به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چسب ضد حساسیت 3m

مدل: میکروپور 2.5 سانت
دسته بندی: چسب
شناسه محصول: 5878

57000

میکروپور 2.5 سانت

57000
جزییات

شیشه ای 2.5 سانت

تماس بگیرید
جزییات

شیشه ای 1.25سانت

تماس بگیرید
جزییات

میکروپور 1.25 سانت

29000
جزییات

  • دارای لاتکس طبیعی
  • قابلیت انعطاف پذیری بالا
  • بسته 12 عددی

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

همان طور که از اسم این چسب ها پیداست ضد حساسیت می باشند و در ساخت آن ها از لاتکس طبیعی استفاده نشده است. نیازی نیست که نگران آثار بر جا مانده از چسب باشید زیرا زمانی که چسب را از روی پوست بر می دارید هیچ گونه اثری از چسب روی پوست تان باقی نخواهد ماند. بعد از عمل هایی نظیر رینوپلاستی، می توانید از چسب های ضد حساسیت 3M میکروپور استفاده کنید. برای نگه داشتن لوله تراشه یا آنژیوکت در محل خود هم می توانید این چسب ها را به کار ببرید.

چسب ضد حساسیت میکروپور

  • چسب ضد حساسیت میکروپور کاغذی 2.5  3 Mسانت  کاملا ضد حساسیت بوده و مناسب  برای تمام پوست های حساس ازجمله کودکان و سالمندان می باشد

  • ابعاد این چسب ۲.۵ سانتی متر ‌در ۹.۱ میلی متر می باشد و قابل استفاده توسط خانم ها و آقایان می باشد. علاوه بر قسمت های ذکر شده، امکان استفاده از این نوع چسب در قسمت های متحرک بدن (نظیر گردن و مفاصل تحتانی) نیز وجود دارد. از آن جایی که این چسب کاغذی می باشد، سبب بروز هیچ گونه حساسیت و عارضه پوستی نخواهد شد.
  • مزایا:
    • آیکون تیک سبز به دلیل عدم استفاده از لاتکس طبیعی در ساخت این نوع چسب ها از ایجاد هر گونه آلرژی و حساسیت بر روی پوست بیماران جلوگیری مس شود.
    • آیکون تیک سبز ساختار کاغذی این نوع چسب ها باعث می شود که در هنگام جدا شدن از پوست هیج گونه آثاری از لایه چسب بر روی پوست بیمار باقی نگذارد.
    • آیکون تیک سبز هم چنین از آسیب به پوست جلوگیری می کند به همین خاطر به این نوع چسب ها اصطلاحا پوست دوست گفته می شود زیرا هیچ گونه ضرری برای پوست ندارد.
    • آیکون تیک سبز قدرت چسبندگی نرم و قابلیت انعطاف پذیری
    • آیکون تیک سبز مقرون به صرفه

چسب ضد حساسیت 3m

چسب ضد حساسیت ۳m میکروپور

  • از این نوع چسب ها به دلیل استریل بودن کاملشان و نوع ساختار کشسان بودن آن ها می توان جهت:

    • آیکون تیک سبز پانسمان کردن زخم بعد از اعمال جراحی مانند قلب، کلیه، دربخش اطفال، ارولوژی،اورژانس، ارتوپدی و سایر بخش ها استفاده کرد.
    • آیکون تیک سبز فیکس کردن لوله های درمانی،پانسمان ها و کتترها در بخش های ارولوژی و قلب و دیالیز و مراقبت های ویژه ودرمان و سایر بخش ها از این نوع چسب های کاغذی استفاده نمود.

قیمت چسب ضد حساسیت میکروپور

این چسب ها به خاطرعدم استفاده از لاتکس طبیعی در نوع ساختارشان کاملا ضد حساسیت بوده و هیچ گونه عارضه پوستی برای بیماران ایجاد نمی کند و به خاطر همین ویژگی می توان از این نوع چسب ها در دامنه وسیعی از استفاده های خانگی، بخش های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ها (بخش مراقبت های ویژه، دیالیز، قلب، اطفال، ارتوپدی، جراحی ) استفاده نمود. ویژگی این چسب ها در هنگام جدا شدن از محل زخم این است که بدون هیچ گونه آثاری از لایه چسب از روی پوست جدا می شود و خیلی مقرون به صرفه است. قابل استفاده در نواحی مختلف بدن و جاهای متحرک بدن مانند گردن و مفاصل تحتانی می باشد. برای نگه داشتن انواع تیوپ ها و کتترها بر روی پوست استفاده می گردد.قابل استفاده به همراه دامنه وسیعی از لوازم استومی است. برای پوست های حساس استفاده می شود. 

چسب بینی 3m اصل

چسب ضد حساسیت میکروپور کاغذی 1.25 سانت 3M به دلیل ساختار کاغذی ای که دارند به راحتی می توان از آن ها در کلیه پانسمان های بعد از اعمال جراحی استفاده نمود و هیچ آلودگی و حساسیت بر روی پوست بیمار ایجاد نمی کند. قابلیت چسبندگی نرمی که این چسب ها دارند باعث می شود که پوست در محل زخم به راحتی تنفس داشته باشد و از ایجاد هر گونه خون مردگی و لخته خون و تجمع مایعات در محل زخم جلوگیری می کند. برای ثابت نگه داشتن انواع پانسمان ها و ملحقات درمانی مانند کتترها و لوله های درمانی بسیار کارآمد است. از این نوع چسب های کاغذی برای استفاده در منزل و کلیه بخش های بیمارستان از جمله دیالیز، اورژانس، رادیولوژی، ارتوپدی و بخش مراقبت های تخصصی استفاده نمود.

نمایندگی چسب ضد حساسیت 3m

چسب ضد حساسیت میکروپور کاغذی 1.25 سانت 3M ضد حساسیت و آلرژی بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای چسب های زینک اکساید بوده که می توان از آ نها برای فیکس کردن انواع پانسمان ها،لوله های درمانی مانند تراشه و آنژیوکت و ... استفاده کرد. ابعاد این چسب ۱.۲۵ سانتی متر ‌در ۹.۱ میلی متر می باشد. چسبندگی چسب نسبتا ملایم بوده و در برابر رطوبت و چربی پوست مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این چسب سفید رنگ می باشد.

نکته: هر دو مدل این چسب ها مناسب پوست های حساس می باشند. از آن جایی که از موادی به جز لاتکس طبیعی در ساخت آن ها استفاده شده است بعد از استفاده هیچ نوع آلرژی و حساسیت پوستی را تجربه نخواهید کرد.

چسب بینی 3m سبز

  •  جنس این چسب ها از پلی اتیلن بوده که نسبت به هوا و بخار آب نفوذناپذیر است و به پوست اجازه می دهدکه به راحتی تهویه داشته باشد

  •  از ایجاد رطوبت جلوگیری می کند و به خاطر همین اگر در صورت استفاده از دامنه وسیعی بر روی پوست و استفاده طولانی مدت هیچ گونه خون مردگی و مایعی در محل زخم جمع نمی شود و محل زخم کاملا خشک باقی می ماند و هیچ گونه افتادگی رخ نمی دهد.
  •  نگهدارنده خیلی عالی در هنگامی که بیمار در معرض رطوبت قرار می گیرد و از حرکت بدون پلاستیک جلوگیری می کند.
  •  از هر گونه آبدهی و ترشح زخم جلوگیری می کند.

انواع چسب تری ام

چسب ضد حساسیت میکروپور کاغذی 1.25 سانت 3M را برای جوش هایی که خطر ترکیدگی دارند هم می توان استفاده نمود و خاصیت ضدآلرژی بودن این نوع چسب ها این امکان را فراهم می آورد که برای تمام بیماران حساس و بیماری های خاص استفاده نمود و کاملا با تمام پوست ها سازگار است و مورد مصرف عموم است و کاملا ضد حساسیت بوده و در آن از لاتکس طبیعی استفاده نشده که هیچ گونه آسیبی به پوست در محل زخم ایجاد نمی کند. در هنگام تعویض پانسمان از محل زخم به راحتی جدا شده و هیچ گونه اثری از لایه چسب بر روی پوست باقی نمی گذارد و هیچ درد و کشش پوستی برای بیمارانی که پوست نازک  و حساسی دارند ایجاد نمی کند.

چسب ضد حساسیت 3m

چسب بینی میکروپور 3m

این چسب ها، قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند و نرم و منعطف می باشند. از آن جایی که نحوه طراحی این چسب ها به گونه ای است که هوا اجازه نفوذ را دارد، قسمتی از بدن که از چسب روی آن استفاده شده عرق نخواهد کرد. برای این که پانسمان ها یا تجهیزات پزشکی (همچون کاتترها یا لوله ها) را در محل درمان نگه دارید، می توانید از چسب های ضد حساسیت استفاده کنید.

خرید چسب ضد حساسیت 3m

  • استفاده خانگی
  • امور پرستاری و پزشکی
  • اورژانس
  • جراحی
  • ارتوپدی
  • بخش مراقبت های ویژه
  • بخش مراقبت قلب
  • افراد دیالیزی
  • رادیولوژی

چسب ضد حساسیت تری ام

از جمله ویژگی های چسب های ضد حساسیت 3M میکروپور می توان به این موارد اشاره کرد:

  • آیکون تیک سبزضد آلرژی
  • آیکون تیک سبزقابل استفاده توسط بیمارانی که حساس هستند و یا از بیماری های خاص رنج می برند.
  • آیکون تیک سبزدارای تاییدیه سازمان غذا و دارو
  • آیکون تیک سبزقیمت مقرون به صرفه
  • آیکون تیک سبزقابل استفاده در تنوعی از زمینه ها توسط افراد گوناگون
  • آیکون تیک سبزامکان نگه داشتن لوله ها و کاتترهای درمانی روی پوست
  • آیکون تیک سبزامکان استفاده از آن به همراه لوازم استومی وجود دارد.
  • آیکون تیک سبزامکان استفاده حتی توسط افرادی که پوست بسیار حساس دارند.
  • آیکون تیک سبزدارای جنس کاغذی

قیمت چسب ضد حساسیت تری ام

چسب ضد حساسیت تری ام اولین نوارهای کاغذی جراحی همه منظوره هستند. این نوار کاغذی ضد حساسیت و بدون لاتکس، روی پوست ملایم است، اما به خوبی می‌چسبد و پس از برداشتن، حداقل چسب را برای استفاده ایمن و بدون دردسر باقی می‌گذارد.

چسب تری ام رنگ پوست

یک نوار چسب جراحی مقرون به صرفه، همه کاره و قابل تنفس. موجود در رنگ سفید یا بژ. این محصول در دو سایز پهن و باریک ضد رطوبت و نرم بوده و مناسب برای جراحی بینی و نگهداری از انواع پانسمان ها می باشد.

چسب تری ام اصل

چسب تری ام یک نوار کاغذی ضد حساسیت است که روی پوست ملایم است اما به خوبی می‌چسبد و پس از برداشتن حداقل چسبندگی باقی می‌ماند. این نوار جراحی تنفسی و اقتصادی برای استفاده عمومی در نظر گرفته شده است و با لاتکس یا لاستیک طبیعی ساخته نشده است.

چسب تری ام بینی

علاوه بر این، چسب های ریز منافذ جایگزین خوبی برای چسب های قدیمی هستند که برای چسباندن باند استفاده می شوند. این چسب ها به راحتی از روی پوست پاک می شوند و هیچ اثری باقی نمی گذارند. چسب های ریز متخلخل هیپوآلرژنیک از کاغذهای بدون پرز و بدون لاتکس ساخته شده و در رنگ سفید موجود است.

چسب تری ام شیشه ای

این چسب ها با قدرت چسبندگی نرم و قابلیت انعطاف پذیری که دارند باعث می شود که نفوذ هوا به داخل پوست به راحتی انجام پذیرد و از هر گونه رطوبت و تعریق بر روی محل زخم جلوگیری می کند و از ایجاد هر گونه عفونت جلوگیری می کند و باعث می شود کاملا محل زخم خشک باقی بماند.

قیمت چسب تری ام بینی

چسب 3M را با دقت و به طور یکنواخت روی سطح خشک و تمیز پوست بینی بمالید. موقعیت چسب را بگیرید و از مرکز به پایین فشار دهید. چسبندگی را با مالش یا فشار محکم روی پشت نوار به حداکثر برسانید. هرگز به نوار فشار وارد نکنید. این می تواند باعث ایجاد تاول یا پارگی در پوست شود. برای برداشتن نوار، آن را نزدیک سطح پوست در جهت رویش مو نگه دارید و به آرامی بکشید. هنگام برداشتن چسب، پوست را با انگشت خود نگه دارید.

چسب تری ام مژه

در بین تمام نوارهای پزشکی 3M، چسب تری ام مژه کمترین چسبندگی را به پوست خشک دارد. با این حال، بهتر به پوست مرطوب و سپس خشک می چسبد. می‌توانید چسبندگی را با فشار ملایم اما محکم چسب روی پوستتان، یا با مرطوب کردن پوست با آب، خشک کردن و سپس زدن نوار، افزایش دهید. اکثر افراد در عرض 5 دقیقه متوجه افزایش عضویت می شوند.
از جمله مهم ترین و پرکاربردترین ابزار پزشکی می باشند که به شما امکان نگهداری لوله ها و کاتترهای گوناگون را می دهند. به همین دلیل است که در زمینه پزشکی به طور گسترده از این چسب های ضد حساسیت استفاده می کنند. این چسب ها همچون بسیاری دیگر از ابزار پزشکی دارای انواع مختلفی هستند. از آن جایی که انواع معمولی چسب ها برای کودکان و افرادی با پوست حساس مناسب نیستند، این افراد می توانند از چسب های ضد حساسیت استفاده کنند.

اگر از چسب معمولی استفاده کنید، بعد از جدا کردن چسب جای آن روی پوست تان باقی می ماند، به همین علت است که چسب های ضد حساسیت طراحی شدند تا احتمال بروز این اتفاق را به حداقل برسانند. این چسب ها در طول ها و عرض های مختلفی در دسترس می باشند. از جمله پر کاربردترین آن ها می توان به چسب های ضد حساسیت 3M (ترنسپور) شفاف 2.5 و 1.25 ساخت کشور آلمان اشاره کرد. این چسب به پوست هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد کرد.

چسب ضد حساسیت شیشه ای

چسب ضد حساسیت ترانسپور شیشه ای 2.5 سانت 3M با قدرت چسبندگی نرم و خاصیت کشسانی که در ساختار آن وجود دارد از آن می توان در دامنه وسیعی از مصارف پزشکی مورد استفاده قرار داد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

برای پانسمان کردن بعد از کلیه اعمال جراحی و برای فیکس کردن تمام کتترها و پانسمان های روی زخم و تمام لوله های درمان بیمار استفاده کرد بدون هیچ گونه اثر درد و عارضه پوستی بر روی بدن بیمار. به خاطر نوع ساختاراین چسب ها در هنگام جداسازی از روی پوست هیچ گونه علائمی از باقیمانده چسب بر روی پوست باقی نمی گذارد و به راحتی از روی پوست جدا می شود.


ویژگی ضدحساسیت بودن چسب ضد حساسیت ترانسپور شیشه ای 2.5 سانت 3M  به خاطر عدم استفاده از لاتکس طبیعی  در ساختارشان است و بسیار کارآمد برای تمام پوست های حساس است و از آنجایی که قیمت بسیار خوبی دارد دامنه مصرفی گسترده ای در بیمارستان ها و در کلیه بخش های بیمارستانی از جمله بخش قلب،ارولوژی،اطفال، بیماران خاص و اورژانس و حتی در مصارف خانگی هم می توان استفاده نمود و هیچ گونه آلودگی و حساسیتی بر روی پوست بیمار ایجاد نمی کند و به راحتی می توان در نواحی بدن بیمار ازآن استفاده نمود.هم چنین قابل استفاده در دامنه متنوعی از لوازم استومی است. قابلیت نفوذپذیری این چسب ها این امکان را به  پوست بدن بیمار می دهد تا بتواند تنفس پوستی داشته و از ایجاد رطوبت و تعریق در ناحیه زخم بدن جلوگیری کند و از از اینکه در زیر پانسمان مایعات ویا ترشحات خون جمع شود جلوگیری کند.
این چسب ضد حساسیت را در اتاق عمل، برای امور شیمی درمانی، تزریقات و کاتتراسیون یا سوند گذاری مورد استفاده قرار می دهند. طول آن ۹ متر و عرض آن ۲.۵ سانتی متر می باشد.
ضد آب بودن این چسب سبب شده است که آب نتواند به راحتی به زخم روباز وارد شود و احتمال ایجاد عفونت به حداقل برسد. به علاوه این چسب اجازه نفوذ خون یا مایعات ترشح شده از بدن به بیرون را نخواهد داد.
از آن جایی که لاتکس طبیعی سبب ایجاد حساسیت پوستی در بسیاری از افراد می شود، این چسب ها بدون لاتکس بوده و در نتیجه گزینه ضد حساسیتی در نظر گرفته می شوند.
از دیگر قابلیت های این محصول می توان به نحوه استفاده آسان اشاره کرد، در نتیجه کادر درمان می توانند به راحتی و بدون بروز هیچ مشکلی از آن برای بیماران استفاده کنند. این چسب به علت ضد حساسیت بودن تبدیل به گزینه بسیار محبوبی شده است.
ویژگی های چسب ضد حساسیت ترانسپور شیشه ای 2.5 سانت 3M

 برای تمام نواحی بدن و قسمت های متحرک بدن از جمله مفاصل و قسمت هایی که سخت پانسمان نگه داشته می شود مانند ناحیه گردن و پاشنه پا می توان از این نوع چسب ها استفاده کرد.
 کاملا بهداشتی و مقرون به صرفه است.
 در هنگام تعویض پانسمان به راحتی از محل زخم جدا می شود و هیچ گونه اثری از چسب و یا کشش پوستی برای بیمارانی که پوست های حساسی دارند ایجاد نمی کند.
 از ایجاد ترشحات خون بر روی پوست جلوگیری می کند.
 قابل استفاده برای فیکس کردن تمام تیوب ها و کتترها بر روی محل زخم بدون هیچ گونه تحرک و اسیب بر روی محل زخم  قابل استفاده است.
 این نوع چسب ها در انواع کاغذی و شیشه ای و پارچه ای در تمام داروخانه ها به فروش می رشد و قیمت بسیار خوبی دارد.
 این گونه از چسب ها از جنس پلی اتیلن بوده و خاصیت کاملا بهداشتی برای انواع پانسمان ها را دارد و برای فیکس کردن انواع پانسمان ها بر روی زخم های بدن مورد استفاده قرار می گیرد.
 به پوست اجازه تهویه و عبور رطوبت حاصل از تعریق بدن را می دهد.
 اگر یک بیمار به مدت طولانی برای دوره درمان مجبور به استفاده از این نوع چسب ها باشد هیچ گونه افتادگی بر روی محل زخم بروز نخواهد کرد و به راحتی پانسمان بر روی محل زخم ثابت نگه داشته می شود حتی اگر در دامنه وسیعی از سطح بدن از این چسب استفاده گردد.
چسب ضد حساسیت ترانسپور شیشه ای1.25  سانت 3M

 چسب ضد حساسیت ترانسپور شیشه ای 1.25 سانت 3M ، یک نوع چسب ضد حساسیت با قابلیت ارتجاعی و کشسانی بالا که در تمام پانسمان ها می توان از آن استفاده کرد که میتوان به مواردی از جمله بعد از اعمال جراحی،بخش های تخصصی قلب و عروق،رادیولوژی،مراقبت های ویژه و بخش اطفال و سایر بخش های بیمارستان اشاره کرد و به خاطر مقرون به صرفه بودن این نوع چسب ها میتوان آن را در مصارف خانگی هم استفاده نمود و هیچ گونه حساسیتی برای پوست های کودکان و بیماران در منزل به خصوص سالمندان ندارد. ویژگی ضد حساسیت بودن این نوع چسب ها به خاطر نوع مواد پلی اتیلنی است که در ساخت آن استفاده شده است و این قابلیت رو به چسب می دهد که هیچ گونه ضرری برای هیچ گونه پوستی ایجاد ننماید. چسب ضد حساسیت ترانسپور شیشه ای 1.25 سانت 3M به صورت رولی تولید می شود و به راحتی قابل برش بوده و می توان از آن بدون هیچ گونه آلودگی استفاده کرد و پانسمان را بر روی محل زخم فیکس کرد و در هنگام تعویض پانسمان به راحتی از روی پوست جدا می شود و بیمار هیچ گونه دردی ندارد چون این چسب ها ضد حساسیت هستند می توان در تمام نواحی بدن و نقاط حساس بدن هم به راحتی از آن استفاده کرد، البته این نوع چسب ها استریل نمی باشند و نباید از آن ها برای زخم های باز و محل ورود آنژیوکت ها استفاده نمود زیرا احتمال عفونت های داخلی وجود دارد.قدرت چسبندگی نرمی که در این چسب ها وجود دارد این امکان را به مصرف کننده می دهد تا به راحتی پانسمان روی محل زخم را فیکس کند و از جابه جا شدن پانسمان جلوگیری کند .
 ویژگی های  چسب ضد حساسیت ترانسپور شیشه ای 1.25 سانت 3M :
خیلی ارزان و مقرون به صرفه است و به راحتی می توان از تمام داروخانه ها تهیه کرد.
به هنگام جداسازی از روی پوست هیچ اثری از لایه چسب بر روی پوست باقی نمی گذارد و خیلی راحت از روی پوست جدا می شود.
در تمام نواحی بدن و در مقاصد مختلفی می توان از آن استفاده کرد به خصوص نواحی متحرک بدن مانند مفاصل وناحیه گردن و پاشنه پا.
برای فیکس کردن انواع پانسمان ها بر روی زخم و هم چنین انواع کتترها و تمام تیوب ها مورد استفاده قرار می گیرد.
برای دامنه متنوعی از لوازم استومی می توان از این نوع چسب ها استفاده کرد.
برای تمام پوست های حساس قابل استفاده بوده و هیچ گونه عارضه پوستی برای بیمار ایجاد نمی کند.
دارای تنوع بسیار بالایی است که می توان به این موارد اشاره کرد انواع کاغذی،شیشه ای و پارچه ای.
این چسب ضد حساسیت 3M دارای عرض 1.25 و طول ۹ متر می باشد. این چسب باکیفیت می تواند به خوبی لوازم استومی را روی پوست تثبیت کند.
هوا به طور مناسب از دو طرف این چسب ها رد و بدل خواهد شد، در نتیجه فرد بعد از استفاده از آن ها عرق نخواهد کرد. چسب های کمی وجود دارند که دارای این قابلیت می باشند.
ویژگی های منحصر به فرد این چسب های ضد حساسیت سبب شده که در مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار بگیرند.
از دیگر ویژگی های این چسب می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. این ویژگی اهمیت زیادی دارد زیرا در صورتی که مایعات امکان نفوذ به چسب را داشته باشند احتمال ایجاد عفونت بالا خواهد بود. در ساخت این چسب ها استانداردهای لازم رعایت شده اند و بسته بندی آن ها به گونه ای است که به راحتی آلوده نخواهند شد.
چسب ضد حساسیت ترانسپور شیشه ای 3m
با توجه به استفاده های فراوانی که از انواع چسب ها در زمینه پزشکی می شود و با توجه به کیفیت محصولات و کاربرد ان ها یکی از محصولاتی که در این بخش به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت چسب ضد حساسیت ترانسپور شیشه ای 3m می باشد که در تهیه این چسب از مرغوب ترین الیاف استفاده شده است که قدرت چسبندگی نرم، بسیار منعطف و با قابلیت نفوذ هوا را داراد که از آن برای نگه داشتن انواع پانسمان ها و ملحقات درمانی (مانند کتترها) بسیار مورد توجه قرار می گیرد. با توجه به نوع مصرفی این جسب ها ابعاد 1.25 سانتی متر در 9.1 متر می باشد  چسب شیشه ای ضد حساسیت و بدون استفاده از لاتکس طبیعی با برداشتن چسب از روی پوست اثر چسب باقی نمی ماند قابل استفاده در مقاصد مختلف و متنوع قابل استفاده برای پوست های حساس بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد این نوع چسب ها دارای انواع مختلفی مانند کاغذی (Micropore ) ، شیشه ای ( Transpore ) و پارچه ای ( Medipore )وجود دارند همان طور که گفتیم از این وسیله کمکی در دامنه وسیعی از استفاده های خانگی، پرستاری و تخصصی (قلب، مراقبت، دیالیز، اورژانس، جراحی، رادیولوژی، اطفال، ارتوپدی، مراقبتهای ویژه و درمان) می توان استفاده کرد. البته این نوع چسب ها استریل نمی باشند و نباید از آن ها برای زخم های باز و محل ورود آنژیوکت ها استفاده نمود زیرا احتمال عفونت های داخلی وجود دارد.
مهم ترین ویژگی های چسب ضدحساسیت ترانسپور شیشه ای 3m

ضد حساسیت و بدون استفاده از لاتکس طبیعی می باشد
با برداشتن چسب از روی پوست اثر چسب باقی نمی ماند
بسیار مقرون به صرفه می باشد
قابل استفاده در مقاصد مختلف و متنوع است
قابل استفاده برای نگه داشتن انواع تیوب و کتتر روی پوست می باشد
قابل استفاده به همراه دامنه متنوعی از لوازم استومی است
قابل استفاده برای پوست های حساس می باشد
در بسته 12 عددی برای عرض 2.5 سانتیمتر 24 عدد برای عرض 1.25 است
 قابل انتخاب در انواع کاغذی (Micropore)، شیشه ای (Transpore) و پارچه ای (Medipore)

  • چسب ضد حساسیت

  • 3M

4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
100 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خوب بود و حساسیتی ایجاد نکرد

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی