به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چست لید اینتکو sf03

مدل: چستلید اینتکو بزرگسال sf03
دسته بندی: چست لید
شناسه محصول: 2937

2450

  • ژل جامد
  • 2023/08
  • 50*55 mm

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
برای تخفیف روی تعداد تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

چست لید اینتکو

وسیله ای کوچک اما ضروری است که در علم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد این وسیله سیم دستگاه مانیتور قلب را به سینه بیمار متصل می کند و عملکرد قلب را بر روی دستگاه به نمایش می گذارد چست لیدها در مدل ها و سایزهای مختلف توسط برندهای گوناگون ساخته و به مرحله تولید می رسند یکی از برندهای فعال در این زمینه برند INTCO می باشد که در 9 مدل و سایزهای مختلف چست لیدهای با کیفیت عالی و استاندارد جهانی تولید می کند چست لید برند INTCO در سه سایز کوچک، متوسط، بزرگ و همچنین در اشکال مختلف تولید می شوند که برای نوزادان، اطفال و بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرند این چست لیدها به صورت مناسب بسته بندی شده تا به جهت استفاده راحت باشد و نسبت به مایعات دارای نفوذ ناپذیری بالایی هستند.

قیمت چست لید اینتکو

برخی از بیماران به هنگام استفاده از چست لید ممکن است پوستشان حساسیت نشان دهد و یا دچار کهیر شود که این موضوع بیمار را ناراحت می کند کمپانی INYCO رضایت و راحتی بیمار را مد نظر قرار داده است و در ساخت چست لیدها، لاتکس و پی وی سی ( PVC ) بکار نبرده است تا حساسیتی برای بیمار ایجاد نشود فوم های چست لید برند INTCO از مرغوبیتی بی نظیر برخوردار است که در برابر مقاومت الکتریکی دارای مقاومت کمی است و عملکرد قلب را بدون ایجاد نویز به دستگاه مانیتور قلب ارسال می کند چست لید برند INTCO برای مواردی همچون تست ورزش، هولتر، ICU، CCU، اورژانس، مانیتورینگ کوتاه و بلند مدت کارایی دارد کمپانی INTCO طبق استانداردهای جهانی در جهت تولید چست لیدها گام برمی دارد به همین علت محصولات این ‌شرکت همگی از تاییدیه وزارت بهداشت و همچنین سازمان غذا و داروی آمریکا برخوردار می باشند این چست لیدها در بسته بندی های 50 عددی روانه بازار می گردند هنگام خرید چست لید به تاریخ مصرف باید کاملا دقت شود

چست لید اینتکو

چست لید INTCO SF03

یکی از مهم ترین نکاتی که در بیماران باید تحت نظر گرفت، بررسی وضعیت قلبی و ریتم قلبی آن ها است. در واقع غیر طبیعی بودن این ضربان، هشداری برای بیمار و کادر درمانی که از او مراقبت می کنند می باشد. این موضوع خصوصا در بیمارانی که قادر به بیان وضعیت جسمی خود نیستند، اهمیت دارد.

دلایل ایجاد ضربان قلب غیر طبیعی و آریتمی

یک ضربان قلب غیر طبیعی می تواند نشانه تنگی دریچه های قلب یا گرفتگی برخی از آن ها باشد. این امر خون رسانی به سایر اندام ها را مشکل می کند. حملات قلبی نیز از طریق این ریتم قابل تشخیص هستند.

ریتم غیر طبیعی ضربان قلب می تواند یکی از علائم سایر بیماری های پنهان در فرد باشد. اختلالات تیروئیدی نمونه ای از این بیماری ها است. دارو ها نیز می توانند باعث بروز مشکل در سیستم طبیعی قلب شود.

عفونت های ریوی، عفونت های خونی، کم آبی، دارو های بی اشتهایی، مصرف دخانیات و الکل، اختلالات هورمونی، کم خونی، فشار خون پایین، تب شدید، ذات الریه، سینه پهلو و مواردی از این قبیل همگی نمونه هایی از عوامل ایجاد کننده بی نظمی و غیر طبیعی شدن ضربان قلب و ریتم قلبی هستند.

به همین منظور پزشکان از سیستمی استفاده می کنند که بتوانند به صورت مداوم ضربان قلب فرد و ریتم آن را تحت نظر بگیرند. سپس این ریتم را بر روی مانیتوری به صورت نمودار به نمایش بگذارند. در ادامه با چست لید ها که از جمله اجزای به کار رفته در بررسی ضربان قلب است آشنا می شویم. سپس کاربرد و نحوه استفاده از آن را به شما معرفی می کنیم.برای نمایش ضربان قلب و سیگنال های آن، قطعاتی بر روی قفسه سینه بیمار قرار می گیرد. این قطعات در واقع سیگنال ها را به مانیتور منتقل می کنند. رابط این قطعات و مانیتور یک سیم است که از یک سو به مانیتور و از سوی دیگر به قطعه مورد نظر متصل است. این قطعات چست لید یا چست الکترود نام دارند. چست الکترود ها یک بار مصرف هستند.

این قطعات در سایز های بزرگ و کوچک بسته به سن بیمار به کار می رود. علاوه بر بزرگسالان برای بررسی سیگنال های قلبی کودکان نیز از چست الکترود استفاده می شود. بدون استفاده از چست لید ‌نمی توان وضعیت قلبی را تحت نظر گرفت.

چست لید اینتکو sf03

چست لید ها از چه جنسی هستند؟

چست لید ها عمدتا از جنس موم هستند. این ماده به چست لید خاصیت چسبناکی می دهد. به این صورت در حین استفاده به طور کامل بر روی قفسه سینه متصل می ماند. به مرور زمان و با گسترش علم و تکنولوژی، محققین در تلاش بوده اند که از موادی در ساخت این ساختار ها استفاده کنند که حساسیت ها و آسیب های بافتی را به حداقل برسانند. به همین منظور به هیچ عنوان در ساخت چست لید ها از لاتکس استفاده نمی شود.

نکته قابل توجه در رابطه با چست لید این است که در محل اتصال و در حین استفاده، ناحیه مورد نظر قادر است به تنفس پوستی خود ادامه دهد. این ساختار ها امواج الکترو کاردیو گرافی را به بهترین شکل منتقل می کنند. چسبندگی این ساختار ها در اثر گذشت زمان کاهش نمی یابد.

در یک دسته بندی بر اساس مدت زمان استفاده از چست لید ها، آن ها را به دو گروه تقسیم می کنند. چست لید های مایع و جامد، دو نوع از اجزای این دسته بندی هستند. یک چست لید مایع در مواقع اضطراری که باید در اسرع وقت سیگنال را نمایش داد به کار می رود. در سوی مقابل نوع جامد برای بررسی مداوم سیگنال قلبی بیماران به کار می رود.

پد چست لید ها از جنس فوم نفوذ ناپذیر است. بنابراین هیچ گونه ترشحات و مایعاتی از آن عبور نمی کند. این شرایط خصوصا برای استفاده از آن ها در حین جراحی در اتاق عمل اهمیت دارد. این ساختار در واقع در نقش یک الکترود عمل می کند. این ویژگی رسانایی پد، به دریافت سیگنال و انتقال آن به دستگاه کمک می کند.

چست لید اینتکو

چست لید چه کاربردی دارد؟

از چست لید ها برای بررسی وضعیت قلب در دو حالت اضطراری و مداوم و روزانه استفاده می شود. تست کاریوگرافی و تست ورزش قلب نمونه های دیگری از کاربرد این ساختار هستند. در اتاق عمل ها نیز از چست لید برای کنترل وضعیت بیمار استفاده می شود.

چست لید INTCO

یکی از برندهای معروف در زمینه ساخت چست لید، چست لید های اینتکو است. این چست لید ها مورد تائید سازمان غذا و دارو آمریکا قرار گرفته است. در ساخت تمامی چست لید های اینتکو، از جنس مرغوب استفاده شده است. به این صورت استفاده از آن هیچ گونه عارضه یا حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کند.

محصولات ساخته شده از برند اینتکو، در مدل ها و اندازه های مختلفی موجود هستند. بر حسب کاربرد و نیاز بیمار می توان مدل متناسب تر را انتخاب کرد. به طور کلی ۹ مدل از این برند در دسترس است. ساختار این چست لیدها دارای حداقل مقاومت در برابر انرژی الکتریکی می باشد. به این صورت تمامی سیگنال ها و پالس ها را با دقت کامل و بدون نویز به دستگاه منتقل می کند.

این چست لید برای انجام هولتر،تست ورزش، تست کاردیوگرافی استفاده می شود. ICU, CCU, ، اتاق عمل و اورژانس، سایر مکان هایی هستند که در آن جا به وجود و استفاده از چست لید نیاز دارند.

چست لید sf03 

یکی از انواع چست لید های اینتکو، چست لید sf03 است. این دسته از چست لید ها با ظاهر دایره ای، تمامی ویژگی های یک چست لید مناسب و مرغوب را دارا می باشند. ضخامت مورد استفاده در این مدل از چست لید ها به گونه ای است که جریان الکتریکی را به خوبی منتقل می کند.

جهت استفاده از این چست لید ها پزشک در ابتدا از مقداری ژل در محل مربوطه استفاده می کند. این ژل ها در دو نوع مایع و جامد هستند و هر یک کاربرد ویژه ای دارند. به طور کلی این ژل ها در رسانایی و بهبود عملکرد چست لید تاثیر گذار هستند.

با توجه به کاربرد چست لید ها و اهمیت آن ها، کیفیت بالای چست لید خریداری شده از اهمیت زیادی برخوردار است. همان طور که می دانید چست لید های اینتکو sf03 , دارای تائیدیه FDA آمریکا هستند و جز با مفید ترین و‌مرغوب ترین محصولات موجود در زمینه پزشکی هستند. این چست لید ها در اکثر فروشگاه های معتبر در دسترس  قرار دارند.

  • چین

  • ژل جامد

  • 50 عدد

  • 2000 عدد

  • 50*55 mm

3.3

میانگین امتیاز

66.7%توصیه شده(2 از 3)
33.3 %
0%
33.3 %
33.3 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام خسته نباشید من از کیفیت اینتکو راضی بودم واقعا موجود نمیکنید دیگه؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روزبخیر ، فعلا موجودی نداریم متاسفانه انشالله وارد بشه حتما داخل سایت موجود میکنیم

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    از کیفیت راضی بودم فقط لطفا سایز نوزاد رو موجود کنید مرسی

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بزودی موجود میشه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    کیفیت عالی بود فقط کاش یکم زودتر می فرستادی

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روزبخیر عذر خواهی میکنم اگر دیر به دستتون رسیده

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی