به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چسب آنژیوکت tg med

مدل: چسب آنژیوکت TG MED
دسته بندی: چسب
شناسه محصول: 3220

تماس بگیرید

  • 6*8
  • بسته های 50 عددی
  • کارتن 2000 تایی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

چسب آنژیوکت TG MED

چسب آنژیوکت TG MED یکی از انواع آنژیوکت ها است که برای تزریق های طولانی مدت سیاهرگی داروها و سایر داروهای تزریقی یا ترکیبی ار این دو برای بیمار مورد استفاده قرار می گیرد.این آنژیوکت ها یکسری لوله های قابل انعطاف هستند که به وسیله یک سوزن کوچک به داخل سیاهرگ متصل می شود. هم چنین این محصول برای بی حسی اسپاینال،بیوپسی،اپیدورال و کادال هم مورد استفاده قرار می گیرد.آنژیوکت ها به وسیله سوزن متصل به آن وارد رگ شده و قسمتی که پلاستیکی است و خیلی ظریف است داخل رگ باقی می ماند.

چسب برانول tg med

از کاربردهای چسب آنژیوکت TG Med در بخش مراقبت های ویژه نوزادان نارس است. تمام نوزادان بستری در این بخش یکسری داروهای محلول یا مایعات مغذی را جهت درمان دریافت می کنند که این نوع چسب ها کاربرد بساری در این بخش دارد که بیشتر محل استفاده این چسب ها روی دستها یا بازوهای بیمار قرار دارد اما ممکن است گاهی به دلیل ضعیف بودن رگ از رگهای پا،ساق پا و یا حتی روی سر نوزادان تزریق رگ انجام گیرد. گاهی اوقات بر اساس شرایط بیمار ممکن است حجم بیشتری از مایعات و یا دارو به بدن بیمار انتقال یابد به خاطر همین باید مسیر وریدی بزرگتری در دسترس باشد که به این ورید های مخصوص مسیر مرکزی هم گفته می شود چرا که آنژیوکت ها در رگ های بزرگتر و مرکزی تر بدن مانند گردن و یا کشاله ران قرار می گیرد.

چسب آنژیوکت تی جی مد

برای استفاده از چسب آنژیوکت TG Med بعد از این که پرستار محل تزریق و رگی که باید تزریق را انجام دهد انتخاب کرد ، ابتدا گارو را بسته و محل انتخابی تزریق رگ را با پنبه به الکل آغشته کرده و محل مورد نظر را کاملا ضد عفونی می کند و در این مرحله چسب آنژیوکت را از پگ بیرون می آورد و سپس محافظ سر سوزن را از روی پگ برداشته ودر اینجا باید نوک سوزن و قسمت پلاستیکی همراه آن را وارد پوست و رگ بدن بیمار کند اگر در این مرحله در انتهای چسب آنژیوکت خونی را مشاهده کند باید یک مقدار از سوزن آنژیوکت رااز داخل قسمت پلاستیکی بیرون بکشد و قسمت پلاستیکی را تا نزدیک به محل اتصال قسمت پرولنه ای وارد رگ کند. زمانی که قسمت پروانه ای را باز نمود در این مرحله باید آنژيوکت را با چسب به پوست محکم کند در این مرحله سوزن را از رگ بیمار خارج می کند و قسمت رابط سرم یا ست خون را به چسب آنژیوکت وصل می کند. اگر در این مرحله نیاز است که دارو تزریق شود می تواند با باز کردن دریچه رنگی روی آنژیوکت دارو را به داخل رگ تزریق نماید.

  • چسب آنژیوکت

  • TG MED

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • آقای دکتر ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۵

    فوق العادست چسب های برانول

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی