به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل ژوویدرم Volift

مدل: Volift
شناسه محصول: 5108

تماس بگیرید

  • رفع چین و چروک اطراف لب
  • تورم و کبودی کمی دارد
  • عوارض بسیار کم

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ژل ژوویدرم VOLIFT

 

ژل ژوویدرم Volift

 

 


ژل ژوویدرم VOLIFT یکی از جدیدترین زیر مجموعه های ژل ژوویدرم فرانسه بوده که از مجوزهای سازمان غذا و داروی آمریکا، CE اروپا و وزارت بهداشت ایران برخوردار می باشد بنابراین دارای کیفیتی عالی بوده که می توان آن را برای رفع خط لبخند و خطوط عمیق صورت بدون نگرانی و ترس به کار گرفت.

ماده اصلی تشکیل دهنده ژوویدرم ولیفت همچون سایر فیلرهای موجود در بازار هیالورونیک اسید بوده که باید مقدار مشخصی از آن برای رفع چین و چروک های اطراف لب و خط لبخند با زاویه مشخص به پوست تزریق گردد تا شاهد نتایج شگفت انگیز آن باشیم.

 در حوزه فیلرها می توان گفت ژل ژوویدرم VOLIFT بنا به دو دلیل اثربخشی بالا و عوارض جانبی خفیف یکی از بهترین برندها می باشد که در ساخت آن از فناوری VYCROSS کمک گرفته شده است تا پیوندهای متقاطع، غلظت HA را کاهش دهند و استفاده از آن موجب شود تا ظهور نتایج طبیعی تر در مدت زمانی کوتاه تر اتفاق افتد و با تورم و کبودی کمتری همراه باشد.

در هر بسته ژل ژوویدرم VOLIFT دو عدد سرنگ با حجم 1 میلی لیتر وجود دارد این سرنگ ها سوزن های بسیار ظریف و نازکی دارند به همین علت درد کمی را برای بیمار ایجاد می کنند. حجم تزریق بر اساس هدف مورد نظر توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.

مدت زمان مورد نیاز برای انجام تزریق صحیح حداکثر 30 دقیقه است چنانچه یک تمدید 15 روزه انجام شود نتایج آن تا 15 ماه ماندگار می مانند. ژل ژوویدرم VOLIFT به هیچ عنوان نباید برای خانم های باردار و شیرده مورد استفاده قرار گیرد همچنین لازم است تا پزشک از سوابق مصرف محصولات مشابه، سابقه آلرژی، حساسیت به هیالورونیک اسید و بیماری های سیستم ایمنی و عفونتی بیمار آگاهی داشته باشد اگر به تازگی درمان با لیزر یا عمل ساییدگی سطح پوست را مورد استفاده قرار داده اید باید از تزریق ژل ژوویدرم VOLIFT صرف نظر نمایید.

عوارض جانبی ایجاد شده بر اثر مصرف ژل ژوویدرم بسیار خفیف بوده ( قرمزی، تورم، کبودی و ... ) که پس از گذشت یک هفته بدون نیاز به درمان های خاص برطرف می شوند. تزریق فیلر ولیفت از روش های درمانی سریع، غیرتهاجمی و بسیار راحت بوده که در مدت زمانی کم شخص متقاضی را به نتیجه مطلوب می رساند به همین دلیل اکثر افراد به این روش درمان زیبایی روی می آورند نتایج حاصل از این روش اگر با کمک ژل های مارک عالی و کیفیت بالا انجام شوند طبیعی تر بوده همچنین عوارض و درد کمی را به همراه خواهند داشت اگر دارای پوست حساس و نازکی هستید قبل از تزریق می توانید از متخصص بخواهید تا از بی حسی موضعی استفاده نماید.

فیلر ژوویدرم ولیفت در درمان چین و چروک خط دهان که از گوشه لب تا پایین چانه امتداد دارد و باعث می شود تا چهره حالتی غمگین داشته باشد دارای اثرات فوق العاده ای است که رضایت هر مصرف کننده ای را به خود جلب می نماید. به هنگام خرید آنچه که از قیمت فیلر از اهمیت بیشتری برخوردار است توجه به کیفیت، برخورداری از مجوز و تاریخ مصرف دارو می باشد چنانچه تاریخ مصرف ژوویدرم ولیفت خریداری شده به پایان رسیده است باید از استفاده آن به شدت اجتناب کرد زیرا عوارض خطرناک و جبران پذیری را به دنبال خواهد داشت.

اگر به دنبال ژل با کیفیت عالی هستید اما در انتخاب فیلرهای گوناگونی که در بازار موجود است دچار سردرگمی شده اید می توانید قبل از اقدام به خرید، جهت مشاوره رایگان با متخصصین خبره آریا طب تماس گرفته و تمامی سوالات خود را با آن ها در میان گذاشته تا ضمن راهنمایی های لازم بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

 


 

  • ژوویدرم Juvederm

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی