به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چسب آنژیوکت هیدروفیلم آی وی کنترل

مدل: Cosmopor I.V
دسته بندی: چسب
شناسه محصول: 3226

تماس بگیرید

  • فیکس کردن آنژیوکت
  • فیکس کردن انواع سوندها وکاتترها

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

چسب آنژیوکت هیدروفیلم آی وی کنترل هارتمن  Cosmopor I.V

چسب آنژیوکت هیدروفیلم آی وی کنترل کاملا استریل بوده و برای ثابت نگه داشتن آنژیوکت ها در موقع تزریق استفاده می گردد. این نوع چسب ها قابلیت نفوذپذیری هوا را دارند و به خاطر همین از ایجاد هر گونه تعریق و رطوبت و ترشحات خونی در محل تزریق جلوگیری می کند و هم چنین از ورود هر گونه گرد و غبار و ریز گرد ها بر محل زخم ممانعت می کند. چسب آنژیوکت هیدروفیلم آی وی کنترل کاملا ضد حساسیت بوده و برای تمام پوستهای حساس بیماران می توان از آن استفاده نمود و هیچ گونه عوارضی برای پوست بیماران به خصوص نوزادان و سالمندان ایجاد نمی کند و خلی از فرآیندهای تزریق را آسان می کند.چسب آنژیوکت برای فیکس کردن تمام آنژیوکت ها مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع پانسمان ها برای ثابت نگه داشتن انواع سوندها و کتترها می توان از آن استفاده نمود. این نوع چسب ها یک ساختا ربافنه نشده ای دارند که دارای چسب ضد حساسیت بوده که کاربرد آن را در بسیاری از فرآیندهای پانسمانی راحت تر می کند.این پانسمان ها علاوه بر فراهم کردن شرایط کاملا استریل برای محل تزریق بیمار می تواند تمام ترشحات احتمالی خون و مایعات را کنترل کند.

 ویژگی چسب آنژیوکت هیدروفیلم آی وی کنترل این است که طوری تهیه شده است که کاملا از الیاف بافته نشده کاملا استریل ساخته شده اند و این ویژگی چسب آنژیوکت موجب کاربرد راحت تر آن در محیط های بیمارستانی شده است. در واقع استفاده از این نوع چسب ها بسیار راحت بوده و هر شخصی به راحتی می تواند از آن استفاده نماید.از چسب آنژیوکت هیدروفیلم برای پانسمان کردن بسیاری از محل های ورودی انواع کانول ها و کتترها و آنژیوکت ها می توان استفاده نمود. و هیچ گونه علائم عفونتی و حساسیت برای پوست بیماران ایجاد نمی کند. این چسب ها کاملا مقرون به صرفه هستند و می توان به راحتی آن را تهیه نمود.

  • چسب آنژیوکت

  • هارتمن

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی