به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ داپلر رنگی میتسوبیشی ck 700

مدل: ck 700
شناسه محصول: 2288

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ داپلر رنگی میتسوبیشی ck 700

کاغذ داپلر رنگی میتسوبیشی CK 700 محصولی از شرکت میتسوبیشی ژاپن است که دارای کیفیت بسیار عالی در زمینه این کاغذ ها است و دارای قیمت بسیار مناسب و رزولوشن بسیار عالی در این زمینه می باشد و کمک بسیار زیادی به پزشکان در حیطه تشخیص بیماری افراد می نماید کاغذ داپلر رنگی میتسوبیشی CK700 جهت تهیه گزارش تصویری در انواع پروسه های آلتراسوند سونوگرافی،آندوسکوپی، پزشکی هسته ای مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کیفیت بسیار بالایی در این زمینه می باشد . شرکت میتسوبیشی از جمله شرکت های معروفی هستند که در زمینه تولید کاغذ داپلر رنگی دارای برند بازاری می باشد و کشور ایران نیز در این زمینه بهترین وارد کننده می باشد و کمک بسیار زیادی در این زمینه به علم پزشکی نموده است. این کاغذ های داپلر رنگی دارای یکسری ویژگی هایی هستند که می توان به این موارد اشاره نمود از جمله دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت و رطوبت می باشندکه این عامل باعث افزایش تراکم و هم چنین کیفیت بالای کاغذ می شود.و هم چنین دارای لایه آنتی الکتروستاتیک می باشد  که از ایجاد جرقه بر روی سطح کاغذ جلوگیری می کند و یک تطبیق پذیری با هد پرینتر سونوگرافی داپلر رنگی دارد و در جهت کیفیت تصویر ارائه شده کمک بسیار قابل توجهی به متخصصین می نماید.

کاغذ داپلر رنگی میتسوبیشی جهت پردازش شده دستگاه های سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی استفاده می گردد و تصویر ارائه شده از این دستگاه به دستگاه پرینتر ارسال می گردد و توسط یک هد حرارتی به وسیله یک فرآیند ماتریس نقطه ای بر روی کاغذ داپلر رنگی چاپ می شود.کیفیت کاغذ سونوگرافی نیز نقش بسیار مهمی ئر ارائه تصویر دقیق و واضح ارسال شده از دستگاه سونوگرافی داپلر می نماید. و ویژگی های کاغذ داپلر رنگی میتسوبیشی بر روی کیفیت تصویر ارائه شده اثر بسیار زیادی دارد و کمک بسیار زیادی در تشخیص نوع بیماری به پزشک متخصص می کند.

  • میتسوبیشی

  • کاغذ داپلر رنگی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی