکتریکی ضربانات قلبی را ثبت می‌کنند. پس هر مربع یک میلی‌ بروی محور های افقی، در حدود ۰۴/۰ ثانیه، و هر مربع ۵ میلی‌ نیز معادل ۲/۰ ثانیه می ‌باشند.

دستگاه های الکترو کاردیوگراف به نحو استاندارد شده ، به نحوی تنظیم شده اند که یک حرکت الکتریکی با دامنه ولتاژی یک میلی ‌ولتی ، موجی به مقیاس ۱۰ میلی ‌متری بر روی کاغذ های الکتروکاردیوگرام رسم خواهند کرد. بدین شکل هر مربع کوچک تر بر روی محور های عرضی، معادل ۱/۰ میلی ‌ولتی و هر مربع بزرگ تر معادل ۵/۰ میلی‌ ولت می‌باشند .اگر هیچ نوع انرژی الکتریکی نیز وجود نداشته باشد دستگاه های الکترو کاردیوگرام یک خط کاملا صاف را ترسیم می‌کنند، این خطوط خط ایزو الکتریکی نامیده می‌شود. امواج مثبت به نحوه انحراف رو به بالا از خط ایزو الکتریکی ، و امواج منفی به نحوه انحراف رو به پایینی از خط ایزو الکتریکی نمایش داده می‌شوند. ​​​​​​ . ​با سرعتی معادل ۲۵ میلی ‌متر بر ثانیه اتفاقات الکتریکی ضربانات قلبی را ثبت می‌کنند  در ابعادی  ۶۳mm* 100mm *300 sheet و بسته هایی ۱۰۰ تایی به اشکال کتابی در هر کارتن بسته بندی شده اند

 

کاغذ 63در100

شکل های  ECGو نام ‌گذاری اجزای کامل آن

موج P : با عبور کردن جریان الکتریکی از دهلیزها، اولین موج های ECG را ایجاد می شود. این موج ها P نام‌ دارند. موج P در حالتی طبیعی گرد، کاملا صاف و قرینه بوده و نشان میدهد دپولاریزاسیون دهلیزها چگونه است.

فاصله‌ ی PR : از اول موج P تا شروع شدن کمپلکس QRS به این اسم خوانده می‌شود. این فاصله ای است که نشان دهنده‌ی زمان سپری شده برای رن شدن امواج دپولاریزاسیون از دهلیزها به سمت بطن‌ها است. قسمت عمده‌ ی این فاصله ها به علت وقفه‌ی ایمپالسی در گره‌ی AV شکل می‌گیرند.

کمپلکس  QRS: از مجموع سه عدد موج تشکیل شده است و در کل نشان دهنده‌ی دپلاریزاسیون بطن‌هانیز است. اولین امواج منفی شده بعد از  P، امواج Q نام دارد. اولین امواج مثبت شده بعد از P را امواج R ، و اولین امواج منفی بعد از R را  نیز S می‌نامند. برای اینکه هر سه موج ممکن است با یکدیگر دیده نشوند، مجموعه ی این سه موج را با هم یک کمپلکس کامل QRS می‌نامند.

قطعه‌ ی  ST: از انتهای کمپلکس های QRS تا ابتدای امواج T را قطعه‌ ی ST نام‌ گذاری کرده‌اند. این قطعه نیز نشان ‌دهنده‌ی مراحل اولیه رپولاریزاسیون در بطن‌ها است.

موج T: موجی به شکل گرد و مثبت شده می‌باشد که بعد از موج QRS ظاهر می‌شود. این موج نشان دهنده‌ی مراحل آخری رپولاریزاسیون بطن‌ها است.

فاصله‌ ی  QT: از اول کمپلکس QRS تا انتهای امواج T می‌باشد و نشان دهنده‌ ی مدت زمان لازمه برای مجموع فعالیت بطن‌ها در طی یک چرخه‌ ی کامل قلبی است.

موج  U: موجی گرد شکل و کوچک می‌باشد که بعد از موج T ظاهر می‌شود. این موج همیشه کاملا دیده نمی‌شود.

نوار الکتروکاردیوگراف 10 فوکودا نوار قلب

کاغذ های پزشکی فوق در  در ابعادی ۶۳ mm* 100mm *300 sheet و بسته هایی 100 تایی به اشکال کتابی در هر کارتن بسته بندی شده اندنوارقلب های پشت مارکردار FUKUDA محصولاتی دیگر از پاپیروس می باشند که به منظور افزایش دادن کیفیت و شفافیت وضوح در چاپ از مواد اولیه ی هانسول کشور کره تهیه گردیده که در آن از مهندسی تثبیت کننده ی رنگ ها استفاده شده است ، و همچنین به دلیل کیفیت بالای آن کاملا بی پرز بوده و دارای استاندارد هایی مانند :  CE،ISO13485.  نیز میباشد . که در کل باعث بهبود یافتن عمکردی دستگاه های پزشکی اکو کاردیو گرافیک  (ECG) EKG FUKUDA و باعث دوام بیشتر آن می شود .کاغذ های پزشکی برند پاپیروس دارای بسته بندی متناسب برای جلوگیری کردن از اسیب رسیدن به  محصولات در ارسال ان می باشد .

  • کتابی

  • چینی papyrus

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی