به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پک سوزن یکبار مصرف بیوتی پن

مدل: سوزن یکبار مصرف beauty pen
دسته بندی: ابزار زیبایی
شناسه محصول: 6317

تماس بگیرید

  • داخل هر یک بسته حاوی 10 عدد سوزن میباشد.
  • قابل استفاده در بیوتی پن سه زمانه ، بیوتی پن شش زمانه ، بیوتی پن نه زمانه
  • یکبار مصرف

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سوزن یکبار مصرف بیوتی پن قلم پاک سازی پوست بسته 100 عددی

توضیح سوزن یکبار مصرف بیوتی پن : بیوتی پن یک دستگاه پرتابل دستی می باشد که به منظور برداشتن تاتو، خال، کک و مک، زگیل و ضایعات پوستی طراحی و ساخته شده است. این دستگاه درمان را به سرعت بدون آسیب رساندن به پوست و ایجاد خونریزی انجام می دهد. بیوتی پن دستگاهی سبک و قابل حمل می باشد که از ایمنی بالایی برخوردار بوده و عوارضی را به دنبال نخواهد داشت. این دستگاه سه درجه قدرت متنوع برای پوست های مختلف دارا می باشد درجه ضعیف آن برای رفع کک و مک و درجه قوی آن جهت برداشتن خال تعبیه شده است. برای درمان با دستگاه بیوتی پن نیازی به استفاده از بی حسی تزریقی نمی باشد اما اگر بیمار تمایل به استفاده از بی حسی داشته باشد می توان از بی حسی پمادی یا بی حسی آیس کمک گرفت. تکنولوژی منحصر به فرد یون الکتریکی که در دستگاه به کار گرفته شده است فرد را دچار برق گرفتگی نمی کند. دستگاه بیوتی پن دارای مدل های مختلف از جمله مدل آنالوگ، سه زمانه، شش زمانه و نه زمانه می باشد. سوزن های این دستگاه نیز در سه مدل طراحی و تولید شده اند که ظریف ترین نوع آن لکه های قهوه ای و تاتوهای کوچک را پاک می کند و سوزن های ضخیم تر برای برداشتن انواع خال و زگیل کارایی دارند که سایز هر سوزن با توجه به اندازه خال و زگیل انتخاب می شود. پک سوزن یکبار مصرف بیوتی پن حاوی 100 عدد سوزن یکبار مصرف برای استفاده با دستگاه بیوتی پن می باشد. این سوزن ها به منظور خال برداری، رفع تاتو و برداشتن زگیل مورد استفاده قرار می گیرند. 100 عدد سوزن موجود در پک به صورت بیست ورق 5 تایی داخل یک جعبه کوچک بسته بندی شده اند. سوزن ها پس از تولید در کارخانه استریل و ضدعفونی گردیده و به صورت وکیوم و پک شده عرضه می گردند. قطر هر سوزن 0/25 و ارتفاع آن ها ۱۳ میلی متر می باشد.

نحوه استفاده از سوزن یکبار مصرف بیوتی پن : قبل از اینکه کار با دستگاه بیوتی پن را شروع نمایید ابتدا باید پوست مشتری کاملاً تمیز و ضدعفونی شود سپس از بی حسی استفاده نمود. برای بی حسی می توان پمادهای بی حسی همچون بی حسی عقرب یا TKTX را مورد استفاده قرار داد. سپس پوست را با نایلون پوشانده و تا نیم ساعت اجازه می دهیم که بی حسی بر روی پوست بماند پس از گذشت نیم ساعت بی حسی را پاک کرده و کار با دستگاه را شروع می کنیم قبل و بعد از کار ضروری است تا سوزن های یکبار مصرف بیوتی پن ضدعفونی گردند. این سوزن ها به صورت یکبار مصرف تولید شده اند بدین معنی که تنها باید یکبار استفاده شوند و پس از یک بار استفاده قابلیت استریل شدن خود را از دست می‌ دهند و بایستی به سطل آشغال انداخته شوند همچنین به منظور پیشگیری از بیماری های عفونتی و انتقال آلودگی بایستی برای هر فرد از سوزن جداگانه استفاده نمود و نمی توان یک سوزن واحد را برای دو شخص متفاوت استفاده کرد. اگر به هنگام استفاده از پک سوزن یکبار مصرف بیوتی پن متوجه خراش یا آسیب دیدن بسته بندی شدید باید از استفاده آن خودداری نمایید زیرا حالت استریل خود را از دست داده است. به هنگام خرید پک سوزن یکبار مصرف بیوتی پن توجه به کیفیت، رعایت اصول استاندارد و بهداشتی و تاریخ مصرف ضرورت دارد.

نکات مهم : سوزن های بی کیفیت یا با کیفیت پایین ممکن است در پوست شکسته شوند و سبب ورود آسیب های جبران ناپذیر به پوست بیمار گردند. سوزن هایی که استانداردهای لازم را ندارند یا در ساخت آن ها اصول بهداشتی رعایت نشده باشد نیز باعث صدمه دیدن سلامت پوست می‌ شوند و در آخر اینکه باید از مصرف سوزن های تاریخ مصرف گذشته جداً خودداری نمود زیرا حالت استریل خود را از دست داده و ایمن نمی باشند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی